Ja verkligen! 8 matcher 3 pinnar denna säsong! Riktigt kulpulverapa skrev:Han utmanar om en plats i Sotji på allvar!XantE skrev:Kruger 1+1 när Chicago vann mot San José med 5-3 nyss
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Marcus Krüger gjorde mål inatt igen och blev utsedd till matchens 1st star.
Expert.
Jäklar vad kul!SirDIFalot skrev:Marcus Krüger gjorde mål inatt igen och blev utsedd till matchens 1st star.
Hans första "snygga" mål dessutom. Inget returmål som nån hävdade att han alltid görSirDIFalot skrev:Marcus Krüger gjorde mål inatt igen och blev utsedd till matchens 1st star.

Det var jag som hävdade detelklingo skrev:Hans första "snygga" mål dessutom. Inget returmål som nån hävdade att han alltid görSirDIFalot skrev:Marcus Krüger gjorde mål inatt igen och blev utsedd till matchens 1st star.

Apropå NHL, tror jag att Rangers nu är på gång på allvar. Carl Hagelin kan nog växa ut och bli en stjärna inom något år. Vilken enorm speed han har.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Krüger blev utsedd till matchens tredje stjärna när Chicago torskade på straffar mot Anaheim inatt, detta trots att han inte gjorde någon poäng.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Har Zibbe gjort något mer mål? Assist? Hur går det för grabben?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Tittade endast lite av första i natt och såg inte av honom. Silverberg spelade PP men ingen av dem producerar poäng.Challen skrev:Har Zibbe gjort något mer mål? Assist? Hur går det för grabben?
Okej, tråkigt! Tack för infosthlm19 skrev:Tittade endast lite av första i natt och såg inte av honom. Silverberg spelade PP men ingen av dem producerar poäng.Challen skrev:Har Zibbe gjort något mer mål? Assist? Hur går det för grabben?

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Såg matchen imorse och tycker nog han fick ett rätt stort ansvar i denna match. Center i första linan. Spelade varje PP och hade där också ett tungt direktskott i ribban/stolpen.Challen skrev:Okej, tråkigt! Tack för infosthlm19 skrev:Tittade endast lite av första i natt och såg inte av honom. Silverberg spelade PP men ingen av dem producerar poäng.Challen skrev:Har Zibbe gjort något mer mål? Assist? Hur går det för grabben?
Silfverberg såg jag inte mycket av i PP. Kändes som att Zibbe hade ett större förtroende i PP denna matchen jämfört med Silfverberg.
Hade väl något halvläge och några skott på mål också.
Krüger 1+1 inatt mot San José , går riktigt bra för honom nu! Kul att se. Även matchens första stjärna för andra gången denna säsongen om jag ej har fel.
-
Kul att det går bra för Krüger. Unnar honom all framgång. Jävligt bra kille och spelare. Alltid välkommen tillbaka. Tillsammans med Andreas Engqvist och Staffan Kronwall de som jag saknar mest. Då tänker jag inte bara på killarnas kvaliteter på isen.
Om vi kommer tillbaka till Elitserien så tror jag att Engqvist väljer att vända hem. Eller, jag är säker på det. Om vi hade kvalat oss kvar förra säsongen så skulle han skippa KHL och spela med oss istället...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Du är långt ifrån ensam om att tro det. Engqvist är en våt dröm. Kan han vända hem och bli våran förstacenter som vi saknat så förbannat jävla länge?
Kristofer Ottsson har du hört talas om honom. Han är vår förstacenter och riktigt duktig. Däremot håller jag med dig, vill också ha hem Engqvist, en grym spelare som producerar mycket framåt men ändå sköter sitt defensiva jobb. Helt klart en spelare man skulle vilja ha hem till DIF!Enbom skrev:Du är långt ifrån ensam om att tro det. Engqvist är en våt dröm. Kan han vända hem och bli våran förstacenter som vi saknat så förbannat jävla länge?
Senast redigerad av Rix den 2013-02-17 12:41:18, redigerad totalt 1 gånger.