SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Re: SHL: Omgång 25: Växjö - Djurgårdens IF 8/12-16
Hultström vet att vårt pp suger. Taktiskt!
Klart det var avsiktligt att slå bort pucken.. sen att han snuddar klubban efter han träffat pucken är väl ändå ingen utvisning... någonsin!Praetori skrev:Det var ju avsiktligt. 4v4 KAN vi göra mål i till skillnad mot PP.captcash skrev:Liiiite lam utvisning eller??? får man inte slå bort puckjävlen längre?
Skönt med mål iallafall!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Bernhardt på blå i 5mot 4? Ja tack.
Hulta idag? Hallå?
Hulta idag? Hallå?
Fan! Det hade jag glömt.... snart så.#10 skrev:Skål
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag menade att han gjorde det avsiktligt för att vi skulle slippa PP.captcash skrev:Klart det var avsiktligt att slå bort pucken.. sen att han snuddar klubban efter han träffat pucken är väl ändå ingen utvisning... någonsin!Praetori skrev:Det var ju avsiktligt. 4v4 KAN vi göra mål i till skillnad mot PP.captcash skrev:Liiiite lam utvisning eller??? får man inte slå bort puckjävlen längre?
Skönt med mål iallafall!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Tjänstefel faktiskt, det såg man ju tidigt förra säsongen att han är.Mattebo skrev:Han ville gå själv. Vi ansåg att han inte hade bättre offensiv i sig för en större roll.EspenK skrev:Dom käkar ju upp oss.
Varför släppte vi Holm?
Senast redigerad av 136_Djurgårdare den 2016-12-08 19:32:00, redigerad totalt 1 gånger.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Ahh, fair enough!Praetori skrev:Jag menade att han gjorde det avsiktligt för att vi skulle slippa PP.captcash skrev:Klart det var avsiktligt att slå bort pucken.. sen att han snuddar klubban efter han träffat pucken är väl ändå ingen utvisning... någonsin!Praetori skrev:Det var ju avsiktligt. 4v4 KAN vi göra mål i till skillnad mot PP.captcash skrev:Liiiite lam utvisning eller??? får man inte slå bort puckjävlen längre?
Skönt med mål iallafall!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Väldigt snyggt mål av Bernhart, ett välriktat dragskott. Utmärkt!
1-1 är mer än godkänt med tanke på hur det sett ut.
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skål, tamme fan!!!Praetori skrev:Fan! Det hade jag glömt.... snart så.#10 skrev:Skål
Hulta ska INTE bänkas. Har ni missat att han inte är någon vidare skridskoåkare?
Ja Skål!BloodBride skrev:Skål, tamme fan!!!Praetori skrev:Fan! Det hade jag glömt.... snart så.#10 skrev:Skål
Får se om det blir några fler.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det här spelet kommer inte leda till någon poäng.
Avskaffa tre mot tre.