Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Re: Kvartsfinal 3: Djurgårdens IF - Linköping 22/3-2018
Grabbarna har blivit lite för fin för den hockeyn de vill lira ser det ut som
Haha, fyfan va usla vi är. Kan bara skratta åt Håkanssons genomusla powerplayspel som kommer kosta oss matchen och serien. Visste man ju redan i Oktober. Det är i såna här matcher som ett fungerande numerärt överläge är så jävla viktigt. (som så mycket annat, såklart. men en del i det)
Vi blir utspelade av Linköping, på hemmais.
Till alla som ville ha Linköping "för det är så mycket enklare än Luleå." kan ta sig en extra titt nu.
Vi blir utspelade av Linköping, på hemmais.
Till alla som ville ha Linköping "för det är så mycket enklare än Luleå." kan ta sig en extra titt nu.
Senast redigerad av ciirree den 2018-03-22 19:32:44, redigerad totalt 1 gånger.
Vad är det för losermentalitet som regerar på detta forumet numera egentligen. Upp med nivån nu!EspenK skrev:Vi kommer åka ur mot et sopigt lag...
Med det sagt ser det riktigt segt ut från båda håll och självfallet tappar vi mest på det då vårat spel bygger på fart och intensitet.
Sen verkar vi inte riktigt vara där mentalt heller, det ser man ju bara på tekningarna.
Hoppas vi kan skaka av oss suddentorsken nu i periodpausen.
Senast redigerad av Henkos den 2018-03-22 19:33:41, redigerad totalt 1 gånger.
-
Vi har ju övertag i puckinnehavet så det bara skriker om det men varenda skott går ju mitt på..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
EspenK är forumets Ior. Han har tyckt vi varit sämst från omgång 1Henkos skrev:Vad är det för losermentalitet som regerar på detta forumet numera egentligen. Upp med nivån nu!EspenK skrev:Vi kommer åka ur mot et sopigt lag...
Med det sagt ser det riktigt segt ut från båda håll och självfallet tappar vi mest på det då vårat spel bygger på fart och intensitet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vårt spel bygger på fart och kraft.Lee Harvey Oswald skrev:Hur var det med fysiken i DIF?
Vi är ju bra tränade, men 6 perioder sitter bara i våra ben.
Fan, det här såg jag inte komma
LHC bygger på konstruktivt spel.
De har kvar sina skills fastän de är trötta.
Vi har ingenting kvar.
Åker vi bort slaggen inför andra?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Bergfors blir iskall loy när han tvingas spela med Hank !!!
Tänk vad kul det är med Musses PP i två år till...om inte mer!
Plast måste ha sett hur khk spelar mot oss, dom har fattat hur msn ska göra
På allvar, är fan inte ens orolig. Detta vänder vi med 40mins kvar!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Säsongens sämsta period? Måste ske en helomvändning till nästa period, annars är det kört.
Totalt oacceptabelt att göra en sånhär loj insats i ett slutspel
Pinstamt hur jävla kass Falk är, får fan inte ut pucken ur zon ens.
Sämsta perioden på hela året när det behövs som mest. Ljungh är redan i Jönköping. Varför vågar vi inte skjuta eller gå på mål.
Torsk idag och vi är ute.
Torsk idag och vi är ute.
Jo jag har noterat detta. Tyvärr är han ju långt ifrån ensam. Hursom kul att se att det finns några sansade och objektiva människor, ni gör att man fortsätter läsa (och så smått skriva)Benjamin L. Willard skrev:EspenK är forumets Ior. Han har tyckt vi varit sämst från omgång 1Henkos skrev:Vad är det för losermentalitet som regerar på detta forumet numera egentligen. Upp med nivån nu!EspenK skrev:Vi kommer åka ur mot et sopigt lag...