SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2017
Re: SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2
Fräscht att Örebro bänkar sin bästa spelare idag.
Gäller att ha en poäng i vår match.
Glöm Örebro. De är, tillsammans med Leksand, SHLs sämsta lag.. Rögle: Jag hoppas att ni spelar i allsvenskan nästa år. Ingen heder alls.
Gäller att ha spelet i offensiv zon.
Ortio känns darrig. Skjut Hulta!
Glöm Örebro. De är, tillsammans med Leksand, SHLs sämsta lag.. Rögle: Jag hoppas att ni spelar i allsvenskan nästa år. Ingen heder alls.
Gäller att ha spelet i offensiv zon.
Ortio känns darrig. Skjut Hulta!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu ringer det när som helst, jävla slarv.
Spela fult
Falk har spelat upp sig. Men kan fortfarande inte slå en tre meters pass.
Det är ju enbart märkligt. Vad fan ska de vila för?mb81 skrev:Fräscht att Örebro bänkar sin bästa spelare idag.
Om jag fick önska så skulle örebro, khk och rögle få respass ner en division. Tar hellre IK Panthern i SHL än khk/örebro.
Nåväl.. det är hockey och lång tid kvar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Snälla, sluta bjuda nu.
khk, som spelat hela säsongen med 5 backar per enhet, leder matchen mot örebro.
Dags att gasa på nu gubbar!
Dags att gasa på nu gubbar!
Emil Lundberg spelar ur oss ur slutspelet. Tack!
-
Varför Lundberg, varför?
-
- Säsongskort: Ja
Luleå är klara, Khk leder 1-0 så ingen hjälp där inte.
Fyfan.. klarar vi verkligen det här?
Fyfan.. klarar vi verkligen det här?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Tufft läge nu. Kämpa
Men på allvar, trodde du på något sätt att Örebro och Rögle skulle stå upp idag men fulla lag och kämpa? Var ju klart som fan att de skulle toklägga sig för de har NOLL att spela för och bättre vila/läka skavanker osv... kan ju inte komma som en överraskning... det enda jag tänkte inför sista var att vi måste ta poäng annars är vi 100% ute, vi får nada hjälp!Magnutz skrev:Det är ju enbart märkligt. Vad fan ska de vila för?mb81 skrev:Fräscht att Örebro bänkar sin bästa spelare idag.
Om jag fick önska så skulle örebro, khk och rögle få respass ner en division. Tar hellre IK Panthern i SHL än khk/örebro.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han hade varit dålig förra mathen så en markering i sista omgången när de inte har något att spela för.Magnutz skrev:Det är ju enbart märkligt. Vad fan ska de vila för?mb81 skrev:Fräscht att Örebro bänkar sin bästa spelare idag.
Ytterst märkligt när deras resultat är avgörande för så många.
Vinnar-skallar är vinnar-skallar men det är väl som du skriver..captcash skrev:Men på allvar, trodde du på något sätt att Örebro och Rögle skulle stå upp idag men fulla lag och kämpa? Var ju klart som fan att de skulle toklägga sig för de har NOLL att spela för och bättre vila/läka skavanker osv... kan ju inte komma som en överraskning... det enda jag tänkte inför sista var att vi måste ta poäng annars är vi 100% ute, vi får nada hjälp!Magnutz skrev:Det är ju enbart märkligt. Vad fan ska de vila för?mb81 skrev:Fräscht att Örebro bänkar sin bästa spelare idag.