SHL 19/20 : Skellefteå - Djurgårdens IF 31/10-2019
Re: SHL 19/20 : Skellefteå - Djurgårdens IF 31/10-2019
En seriös gissning så skulle jag nog säga Ågren, men det är nog för hans frissa påminner om Fjällby's.Espan86 skrev:Haha nej men ärligt? finns de nå speed nånstans? Vet att haga är snabb , men oftast när trampat runt eget mål i PP annars ser jag ingen ? Guter, Ågren kanske ?captcash skrev:Vår ismaskin?Espan86 skrev:vem är snabbast i dif ?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ett ljus i tunneln är att det bara är en match kvar till uppehåll. Välbehövt.
Avskaffa tre mot tre.
Är de nån annan som bara sitter å skrattar åt eländet även fast man är förbannad?
Kanske inte alla, men så här uselt har det inte sett ut sedan vi åkte ur SHL. Kommer bli jobbigt att ta sig ur denna svacka har jag en stark känsla av, att vi är klart sämst i SHL för stunden är rätt uppenbart.mb81 skrev:Avgå alla!
- Lee Harvey Oswald
Undrar hur "glad" #21 är i sin kära Ishockey just nu..... och över att valet föll på DIF Hockey?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tyvärr är DIF det enda laget i SHL som aldrig någonsin kommer sparka någon. Vi åker hellre ut först.
Ett lag i fritt fall. Spelarna tror varken på spelidén eller på sig själva. Samtidigt som hela laget består av medelmåttor och utfyllnadsspelare från Allsvenskan.
Jag är på allvar rädd för nedflyttning i år. Så jävla usla är vi.
Berglund lär riva kontraktet snart. Det har han råd med, och det var knappast det här skitlaget han signade för.
Ett lag i fritt fall. Spelarna tror varken på spelidén eller på sig själva. Samtidigt som hela laget består av medelmåttor och utfyllnadsspelare från Allsvenskan.
Jag är på allvar rädd för nedflyttning i år. Så jävla usla är vi.
Berglund lär riva kontraktet snart. Det har han råd med, och det var knappast det här skitlaget han signade för.
Tänker coacherna överhuvudtaget?? Som det ser ut kan man undra om någon blandat benzodiazepiner i sportdrycken. Ser helt huvudlöst ut just nu!!diftobbe89 skrev:Där sa du nått. Måste vara så coacherna tänker.captcash skrev:Det är dock rätt smart, vi minimerar ju skadan om vi har 1 broken line istället för 2, så kan köpa den matchningen OM de nu tvärt måste lira!diftobbe89 skrev:Possler och Guter i samma kedja. Hade hellre ringt in Johan Forsander och Jörgen Rickmo..
Senast redigerad av Wishes den 2019-10-31 19:44:29, redigerad totalt 1 gånger.
Stolt, men aldrig nöjd
Han har en del att rannsaka sig själv för, så upp till bevis och led laget skulle jag säga, han håller just nu långt ifrån någon högre SHL klass för stunden, men kapacitet borde finns till mycket mycket mer.Lee Harvey Oswald skrev:Undrar hur "glad" #21 är i sin kära Ishockey just nu..... och över att valet föll på DIF Hockey?
Josefsson lär ju knappast längta tillbaka till den här skiten.
Nä. Men jag är inte överdrivet upprörd heller.Espan86 skrev:Är de nån annan som bara sitter å skrattar åt eländet även fast man är förbannad?
Det grinar emot på riktigt för grabbarna. Ingen medstuds alls medan det mesta fungerar för motståndarna.
Hellre nu i klassiska Oktober November än i slutet på säsongen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Ja, nästa mot Kaffe lär ju bli mysig, Bandysiffror?Mattias_87 skrev:Ett ljus i tunneln är att det bara är en match kvar till uppehåll. Välbehövt.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Hahaha hejja Jocke heja Jocke jocke jocke fy fan uch blä
HUR kan vi Suports tillåta Jocke s Nonchalans ???
Sitter här med fotbolls jänget förslag på att bojkotta Hovet är på tal tills Jocke gör något (??? )
HUR kan vi Suports tillåta Jocke s Nonchalans ???
Sitter här med fotbolls jänget förslag på att bojkotta Hovet är på tal tills Jocke gör något (??? )
- Mattias_87
Inte jag eftersom att vi har Oskarshamn och Linköping.Vikas skrev:Jag är på allvar rädd för nedflyttning i år. Så jävla usla är vi.
Avskaffa tre mot tre.
Jaha, det är ju trevligt att man äntligen visar vart skåpet ska stå.. fem meter upp i röven!