SHL 19/20: HV71 - Djurgårdens IF 27/2 2020
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 19/20: HV71 - Djurgårdens IF 27/2 2020
Var det säsongens sämsta period (hittills)?
Så otroligt uruselt rakt igenom.
Så otroligt uruselt rakt igenom.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Doyle

Är ju skämskudde delux för laget. Vem drämmer klubban i fliser o väcker laget..Ingen verkar det som.....
-
En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
- Lee Harvey Oswald
Precis som mot Malmö, Saik och Örebro så behöver HV inte ens vara bra för att ta 3p.
Robban har sagt allt, men inget hjälper.
Kan bero på att vi inte är bättre än placering 6-8.
Robban har sagt allt, men inget hjälper.
Kan bero på att vi inte är bättre än placering 6-8.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Deet är väl ingen av de nya som övertygat riktigtDetblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
Wandell och Hedman har väl inte gjort många rätt denna säsong alls.Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
- minalman
Två spelare har gjort mer än förväntat i år. Hank och Svedberg. Alla andra ska du vara besviken på.Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kan man ge bort spelare isf ge bort JP och Norell.
Han har lirat med junisar och hank i 4e linan, vad fan hade du förväntat dig?Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
Vad äår det för j-a skitsnack, Hank har ju varit en av våra bästa i år#10 skrev:Han har lirat med junisar och hank i 4e linan, vad fan hade du förväntat dig?Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
-
Håller helt med!!!minalman skrev:Två spelare har gjort mer än förväntat i år. Hank och Svedberg. Alla andra ska du vara besviken på.Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
Tyvärr har hela SHL blivit ett dagis känns det som, det är 7 omgångar kvar när kommer känslorna dom första 45 omgångarna har jag faktiskt inte sett än ända match som varit direkt rolig, det ända som väcker känslor är det helt obegripliga domarnivå som inte ens hör hemma på en lokal rinkbandy match på valfri uterink. den 46 matchen idag finns det ingen i Dif som ens ser ut att vilja jobba för en slutspelsplats, men det är klar dom får ju sin lön ändå. Håkansson har jobbat med PP under några år när ska det lossna nja aldrig, som nån skrev när gjorde Dif mål i PP senast jag minns fan inte, mer än alla chanser vi släpper i PP.Doyle skrev:![]()
![]()
![]()
Är ju skämskudde delux för laget. Vem drämmer klubban i fliser o väcker laget..Ingen verkar det som.....
Intresset för SHL blir mindre och mindre, då hockeyn är helt känslolös som hela laget mer eller mindre hela säsongen.
- Daniel942
Vi är körda i en ev kvartsfinal om vi kommer under plats 4
DIF!
-
Är man inte bättre får man spela i dom lägre kedjorna tills man bevisat att man ska högre, så det säger ju en del av vad han presterat hitills isåfall.#10 skrev:Han har lirat med junisar och hank i 4e linan, vad fan hade du förväntat dig?Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....
Jo bästa, men inte på att producera poäng, tänk till innan du kommenterar!BigJ skrev:Vad äår det för j-a skitsnack, Hank har ju varit en av våra bästa i år#10 skrev:Han har lirat med junisar och hank i 4e linan, vad fan hade du förväntat dig?Detblir3poäng skrev:En som jag tycker verkligen inte levererat är Tom wandell, 3 mål och 5 assist på 41 matcher är inga bra siffror. Han gör andra grejer i defensiven helt ok ibland, men han är nog tänkt till mer än att vara en gnuggcenter, det är östmans roll och han har tillochmed ghort fler mål än wandell hitills.....