HEMMAPREMIÄR! SHL 18/19: Djurgårdens IF - Rögle 20/9-2018
-
Re: HEMMAPREMIÄR! SHL 18/19: Djurgårdens IF - Rögle 20/9-201
Finns det några bra centrar på marknaden?
-
Linus Johansson hade varit ganska värd 200 lappar i månaden nu!DIFtomppa skrev:Visar det sig att Ante får problem nu så tycker jag man ska riva kontraktet och börja leta efter en ny center så fort som möjligt
Har man inte bättre koll på hur Ante mår än att det där gör att man måste gå av, försiktighetsåtgärd eller ej, så är det sjukt att släppa Linus J
Edit: och kontrakt ska absolut inte rivas. Försäkring går in. Vi ska naturligtvis stötta Engqvist på alla tänkbara sätt
Senast redigerad av South_Exil den 2018-09-20 20:14:10, redigerad totalt 1 gånger.
Vad fan ska vi få ut av att riva kontraktet? För det första ska vi visa våra spelare att vi tar hand om dem, för det andra finns det ingen som tar över kontraktet och vi får då bära kostnaden alldeles oavsett till dess att försäkringen kickar in.DIFtomppa skrev:Visar det sig att Ante får problem nu så tycker jag man ska riva kontraktet och börja leta efter en ny center så fort som möjligt
Bemström har börjat jakten på Petterssons rekord. 

-
Och jag vill att man ska spela MacD i alla tillfällen som går när Ante saknas.
Strandberg i all ära. Men MacD har en helt annan potenial
-
4p från Josefsson ikväll, riktigt bra spelare
Han och Dick bör ju kunna trilla lite puck tillsammans!!South_Exil skrev:Och jag vill att man ska spela MacD i alla tillfällen som går när Ante saknas.
Lilja är inte fy skam heller med den arbetsinsatsen plus poängen!!Grabben från Söder skrev:4p från Josefsson ikväll, riktigt bra spelare
-
Älskar hela den kedjanDusinator skrev:Lilja är inte fy skam heller med den arbetsinsatsen plus poängen!!Grabben från Söder skrev:4p från Josefsson ikväll, riktigt bra spelare
Har rullat reprisen på datorn några gånger och smällen ser väldigt olycklig ut.
Min uppfattning: Medveten rörelse från Bertov, men Ante fastnar med egen klubba mellan honom och motspelare och får den upp mot käktrakten.
Axeln och armbåge tar iallafall inte mot huvudet.
Hoppas Ante är okej.
Min uppfattning: Medveten rörelse från Bertov, men Ante fastnar med egen klubba mellan honom och motspelare och får den upp mot käktrakten.
Axeln och armbåge tar iallafall inte mot huvudet.
Hoppas Ante är okej.
-
Strandberg i all ära? Tycker verkligen inte att han är nåt speciellt alls, tar davidsson alla dagar i veckan framför honom, för man vet att han har mycket i sig.South_Exil skrev:Och jag vill att man ska spela MacD i alla tillfällen som går när Ante saknas.
Ja, det tog två matcher innan det blev total ångest.
Får han hjärnskakning av den där smällen så är det bara att lägga av omedelbart. Karriären över.
Får han hjärnskakning av den där smällen så är det bara att lägga av omedelbart. Karriären över.
-
I all ära = Ambitiös, jobbar hårt, bra spelförståelse. Tekar hyfsat.Detblir3poäng skrev:Strandberg i all ära? Tycker verkligen inte att han är nåt speciellt alls, tar davidsson alla dagar i veckan framför honom, för man vet att han har mycket i sig.South_Exil skrev:Och jag vill att man ska spela MacD i alla tillfällen som går när Ante saknas.
Men verkar ju ha enormt förtroende från staben.
Enig med dig men så är ju inte fallet
- Lee Harvey Oswald
Ja, alltså den träffar underarmen på Ante, han tappar balansen och det blir en stum smäll när han tar emot sig kontrollerat med bägge armarna i isen.#87 skrev:Ligger tyvärr något i det.DIFtomppa skrev:Helt ärligt, får Ante hjärnskakning av dendär smällen så ska han nog lägga av, ingen ide att spela då
Tänk om han fått en vanlig tackling

Nej, för hans eget bästa är det nog dags att lägga ner karriären nu.
Tungt...redan i match 2

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
+ hela andrakedjan, bemström, norell, nilson, Reideborn
- urbom, possler, Enqvist eventuella Skada
Dick blev bättre utan Engqvist. Ingen bra kemi dem emellan än så länge. Bra sparkapital i de två spelarna.
- urbom, possler, Enqvist eventuella Skada
Dick blev bättre utan Engqvist. Ingen bra kemi dem emellan än så länge. Bra sparkapital i de två spelarna.