DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
reservjesus

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av reservjesus »

Hoppas det kommer en intervju med Johner snart.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Eftersom detta är tråden för önskemål och jag haft en del senaste dagarna men i utspridda trådar så kan jag väl sammanställa dom här.

* Uppdatering av antalet sålda säsongskort, gärna klacksektionen men också hur många som sålts totalt.

* Uppdatering av antalet sålda European Trophy-biljetter till alla matcherna. Blir vi 500 pers eller 2000 pers? Ingen aning just nu.

* Uppdatering av antalet sålda biljetter till hemmapremiären. Kom igen nu. Hemmapremiären måste börja haussas.

* Nya hemmatröjorna. Det spelar inte mig någon roll HUR vi får se de nya tröjorna. Men kan vi få besked om vad som gäller. Kommer de att presenteras på hemsidan? Kommer vi att få se dom först när det är dags för match? Spelar som sagt ingen roll vilket som. Men det är bra att få besked.

* Lagkaptensfrågan. Förstår att det ligger på Challes bord. Men det borde inte vara svårt att fråga om man tagit något beslut. Eller om man kommer testa runt lite på försäsongen som man gjort tidigare. Eller är det så att de första spelarna som har C och A mot Bern är våra lagkaptener? Bra att få besked om detta så slipper folk anta att de är våra kaptener så visar det sig att man bara testar runt på försäsongen.

* Intervju med Nicklas Danielsson när Bern är på besök vore trevligt.

* Kommer DIF att publicera laguppställningar på hemsidan i år? Som man gjorde förut alltså. Nu vet jag att de inte kommer komma upp på hockeyligan.se längre, men vet inte hur det är med swehockey.

* Kommer man kunna erbjuda någon direktrapportering eller dylikt från vissa bortamatcher som kanske blir omöjliga att följa via stream och så? Om det nu blir några såna.

Jag kräver inte att få igenom dessa önskemål. Men jag skulle gärna vilja ha svar på om ni kommer gå igenom med dessa önskemål.

Som de sista tre önskemålen. Skriv bara tre nej om så är fallet. Och blir det ingen uppdatering utav sålda biljetter så säg gärna att det inte blir någon i så fall. Samma sak med övriga saker. Istället för att bara svara med tystnad. Återigen. Kräver inte att få dessa saker igenom. Men skulle vara trevligt att få ett svar.
Expert.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

SirDIFalot skrev:Eftersom detta är tråden för önskemål och jag haft en del senaste dagarna men i utspridda trådar så kan jag väl sammanställa dom här.

* Uppdatering av antalet sålda säsongskort, gärna klacksektionen men också hur många som sålts totalt.

* Uppdatering av antalet sålda European Trophy-biljetter till alla matcherna. Blir vi 500 pers eller 2000 pers? Ingen aning just nu.

* Uppdatering av antalet sålda biljetter till hemmapremiären. Kom igen nu. Hemmapremiären måste börja haussas.

* Nya hemmatröjorna. Det spelar inte mig någon roll HUR vi får se de nya tröjorna. Men kan vi få besked om vad som gäller. Kommer de att presenteras på hemsidan? Kommer vi att få se dom först när det är dags för match? Spelar som sagt ingen roll vilket som. Men det är bra att få besked. Check!

* Lagkaptensfrågan. Förstår att det ligger på Challes bord. Men det borde inte vara svårt att fråga om man tagit något beslut. Eller om man kommer testa runt lite på försäsongen som man gjort tidigare. Eller är det så att de första spelarna som har C och A mot Bern är våra lagkaptener? Bra att få besked om detta så slipper folk anta att de är våra kaptener så visar det sig att man bara testar runt på försäsongen. Check!

* Intervju med Nicklas Danielsson när Bern är på besök vore trevligt.

* Kommer DIF att publicera laguppställningar på hemsidan i år? Som man gjorde förut alltså. Nu vet jag att de inte kommer komma upp på hockeyligan.se längre, men vet inte hur det är med swehockey.

* Kommer man kunna erbjuda någon direktrapportering eller dylikt från vissa bortamatcher som kanske blir omöjliga att följa via stream och så? Om det nu blir några såna.

