SHL 18/19 : Örebro - Djurgårdens IF 15/2-2019
Re: SHL 18/19 : Örebro - Djurgårdens IF 15/2-2019
Problemet med första kedjan är att de är sönderlästa. De kommer för sällan till avslut och fastnar i hörnen. Vi måste ju in framför mål för att hota.
Våra skott i första är nedlägg på målvakten. Går att räkna på två fingrar då vi söker oss inåt i banan. Hamnar hela tiden på utsidan.
I försvarszon kan man lägga sarg ut. Det är tillåtet. Istället letar vi i alla lägen spel på klubba. Vi spelar fast oss.
Om inte Robban lyckas vända och ändra det här de närmaste omgångarna så blir det i bästa fall åttondel.
Jag tycker att vi ska röra i kedjorna i den här matchen. Se om vi kan hitta nåt bra.
Lilja Josefsson Bergfors
Bemström David jDavid
Fjällby Wirtanen Brodin
Holtz Strandberg walli
Våra skott i första är nedlägg på målvakten. Går att räkna på två fingrar då vi söker oss inåt i banan. Hamnar hela tiden på utsidan.
I försvarszon kan man lägga sarg ut. Det är tillåtet. Istället letar vi i alla lägen spel på klubba. Vi spelar fast oss.
Om inte Robban lyckas vända och ändra det här de närmaste omgångarna så blir det i bästa fall åttondel.
Jag tycker att vi ska röra i kedjorna i den här matchen. Se om vi kan hitta nåt bra.
Lilja Josefsson Bergfors
Bemström David jDavid
Fjällby Wirtanen Brodin
Holtz Strandberg walli
ExaktSouth_Exil skrev:Spelarna är väl välbetalda proffs.DRC skrev:17-8 i skott till Örebro.
Robban misslyckas återigen med att sätta ett förberett och hungrigt lag på banan. Usel insta senast och usel första period.
Coacherna är ansvariga för mycket, men att behöva tala om att någon ska jobba på jobbet - nej det är inte Robbans ansvar!
- Lee Harvey Oswald
SHL är uselt i år, helt urvattnat.
Kan inte hitta någon annan förklaringen till hur ett lag som som DIF i varannan match kan uppträda så Tjockisaktigt och fortfarande ligga 3:a (iaf en dryg timme till)
Tråkig säsong med oändligt många sovmatcher
Kan inte hitta någon annan förklaringen till hur ett lag som som DIF i varannan match kan uppträda så Tjockisaktigt och fortfarande ligga 3:a (iaf en dryg timme till)
Tråkig säsong med oändligt många sovmatcher
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Varför petar Robban inte in Holtz tillsammans med Davidssons?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag saknar Henrik Eriksson. Hans betydelse för laget och inställningen har märkts nu när han inte är med.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ser bra ut....
...Om man håller på rött.
...Om man håller på rött.
För att Robban saknar en plan B är jag rädd för...sPTNC skrev:Varför petar Robban inte in Holtz tillsammans med Davidssons?
It's the hope that kills you.
Kan någon markera lite att inte vara på 40 hela tiden.
Helvete va loja vi är
Helvete va loja vi är
Fint vi står upp för Jensen
Precis den känslan man har. Morståndarna läser sönder oss.sauron skrev:För att Robban saknar en plan B är jag rädd för...sPTNC skrev:Varför petar Robban inte in Holtz tillsammans med Davidssons?
Örebro är experter på tappa 3-0!
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, Hanks funktion i laget får inte underskattas. Saknar också Ahlen och har gjort sedan i Maj eller när han nu fick sparken. Vi behöver lite brunkarlirare.minalman skrev:Jag saknar Henrik Eriksson. Hans betydelse för laget och inställningen har märkts nu när han inte är med.
Oh, herregud. Nej, nu skiter jag i detta!!!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Inte många som gör någon godkänd insats i kväll.
Jävla sopigt av Hultström.
Jävla sopigt av Hultström.
och vi suger på bortaplan med jensen i mål.mb81 skrev:Örebro är experter på tappa 3-0!
-
Men nu får dom fan skärpa sig, det här är inte okej på någon nivå. Bara glider och slänger puckar kring sig. Kriga för skölden eller byt lag.