SHL 21/22: Djurgårdens IF - Brynäs 18/9
Blir mer och mer bitter över Ågrens skada, Lorito imponerar inte alls tyvärr.
Cederquist ser ju sjukt bra ut. Våra nya jänkare, not so much (även om de bör få lite mer tid på sig innan jag dömer ut dem). Den enskilt största besvikelsen hittills är ju dessvärre Sören, inget stämmer för honom just nu, hoppas att det lossnar snart.
It's the hope that kills you.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det brukar vara såhär knackigt de första 5-10 matcherna för många lag.
Måste va optimistisk.
Måste va optimistisk.
Avskaffa tre mot tre.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, alltså viljan finns ju där. Det är skillnaden mot ifjol när det kändes som att alla mest ville spela av säsongen.Mattias_87 skrev: ↑2021-09-18 15:35:38 Det brukar vara såhär knackigt de första 5-10 matcherna för många lag.
Måste va optimistisk.
Säg den glädje som varar
Utvärdera spelare nu är ju som att skita och hålla för utloppet, blir bara kladdkaka
1-1 i fotbollen 

Innan omgång 10 spelats och summerats är jag bara intresserad av prestation just nu. Ingen enskild spelare döms in eller ut. Laginsatsen däremot, den är definitivt utsatt för noggrann besiktning. Match för match tills dess att omgång 10 spelats.
När vi spelat omgång 11, då jävlar åker motorsågen fram
Dagens laginsats? Vi spelar halvhockey. Vi verkar göra allt för att inte begå misstag. Det saknas "intresse" för att gå på kassen. Det ser sjukt tamt ut.

Dagens laginsats? Vi spelar halvhockey. Vi verkar göra allt för att inte begå misstag. Det saknas "intresse" för att gå på kassen. Det ser sjukt tamt ut.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Tycker att det syns att de vill men inte kan (än?). Inget nytt under solen mao.Magnutz skrev: ↑2021-09-18 15:46:36 Innan omgång 10 spelats och summerats är jag bara intresserad av prestation just nu. Ingen enskild spelare döms in eller ut. Laginsatsen däremot, den är definitivt utsatt för noggrann besiktning. Match för match tills dess att omgång 10 spelats.
Säg den glädje som varar
- Harmageddon
Det som gör mig mest orolig är att ingen vill tagga till på Hovet. Att ingen är hetare på kassen t.ex. Mantas är den enda som jag tycker är redo och visar vilja i varje matchMagnutz skrev: ↑2021-09-18 15:46:36 Innan omgång 10 spelats och summerats är jag bara intresserad av prestation just nu. Ingen enskild spelare döms in eller ut. Laginsatsen däremot, den är definitivt utsatt för noggrann besiktning. Match för match tills dess att omgång 10 spelats.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Apropå det. Är det bara jag som varit ambivalent till på vilken sida man skall ha snusen nu när det är dubbelmatch? Funkade ju i första perioden på hockeyn och en bit in i andra men sedan...

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Nollade hemma mot en bottenkonkurrent.
Wow.
Wow.
Saknar Hank. Man gjorde sig av med Hank och blev i det genidraget av med den hårdast arbetande hockeyspelaren vi haft i föreningen i mannaminne. Bergfors är god tvåa där men Hank var alltid där. Det var alltid viktigt. Honom ersatte vi med "Noname"-snubbe som är "spännande" - bejävladrövligt.Harmageddon skrev: ↑2021-09-18 15:50:08Det som gör mig mest orolig är att ingen vill tagga till på Hovet. Att ingen är hetare på kassen t.ex. Mantas är den enda som jag tycker är redo och visar vilja i varje matchMagnutz skrev: ↑2021-09-18 15:46:36 Innan omgång 10 spelats och summerats är jag bara intresserad av prestation just nu. Ingen enskild spelare döms in eller ut. Laginsatsen däremot, den är definitivt utsatt för noggrann besiktning. Match för match tills dess att omgång 10 spelats.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Helt otroligt att vi kladdar och chansar med puck och pass på helt fel ställen, vid linjer och när alla är på väg fram, sen tvärvändning pga vara idiotgrejor
- diftobbe89
Fyfan vad jag lider med Mantas. Ha dessa fullständigt odugliga hockeyspelare i samma lag.
Spela fult
-
Jävlar vad uselt vi spelar. Man sitter ju och skäms