SHL 18/19 : Malmö - Djurgårdens IF 22/1-2019
Re: SHL 18/19 : Malmö - Djurgårdens IF 22/1-2019
Blir alltid såhär då vi har chans att ta in några placeringar i tabellen eller gå upp i topp. Slår aldrig fel.
Dessutom i ett sådant läge där vi möter ett lag som haft en dålig trend och spelar utan flera ordinarie.
Då är vi plötsligt totalt uddlösa.
Edit. Bemström struntar i min analys. Det är jag glad över.
Dessutom i ett sådant läge där vi möter ett lag som haft en dålig trend och spelar utan flera ordinarie.
Då är vi plötsligt totalt uddlösa.
Edit. Bemström struntar i min analys. Det är jag glad över.
Senast redigerad av ciirree den 2019-01-22 20:21:57, redigerad totalt 1 gånger.
- Remy Lebeau
Kan inte påstå att Emil tagit efter sin pappa i spelet, men det är inget negativt.
Ren klass.
Ren klass.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Peter Andersson håller på att ta över som SHLs gnälligaste tränare. Han och Rååååger blir svårare att slå i år. Lovar att han skyller på domarna om vi vinner idag.
Sista dragningen när han blir uppvaktad av backen är ju Linkan-klass på, snudd på Sudden men han fick det inte att se riktigt lika enkelt ut.minalman skrev:Sällan man ser spelare med sådan känsla för att hitta nätet!
Viktigt att få hål på Alsenfelt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Reagerade precis på att det är sjukt många i publiken med varselväst på sig. Alltså åskådare.
Har ingen aning om vad jag vill säga med det, men så är det.
Förstår varför han gnäller (även om det är AS TÖNTIGT av en tränare). Domarna har inte varit direkt lysande.EspenK skrev:Peter Andersson håller på att ta över som SHLs gnälligaste tränare. Han och Rååååger blir svårare att slå i år. Lovar att han skyller på domarna om vi vinner idag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kroppsspråket på Bergfors...
Ser inte ut att ha kul längre.
De verkar köra rejv-fest på samma gång. Kanske måste till såna knep för att få till någorlunda publik i fattiga Januari (utjämningsmiljarderna till trots).Janzoo skrev:Reagerade precis på att det är sjukt många i publiken med varselväst på sig. Alltså åskådare.
Grabbarna verkade vakna först efter att Malmö gjort mål. Men det tog ytterligare 10min att komma igång.
Senast redigerad av Praetori den 2019-01-22 20:29:14, redigerad totalt 1 gånger.
Gör inte någon bra insats idag. Tacksamt med 1-1 inför sista.
Viktigt med 3 idag. Möcke viktigt!
Viktigt med 3 idag. Möcke viktigt!
Kan inte höra till vanligheterna att en ”kreativ” forward som Dick är har ett negativt netto på utvisningskontot, är iaf övertygad om att det är så i hans fall, får fasiken ingenting med sig.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Den enda som kan avgöra en sådan här match till våran fördel är Henrik Eriksson.
Avskaffa tre mot tre.
Har ju sett ut så hela året.EspenK skrev:Kroppsspråket på Bergfors...
Nästan så det är läge att lira Bergfors som center ett tag så han kommer in i banan. Hela tiden i hörnet.EspenK skrev:Kroppsspråket på Bergfors...
Eller UrbomMattias_87 skrev:Den enda som kan avgöra en sådan här match till våran fördel är Henrik Eriksson.
Sen tenderar Brodin att ta 8min i utvisningar såna här match för att sedan panga in den I OT.
Nä det känns bättre efter en stark andra så det kan kanske gå vägen.
Men det känns ändå som den typen av match där Malmö kommer kunna göra ett överraskande mål eller två när vi tror vi är med på vanan. Hoppas man har fel.