SHL 21/22: Djurgårdens IF - Färjestad 3/3
Inte bättre av att Örebro leker glory hole ikväll heller...
Blir inte bättre när man har backar framför sig som varken kan räkna eller hitta sin markering
Vad sysslar Örebro med då. Säkert ärkeråttan som inte kan köra bil nykter (Kovac) som ligger bakom.
Titta på lägena de får istället. Kollar du matchen på swehockey.se eller vad är grejen?
-
Man kan ju börja med att spela rätt personer på rätt plats. Har tjatat om det innan. Flytta ut Eklund.
Visst hade det kunnat stå 1-4, men då hade Mantas varit usel. Jag säger inte att han har varit sämst eller att det är hans fel, men Salak är mer stabil, positionsäker, tätare, bättre psyke, bättre klubbteknik, mer erfarenhet, lugnare, smartare. Mantas är snyggare, det ger jag honom, men annars vinner Salak restenManijock skrev: ↑2022-03-03 19:39:21Exakt. Hade kunnat stå 1-4 nu. Sjuka räddningar i första! Känns som det går mode i att såga honom. En av dem ytterst få i detta lag som inte skämmer ut sig match efter match.
Alla måste spela på topp om vi ska vinna. Mantas är ok och det räcker inte. Det finns 10 spelare som är sämre, men målvakten är halva laget.
Nä, kom igen nu Kaminerna
- Harmageddon
Insåg att jag räknade helt fel.
40 minuter kvar så nu kör vi…
Står det dock 1-4 inför tredje så är man inte optimistisk längre.
40 minuter kvar så nu kör vi…
Står det dock 1-4 inför tredje så är man inte optimistisk längre.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Tycker det är dags för Cederqvist idag
Tittade på Malmö - Timrå sist.... Alltså jag blir gravt provocerad av vårat powerplay kontra ALLA andras. Vi är inte ens kapabla att passa utsida, varför i helvete försöker vi skarva insida för då? Helt ofattbart! Det är så jävla enkelt att försvara sig mot vårt PP. Stå helt jävla still och vänta så kommer pucken på ditt blad till slut.
Hur förbannat svårt ska det vara. Max två pass och sen skott. DET ÄR PÅ DEN NIVÅN NI KLARAR AV!
Hur förbannat svårt ska det vara. Max två pass och sen skott. DET ÄR PÅ DEN NIVÅN NI KLARAR AV!
Rhett å company, prestera eller gå och duscha
Stuuuuga GELLY
Stuuuuga GELLY
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför kunde vi inte hålla 1-1 till pausvilan?