Deras Kruger och Thore.Knickedick skrev: ↑2025-04-22 12:55:06Skulle säga att han och Nord betyder mest för laget.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-22 12:50:05 Hur stort avbräck är Bagenda för gnaget? Han har ju inte varit svinbra tidigare 2 finalmatcher är känslan.
Åkerström är betydelsefull dock. Hoppas inte att han hinner tillbaka.
Inte i form av poäng men i form av ledargestalt och hjärta i laget.
Bagge är väldigt tung att möta
Final 4 24/25 AIK - Djurgårdens IF 22/4
-
Framåt Djurgår'n!
Påminner mig själv om torskarna mot Tälje. Hur vi sumpade och gav Tälje två matchbollar, men att vi vann ändå. Årets upplaga av Djurgår'n har moral och kommer igen. Vinst ikväll skulle betyda mycket, men kmr inte vara avgörande.
Påminner mig själv om torskarna mot Tälje. Hur vi sumpade och gav Tälje två matchbollar, men att vi vann ändå. Årets upplaga av Djurgår'n har moral och kommer igen. Vinst ikväll skulle betyda mycket, men kmr inte vara avgörande.
Läste ett rykte om att det var tekniken som strulade och de inte fick några bilder. Om det stämmer så är det ju nästan värre...sensei skrev: ↑2025-04-22 12:09:09 Jag brukar kallas långsint men det är fan sällan man fortfarande är svinförbannad efter en domarmiss så här två dagar senare.
Men jag kommer fan inte över att de sitter och videgranskar, ser att de gjort en tabbe (som enkelt kan repareras!), men försöker istället ta en rövare och mörka med "beslut på isen kvarstår".
Fyfan, det här är bottenskrap, så svagt och total motsats till de egenskaper som domare måste ha för att kunna verka i sådana här sammanhang.
Åtminstone går ligan ut och idiotförklarar domarteamet i efterhand med en sk. "annulering" vilket jag aldrig tidigare hört talas om trots tusentals matcher.
It's the hope that kills you.
Då får man gå över till TV4:s skärm och be om att få se repriser....sauron skrev: ↑2025-04-22 13:35:25Läste ett rykte om att det var tekniken som strulade och de inte fick några bilder. Om det stämmer så är det ju nästan värre...sensei skrev: ↑2025-04-22 12:09:09 Jag brukar kallas långsint men det är fan sällan man fortfarande är svinförbannad efter en domarmiss så här två dagar senare.
Men jag kommer fan inte över att de sitter och videgranskar, ser att de gjort en tabbe (som enkelt kan repareras!), men försöker istället ta en rövare och mörka med "beslut på isen kvarstår".
Fyfan, det här är bottenskrap, så svagt och total motsats till de egenskaper som domare måste ha för att kunna verka i sådana här sammanhang.
Åtminstone går ligan ut och idiotförklarar domarteamet i efterhand med en sk. "annulering" vilket jag aldrig tidigare hört talas om trots tusentals matcher.
It's easier to be an asshole to words than to people
Verkar bli Gidlöf ikväll, spännande.
-
-
Dalmasen har förmodligen ringt mamma/pappa och berättat?
Kul svik oss inte nu Marcus!
- Remy Lebeau
Spännande och se alla som grinat/klagat på Hugo nu om Gidlöf skulle göra en dålig match.
Klart man hoppas att han spikar igen, men kan bli ett uppvaknande att gräset inte alltid är grönare på andra sidan heller för många här.
Klart man hoppas att han spikar igen, men kan bli ett uppvaknande att gräset inte alltid är grönare på andra sidan heller för många här.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Funderar nästan på att skippa kvällens match men nej.
Vinn idag och slå in matchbollen på fredag. Enkelt.
Vinn idag och slå in matchbollen på fredag. Enkelt.
Vilka dömer idag?
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Du har rätt i sak, men samtidigt om man ska avlasta Hugo (som ska ha en galen eloge hittills), så var det förra eller nu denna matchen som passar bäst.Remy Lebeau skrev: ↑2025-04-22 14:14:53 Spännande och se alla som grinat/klagat på Hugo nu om Gidlöf skulle göra en dålig match.
Vi kan alltid gå tillbaks till Hugo om Gidlöf skulle vara dålig, tycker det är väldigt klokt och logiskt agerat av Kimby o co.
-
Majoriteten har väll klagat på Andren. Hävelid har ju varit fullt godkänd, som ung andra slips.Remy Lebeau skrev: ↑2025-04-22 14:14:53 Spännande och se alla som grinat/klagat på Hugo nu om Gidlöf skulle göra en dålig match.
Men både han och Brattström har spelat sjukt mycket. Vilket börjar märkas.
-
Man skulle kunna tycka det... Nån måste ju ha en telefon där man kan kolla bilder i stället för att gissa fel... Men nej då.Rojk skrev: ↑2025-04-22 13:38:21Då får man gå över till TV4:s skärm och be om att få se repriser....sauron skrev: ↑2025-04-22 13:35:25Läste ett rykte om att det var tekniken som strulade och de inte fick några bilder. Om det stämmer så är det ju nästan värre...sensei skrev: ↑2025-04-22 12:09:09 Jag brukar kallas långsint men det är fan sällan man fortfarande är svinförbannad efter en domarmiss så här två dagar senare.
It's the hope that kills you.