Det var för att de varit typ både 7 och 8 så domarn tycker inte att det gäller.#10 skrev:6 man på plan gäller tydligen inte för kaffe
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Det var för att de varit typ både 7 och 8 så domarn tycker inte att det gäller.#10 skrev:6 man på plan gäller tydligen inte för kaffe
Haha vafan är det för miffo? Nån kaffebonde?Koonz skrev:Härlig period, kändes både viktigt och välförtjänt. F.ö kan surfittan två rader bakom mig knipa igen, jag sjunger fan med i ramsorna om jag vill.
Det förklarar sakenPraetori skrev:Det var för att de varit typ både 7 och 8 så domarn tycker inte att det gäller.#10 skrev:6 man på plan gäller tydligen inte för kaffe
Självklart bettade jag Bergfors som målskytt till 4,10 gånger degen direkt när jag såg att Hank hade blivit flyttad.captcash skrev:Men herre JÄVLAR vilken fart på Bergfors kedjan nu när han fått en riktig lekkamrat istället för bromsklossen Hank.. Bergfors lina ser ju fan ut som 1:a linen nu i fart o tryck!
SE, LÄR & INSE Robban!!
Vårat PP är ju dassigt så det förslår men det kan ju åtminstone döda deras momentum. Kaffe är ju dessutom experter på smyg interference men det tar domarn aldrig för.EspenK skrev:Så skön andraperiod. Kan vi göra en till?
Pettersson,Lagesson och Bourque. Vilka fynd!
Bra där Jocke!
Tycker Bernhardt växer ju längre säsongen går.
5v5 är bäst spelform för oss.
Färjestad MÅSTE få en tvåa på sina byten om de fortsätter som de gör. Skillnad på att slänga sig av isen än att fuska HELA tiden med två-tre spelare.
Tyvärr en av våra egna. Antar att han tycker att sittplats innebär att sitta ner och vara tyst i tre perioder. Jag älskar hockey, jag älskar Djurgården och kan inte rå för att jag visar känslor.Praetori skrev:Haha vafan är det för miffo? Nån kaffebonde?Koonz skrev:Härlig period, kändes både viktigt och välförtjänt. F.ö kan surfittan två rader bakom mig knipa igen, jag sjunger fan med i ramsorna om jag vill.
Fortsätt bara att sjunga, sjung för mig också om du kan. Tyvärr, jag har flyttat till Göteborg (urk) p.g.a. jobb. Så jag kan inte vara på plats mer än när jag åker till Stockholm, vilket inte är så ofta.Koonz skrev:Tyvärr en av våra egna. Antar att han tycker att sittplats innebär att sitta ner och vara tyst i tre perioder. Jag älskar hockey, jag älskar Djurgården och kan inte rå för att jag visar känslor.Praetori skrev:Haha vafan är det för miffo? Nån kaffebonde?Koonz skrev:Härlig period, kändes både viktigt och välförtjänt. F.ö kan surfittan två rader bakom mig knipa igen, jag sjunger fan med i ramsorna om jag vill.
Vill man sitta still och ha det tyst och skönt kan man sitta hemma i soffan med mute på.Koonz skrev:Tyvärr en av våra egna. Antar att han tycker att sittplats innebär att sitta ner och vara tyst i tre perioder. Jag älskar hockey, jag älskar Djurgården och kan inte rå för att jag visar känslor.Praetori skrev:Haha vafan är det för miffo? Nån kaffebonde?Koonz skrev:Härlig period, kändes både viktigt och välförtjänt. F.ö kan surfittan två rader bakom mig knipa igen, jag sjunger fan med i ramsorna om jag vill.