Vill lägga till Ylönen också, ser fin ut.diftobbe89 skrev: ↑2025-08-22 19:02:21 Josefson, Grewe och Viggo Björk såg piggast ut på plan om man ska utse några.
Försäsong 25/26: Almtuna - Djurgården 22/8
Lite kantigt som förväntat. Men det kommer bli fint om huvudet håller.
Det enda som jag personligen var intresserad av var hur Josefsson såg ut. Inget annat. Och det verkar som att han "behöver" komma in i det så att säga. Och det tror jag han kommer att göra. Den enda oron är, kommer han hålla? Men det får tiden utvisa. Jag är iaf jävligt glad att vi har nr40 i truppen!
Såg du matchen eller frågar du?Hawk skrev: ↑2025-08-22 20:25:15 Det enda som jag personligen var intresserad av var hur Josefsson såg ut. Inget annat. Och det verkar som att han "behöver" komma in i det så att säga. Och det tror jag han kommer att göra. Den enda oron är, kommer han hålla? Men det får tiden utvisa. Jag är iaf jävligt glad att vi har nr40 i truppen!
Josefson såg grym ut, även givet förutsättningarna. Tom bättre än jag förväntat mig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alltså, JJ såg inte bara bra ut! Han kommer att leverera.. Såg ju hur hungrig han var på att spela!Praetori skrev: ↑2025-08-22 21:44:27Såg du matchen eller frågar du?Hawk skrev: ↑2025-08-22 20:25:15 Det enda som jag personligen var intresserad av var hur Josefsson såg ut. Inget annat. Och det verkar som att han "behöver" komma in i det så att säga. Och det tror jag han kommer att göra. Den enda oron är, kommer han hålla? Men det får tiden utvisa. Jag är iaf jävligt glad att vi har nr40 i truppen!
Josefson såg grym ut, även givet förutsättningarna. Tom bättre än jag förväntat mig.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Instämmer. Såg inte mer än lätt försäsongsringrostig ut. Smartnessen har då inte gått förlorad. Sen vill man ju se honom mot betydligt bättre motstånd, hur står sig alla de beslut på isen som ska gå per automatik när han har mindre tid på sig? Men min känsla efter detta är verkligen bra, skriker fortfarande klass över honom där ute på isen.Praetori skrev: ↑2025-08-22 21:44:27Såg du matchen eller frågar du?Hawk skrev: ↑2025-08-22 20:25:15 Det enda som jag personligen var intresserad av var hur Josefsson såg ut. Inget annat. Och det verkar som att han "behöver" komma in i det så att säga. Och det tror jag han kommer att göra. Den enda oron är, kommer han hålla? Men det får tiden utvisa. Jag är iaf jävligt glad att vi har nr40 i truppen!
Jag gillar att Grewe tar för sig och spelar som han gjorde på slutet. Var lite rädd att han skulle falla tillbaka och rätta sig mer efter ledet nu när nya spetsigare killar kommit in. Men han kör på med sin hockey och ser dominant ut när han transporterade in puck i offensiv zon. Tror han kommer vara minst lika nyttig i SHL som i slutet på HA.diftobbe89 skrev: ↑2025-08-22 19:02:21 Josefson, Grewe och Viggo Björk såg piggast ut på plan om man ska utse några.
De som kommer ihåg honom som jr vet vad han besitter. Förhoppningsvis får vi ut lite av det nu när han har kommit till rätta. Sen mötte vi Almtuna i en försäsongsmatch.. så lite tidigt att dra på de stora växlarna. Men tror han kan vara minst lika viktig som Ahlén var för oss förra gången vi gick upp.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Nej jag såg inte matchen tyvärr. Och ja det var lite mer av en fråga. Men kul att få se folk skriva att han såg grym ut på isen! Det glädjer mig verkligen, hoppas han bara håller och får göra sitt där ute på isen, så kommer detta bli braPraetori skrev: ↑2025-08-22 21:44:27Såg du matchen eller frågar du?Hawk skrev: ↑2025-08-22 20:25:15 Det enda som jag personligen var intresserad av var hur Josefsson såg ut. Inget annat. Och det verkar som att han "behöver" komma in i det så att säga. Och det tror jag han kommer att göra. Den enda oron är, kommer han hålla? Men det får tiden utvisa. Jag är iaf jävligt glad att vi har nr40 i truppen!