För att han sliter och jobbar som ett djur för att få dem?Morwin skrev:Helt sjukt varför allt hank som får dem lägena :/?
Skickat från min E6853 via Tapatalk
SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
Re: SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Benen går som trumpinnar på grabbarna ikväll. Fortsätt så.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hank jobbar 100% precis hela tiden. Därför kommer han också till de där lägena. Tyvärr gör han inte mål på de lägen han är med och skapar men.. det är ju fritt fram att göra likadant för alla andra så..Praetori skrev:För att han sliter och jobbar som ett djur för att få dem?Morwin skrev:Helt sjukt varför allt hank som får dem lägena :/?
Skickat från min E6853 via Tapatalk

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alltså fy fan vad Högström är bra, precis den backen vi behövde säkra upp på några säsonger.
Spela fult
Håll i klubban! [ANGRY FACE]
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Possler lite trötter i benen kanske. Onödigt.
-
Fan va cmore är dåliga!!!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Där släpper dom en bra mycket grövre slash. Skillnaden är att en järnkamin håller i klubbansauron skrev:Håll i klubban! [ANGRY FACE]
Faan vad Tellan är bra!!
Nu börjar westerholmsjävlarna grisa sig
Mums. Nu är det smånyp och grinigt.
Tyvärr har det vuxit in ett beteende i ligan där spelare släpper sina klubbor och filmar till sig tvåor. Det verkar funka. Frågan är ju om hela ligan hakar på och vi ser spelare som fan inte kan föra sig med stickan i tassarna för fem öre. Mjöltänder och bebis-psyken som bara grinar och kastar sig i isen.
DIF Hockey kommer aldrig gå den vägen, det vågar jag tro till 100% men andra lag verkar mindre nogräknade.
Något som jag upplever som ledsamt och bedrövande är att domare kan stå och stirra på en förseelse, skita i att blåsa för den och sedan, i en sekvens där spelet vänder ta en tvåa på oss för något skit som knappt går att urskilja. INte roligt. (Är enögd)
Matchen? Oklart. Cmores sändning är inte bra. Ser inget just nu.
DIF Hockey kommer aldrig gå den vägen, det vågar jag tro till 100% men andra lag verkar mindre nogräknade.
Något som jag upplever som ledsamt och bedrövande är att domare kan stå och stirra på en förseelse, skita i att blåsa för den och sedan, i en sekvens där spelet vänder ta en tvåa på oss för något skit som knappt går att urskilja. INte roligt. (Är enögd)
Matchen? Oklart. Cmores sändning är inte bra. Ser inget just nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fan vad rättvist
Grattis Ljungh, skjuter förbi första spelaren 

- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så brutalt jävla cp-snyggt. Heta i PP ikväll.
Spela fult