Däremot håller Urbom igen i alla närkamper, är det det fruktansvärda uttrycket att man skall "undvika onödiga utvisningar" som är riktigt mora-tänk, perfekt för alla som inte vill synas eller vinna något, som spökar?sensei skrev:Tom N visar också vägen med ett korrekt fysiskt slutspelsspel tycker jag.diftobbe89 skrev:Ahlén har gått från en halvdan grovjobbare till en stabil powerforward.
Semifinal 2: Skellefteå - Djurgårdens IF 5/4-2018
Re: Semifinal 2: Skellefteå - Djurgårdens IF 5/4-2018
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Farligt puckdräll några gånger.
Svider oerhört att se hur långt man kommer på en stabil bra målvakt. Häftigt att se Ortio. Inte bara räddningarna utan sättet han uppträder på. Dominant med klubban.
Domarna tar ju Urbom för minsta buhu hos motståndet. Det är som den stora ungen på dagis som alltid får skäll fastän det inte var han som började.sensei skrev:Däremot håller Urbom igen i alla närkamper, är det det fruktansvärda uttrycket att man skall "undvika onödiga utvisningar" som är riktigt mora-tänk, perfekt för alla som inte vill synas eller vinna något, som spökar?sensei skrev:Tom N visar också vägen med ett korrekt fysiskt slutspelsspel tycker jag.diftobbe89 skrev:Ahlén har gått från en halvdan grovjobbare till en stabil powerforward.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jävla skitsnack!Manijock skrev:Falk har inte ett bra byte hittills. Fastnar överallt. Tycker det ser ut som senast. DIF ettriga men för dålig spets. Ett par spelare förstör hela sina formationer. Reideborn lär va knappt 80% idag med så då har vi en direkt repris.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Man spelar i 20 minuter, inte 19:30.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bra första. Inget bra sistabyte dock.
Fortsätt så här så skapar vi oss bra möjligheter att vinna matchen.
Hade jag varit Adam hade jag varit tokig på försvaret efter den sista minuten i första...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Tänkte samma sak. Sista 30 sek lyfte vi av helt.minalman skrev:Man spelar i 20 minuter, inte 19:30.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Godkänd 1:a med övervägande DIF-press. Nilsson, Ljungh och Ahlén visar vägen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bra period, bara målen som saknas. Bergfors-kedjan är flera snäpp bättre än förra matchen.
Lindströms kedja stoppas bra och effektivt.
Lindströms kedja stoppas bra och effektivt.
Senast redigerad av #87 den 2018-04-05 19:00:09, redigerad totalt 1 gånger.
Bert matchar Lindströms lina mot Vejdemos konsekvent.
- Lee Harvey Oswald
Bajskorv, klart bästa perioden i slutspelet, sett till motståndet .....men bara 0-0
Alla fattar nog att vi inte kan checka så här i 60min, vi hade behövt minst 2-0 att gå på

Alla fattar nog att vi inte kan checka så här i 60min, vi hade behövt minst 2-0 att gå på
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ruggigt bra period av våra två första enheter. I den tredje har Bergfors gett upp är känslan. Som att sätta Linkan i en checkingline.