SHL : Omgång 43 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/1-2018
Re: SHL : Omgång 43 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/1-2018
Var inte för glada, domarn vänder detta ska ni se.
2 finska domare är bättre än detta
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Var det för att han gjorde mål?
Dags för våra spelare att börja spela rejält fult. Men då ryker vi direkt.
-
Hygglig blåklocka ahlen har på sig idag haha
Jahaaa, det var en hög klubba asså... inte det som fiskarna gjorde tidigare.. ok gotcha, nu fattar jag! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Solklar på Acke men visst borde Frölunda haft några höga klubbor också. KOnsekvent nivå på domarna idag!
- Think if...
- Kontakt:
Hur ser den andra killen ut då?Detblir3poäng skrev:Hygglig blåklocka ahlen har på sig idag haha
Using Tapatalk
Jag säger inget om sista utvisningen men SHL måste ta och fundera igenom om det verkligt är rimligt att två råsossar till domare totalt blåser sönder en toklugn tisdagsmatch utan en enda tackling.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jaha, och hur fan är inte det utvisning? Jämför den med vad Lagesson åkte för. Sinnesjukt.
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Fan vad jag hatar att behöva gnälla men domarna totalförstör sporten. Envisas med att ALLTID göra sig själva till huvudpersoner och sedan absolut noll konsekvens i besluten. Vilken absolut skit vi har till domarkår.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Framför allt måste systemet sitta ner och börja bygga domarkåren från scratch. Nu verkar nån jävla tröttmössa tro att bra domare trillar ner från molnen lite då och då men.. det gör de inte! De måste gå från ungdomsdomare till seniordomare, den lååååånga vägen.sensei skrev:Jag säger inget om sista utvisningen men SHL måste ta och fundera igenom om det verkligt är rimligt att två råsossar till domare totalt blåser sönder en toklugn tisdagsmatch utan en enda tackling.
På vägen mot elitdomar-nivån blir nog säkert 9 av 10 domare tillräckligt hotade, hatade och häcklade för att avsluta sina jobb i förtid. Det gör ju att de som tar sig hela vägen är de som inte tar åt sig av all skit. INte de bästa på att döma utan de som bäst klarar av allt hat.
Ner på ungdomsnivå. Tvinga bort ALLA från hockeyn som häcklar och hatar och hotar våra unga domare. Dra ut fettona i håret och stäng dem ute. De gör ju både direkt och indirekt, att vi har dessa filurer till domare vi har i dag.
Domar-nivån i dagens hockey är helt och hållet hemsk.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vidrigt. Lagessons gentemot hur Frölunda spelar...sensei skrev:Jag säger inget om sista utvisningen men SHL måste ta och fundera igenom om det verkligt är rimligt att två råsossar till domare totalt blåser sönder en toklugn tisdagsmatch utan en enda tackling.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Men ingen kan väl, inte ens om du håller på fisk att domarnivån varit bra idag. Det är katastrof. Särskilt utvisningen på Lagesson.
- Hepsnastian
Känns som att domarna har satt det här i system, att alltid ta utvisningar när Dif så mycket som nyser mot en spelare, och friar motståndare. Förutom sympati utvisningar då.. Sjukt låg nivå. Det förstör, och man tappar suget.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Delägare