SHL-Åttondelsfinal : Färjestad BK - Djurgårdens IF 11/3-2017
Re: SHL-Åttondelsfinal : Färjestad BK - Djurgårdens IF 11/3-
För övrigt tror jag aldrig Urbom kommer göra mål. Nånsin.
Tror inte att domarna klarar av att se det när det händer.sauron skrev:Sant, men det är så jävla surt att vissa lag premieras på det sättet... Det och kommundopning...Magnutz skrev:En hel del, som vanligt men de ÄR skickliga på att dölja sitt ryggsäcks-lir. Det är som sajk. De har skills i spelförstörande.sauron skrev:Att Peter Andersson slutar?ken1968 skrev:Inte för att vi gör mål i PP, men vad krävs för att domarna ska ge nån FBKspelare en utvisning??
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL-Åttondelsfinal : Färjestad BK - Djurgårdens IF 11/3-2017
Ta bort lag som kör ryggsäckshockey som premieras av domare eller är kommundopade. Då blir det bara vi kvar i slutspelet.sauron skrev:Sant, men det är så jävla surt att vissa lag premieras på det sättet... Det och kommundopning...Magnutz skrev:En hel del, som vanligt men de ÄR skickliga på att dölja sitt ryggsäcks-lir. Det är som sajk. De har skills i spelförstörande.sauron skrev:Att Peter Andersson slutar?ken1968 skrev:Inte för att vi gör mål i PP, men vad krävs för att domarna ska ge nån FBKspelare en utvisning??
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Trodd aldrig jag skulle skriva detta men Urbom är ju en större målsumpare än Hank. Jävlar vilka lägen han tar sig till.
SM-Guld!!minalman skrev:Ta bort lag som kör ryggsäckshockey som premieras av domare eller är kommundopade. Då blir det bara vi kvar i slutspelet.sauron skrev:Sant, men det är så jävla surt att vissa lag premieras på det sättet... Det och kommundopning...Magnutz skrev:En hel del, som vanligt men de ÄR skickliga på att dölja sitt ryggsäcks-lir. Det är som sajk. De har skills i spelförstörande.sauron skrev:Att Peter Andersson slutar?ken1968 skrev:Inte för att vi gör mål i PP, men vad krävs för att domarna ska ge nån FBKspelare en utvisning??

Missen före Bergfors/Hanks mål är galen.. 55 är helt sopren framför mål, mitt i slottet men missar. Klart han siktar långt ut på kassen men det hade ju varit underbart för honom att få nätacrike skrev:Trodd aldrig jag skulle skriva detta men Urbom är ju en större målsumpare än Hank. Jävlar vilka lägen han tar sig till.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
SM - guld!!!:-Dminalman skrev:Ta bort lag som kör ryggsäckshockey som premieras av domare eller är kommundopade. Då blir det bara vi kvar i slutspelet.sauron skrev:Sant, men det är så jävla surt att vissa lag premieras på det sättet... Det och kommundopning...Magnutz skrev:En hel del, som vanligt men de ÄR skickliga på att dölja sitt ryggsäcks-lir. Det är som sajk. De har skills i spelförstörande.sauron skrev:Att Peter Andersson slutar?ken1968 skrev:Inte för att vi gör mål i PP, men vad krävs för att domarna ska ge nån FBKspelare en utvisning??
It's the hope that kills you.
Urbom avgör i suddenMalto skrev:För övrigt tror jag aldrig Urbom kommer göra mål. Nånsin.

Det är han verkligen värd, en stor favorit.Magnutz skrev:Missen före Bergfors/Hanks mål är galen.. 55 är helt sopren framför mål, mitt i slottet men missar. Klart han siktar långt ut på kassen men det hade ju varit underbart för honom att få nätacrike skrev:Trodd aldrig jag skulle skriva detta men Urbom är ju en större målsumpare än Hank. Jävlar vilka lägen han tar sig till.
-
Håkansson kör sneakers till kostym asså
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Viktigt att vi lär oss att läsa Färjestad anfallsspel bättre. Tydligt att spelare söker sig ner i slottet och där har vi missat markeringen.
Kör över dem nu!
Äg tredje!
Äg tredje!
Benjamin L. Willard skrev:Håkansson kör sneakers till kostym asså

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Avgå, någon!Benjamin L. Willard skrev:Håkansson kör sneakers till kostym asså
Domaren blåser av vårt anfall för att ge Färjestad ett stopp i spelet.