Jag kräver inte att få igenom dessa önskemål. Men jag skulle gärna vilja ha svar på om ni kommer gå igenom med dessa önskemål.

Som de sista tre önskemålen. Skriv bara tre nej om så är fallet. Och blir det ingen uppdatering utav sålda biljetter så säg gärna att det inte blir någon i så fall. Samma sak med övriga saker. Istället för att bara svara med tystnad. Återigen. Kräver inte att få dessa saker igenom. Men skulle vara trevligt att få ett svar.
Keep going! ;)
Expert.
Användarvisningsbild
Tessan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tessan »

/>http://www.difhockey.se/blogg.php#blogg725

Där får man i alla fall svar på kaptensfrågan.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Tessan skrev:/>http://www.difhockey.se/blogg.php#blogg725

Där får man i alla fall svar på kaptensfrågan.
Ja, jag hade "checkat" av den.
Expert.
Staten

Inlägg av Staten »

HvTV gör ett ruskigt bra arbete. Nåt som liknar det här ( hade varit riktigt kul att se. Nu vet jag att HvTV har större resurser så något sånt här är förmodligen inte genomförbart just nu, men lite mer insyn behind the scenes skulle vara bra och hjälpa till att öka hypen.
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jepe »

En kul grej skulle vara att låta spelarna intervjua varandra. Tror frågorna skulle kunna bli rätt så roliga. Både seriösa frågor och helt urflippade, låt de bestämma själva.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Kul att få se rörliga bilder från lagfotograferingen! Men. Känns som om ni skulle ha kunnat göra det längre, med fler intervjuer osv.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Nummer19 skrev:Kul att få se rörliga bilder från lagfotograferingen! Men. Känns som om ni skulle ha kunnat göra det längre, med fler intervjuer osv.
Vill du höra om vad Fimpen tycker om sin frilla också? Eller om det blev något skitsnack om vilka som skulle stå på översta raden?
Personligen tyckte jag att det var alldeles utmärkt. i det här fallet handlade det ändå om en lagfotografering.

Jag tycker inte det ska vara en massa intervjuer bara för att det ska finnas rörliga bilder, intervjuerna ska ändå ge något. Att fråga ytterligare en spelare om vad denna tycker om de första matcherna är rätt meningslöst när det redan finns både i text och rörliga bilder från 5 andra spelare/tränare.

Bättre att det läggs energi på att fixa hemsidan (ev. den nya sidan), senast nu på morgonen såg jag att statistiken för spelarna delvis är borta (grundseriematcherna).
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

crike skrev:
Nummer19 skrev:Kul att få se rörliga bilder från lagfotograferingen! Men. Känns som om ni skulle ha kunnat göra det längre, med fler intervjuer osv.
Vill du höra om vad Fimpen tycker om sin frilla också?
Ja, varför inte?

Hade förväntat mig nåt liknande som det här som gjordes för några säsonger sen.

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
PV_på_Hovet

Inlägg av PV_på_Hovet »

Slulle vara hur kul som helst att höra Chet Picard efter premiären och hans känsla efter att ha blivit bemött av "kurvan" med tillhörande 2500 dedikerade fans =)
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

PV_på_Hovet skrev:Slulle vara hur kul som helst att höra Chet Picard efter premiären och hans känsla efter att ha blivit bemött av "kurvan" med tillhörande 2500 dedikerade fans =)
Efter tre tavlor på tio minuter med efterföljande "IN MED ADAM".
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIFTV från matchen. Fotbollens hemsida.
http://dif.se/2012/09/13/44787/
DIF!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Daniel942 skrev:DIFTV från matchen. Fotbollens hemsida.
http://dif.se/2012/09/13/44787/
Wille Bäckström har en enorm fingertoppskänsla. Riktigt bra och roligt att höra honom göra hockeyintervjuer igen!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Lägg gärna upp introt på youtube-kanalen så snart som möjligt. Det var trist att jumbotronen inte fungerade just när introt var klart...
Expert.
Skriv svar