SHL: HV71 - Djurgårdens IF 8/10-2016
Re: SHL: HV71 - Djurgårdens IF 8/10-2016
Domaren har druckit en del
Förra säsongen kanske.Morwin skrev:Säcken hade bättre spelare by far.DRC skrev:Och för detta sparkade man Säcken. Dra åt helvete.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Jim Morrison
Så länge dom inte bänkas när vi blir friskare till förmån för vissa andra.mb81 skrev:Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.Jim Morrison skrev:Markus Ljungh
Lukas Vejdemo
Linus Johansson
Ville Varakas
Gustav Possler
Patrik Lundh
Jeff Tambellini
Alexander Fällström
edit: Tambellini skymtad i båset.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
kan någon förklara för mig varför det blev straff för?
Klockan Slår Klockan Slår Djurgårn gjorde MÅL!!!
-
Ja, juniorerna har verkligen tagit vara på chansen och tycker de ska få fortsatt förtroende när spelare är tillbaka. Säcken var ju extremt dålig på att ge juniorer fortsatt förtroende men verkar som Ohlsson har en annan syn.mb81 skrev:Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.Jim Morrison skrev:Markus Ljungh
Lukas Vejdemo
Linus Johansson
Ville Varakas
Gustav Possler
Patrik Lundh
Jeff Tambellini
Alexander Fällström
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sen har inte Robban haft något val. Men tror ingen spelare sitter säkert när(kommer väl ändå aldrig hända) laget är skadefritt.Benjamin L. Willard skrev:Ja, juniorerna har verkligen tagit vara på chansen och tycker de ska få fortsatt förtroende när spelare är tillbaka. Säcken var ju extremt dålig på att ge juniorer fortsatt förtroende men verkar som Ohlsson har en annan syn.mb81 skrev:Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.Jim Morrison skrev:Markus Ljungh
Lukas Vejdemo
Linus Johansson
Ville Varakas
Gustav Possler
Patrik Lundh
Jeff Tambellini
Alexander Fällström
Ja, är det några som ska lira så är det juniorerna!Benjamin L. Willard skrev:Ja, juniorerna har verkligen tagit vara på chansen och tycker de ska få fortsatt förtroende när spelare är tillbaka. Säcken var ju extremt dålig på att ge juniorer fortsatt förtroende men verkar som Ohlsson har en annan syn.mb81 skrev:Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.Jim Morrison skrev:Markus Ljungh
Lukas Vejdemo
Linus Johansson
Ville Varakas
Gustav Possler
Patrik Lundh
Jeff Tambellini
Alexander Fällström
Det är verkligen stor kvalitetsskillnad...
På vad? Gör ett försök att utveckla inläggen. Berätta vad som är skillnaden. Berätta hur du ser på läget. Gör en kort analys. Skapa underlag för diskussion.
Ok, HV har mycket bättre passningsspel, bättre fart, kommer till heta chanser betydligt oftare, det var väl bara M Davidssons mål som var en chans nu i andra (ev ngn mer). Som jag ser det så har Tellan räddat oss från en betydligt större ledning till HV.
Jag brukar normalt vara positiv och försvara laget men denna säsong är det inte bra hittills utom mot SAIK, där hade vi ju ett helt annat go i laget, särskilt i första.
Glömde PP+PK där HV är flera klasser bättre
På vad? Gör ett försök att utveckla inläggen. Berätta vad som är skillnaden. Berätta hur du ser på läget. Gör en kort analys. Skapa underlag för diskussion.
Ok, HV har mycket bättre passningsspel, bättre fart, kommer till heta chanser betydligt oftare, det var väl bara M Davidssons mål som var en chans nu i andra (ev ngn mer). Som jag ser det så har Tellan räddat oss från en betydligt större ledning till HV.
Jag brukar normalt vara positiv och försvara laget men denna säsong är det inte bra hittills utom mot SAIK, där hade vi ju ett helt annat go i laget, särskilt i första.
Glömde PP+PK där HV är flera klasser bättre
Senast redigerad av BigJ den 2016-10-08 16:46:48, redigerad totalt 2 gång.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Enligt livetabellen har vi spelat sex matcher och bara förlorat mot de fyra lag som toppar serien! 

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Satt och funderade på det där senast idag faktiskt. Tycker absolut inte vi ska sparka någon spelare ännu men när var det senast Vi faktiskt sparkade en spelare som inte presterade? Magkänslan säger att vi har betydligt bättre tålamod med importer jämfört med konkurrenterna, eller har jag fel där?mb81 skrev:Sen har inte Robban haft något val. Men tror ingen spelare sitter säkert när(kommer väl ändå aldrig hända) laget är skadefritt.Benjamin L. Willard skrev:Ja, juniorerna har verkligen tagit vara på chansen och tycker de ska få fortsatt förtroende när spelare är tillbaka. Säcken var ju extremt dålig på att ge juniorer fortsatt förtroende men verkar som Ohlsson har en annan syn.mb81 skrev:Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.Jim Morrison skrev:Markus Ljungh
Lukas Vejdemo
Linus Johansson
Ville Varakas
Gustav Possler
Patrik Lundh
Jeff Tambellini
Alexander Fällström
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Samt fyran i Finlandminalman skrev:Enligt livetabellen har vi spelat sex matcher och bara förlorat mot de fyra lag som toppar serien!

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Lofquist blev väl petad i kvalserien (kommer inte ihåg vilket match) och spelade inte mer sedan för att skeppas iväg rasktBenjamin L. Willard skrev:Satt och funderade på det där senast idag faktiskt. Tycker absolut inte vi ska sparka någon spelare ännu men när var det senast Vi faktiskt sparkade en spelare som inte presterade? Magkänslan säger att vi har betydligt bättre tålamod med importer jämfört med konkurrenterna, eller har jag fel där?mb81 skrev:Sen har inte Robban haft något val. Men tror ingen spelare sitter säkert när(kommer väl ändå aldrig hända) laget är skadefritt.Benjamin L. Willard skrev:Ja, juniorerna har verkligen tagit vara på chansen och tycker de ska få fortsatt förtroende när spelare är tillbaka. Säcken var ju extremt dålig på att ge juniorer fortsatt förtroende men verkar som Ohlsson har en annan syn.mb81 skrev:Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.Jim Morrison skrev:Markus Ljungh
Lukas Vejdemo
Linus Johansson
Ville Varakas
Gustav Possler
Patrik Lundh
Jeff Tambellini
Alexander Fällström
-
Det var, om jag minns rätt, framförallt pga attityd. Kom ihåg hur Nyman slet tag i tröjan på honom och bänka honom efter han sa någotJulesAttar skrev:Lofquist blev väl petad i kvalserien (kommer inte ihåg vilket match) och spelade inte mer sedan för att skeppas iväg rasktBenjamin L. Willard skrev:Satt och funderade på det där senast idag faktiskt. Tycker absolut inte vi ska sparka någon spelare ännu men när var det senast Vi faktiskt sparkade en spelare som inte presterade? Magkänslan säger att vi har betydligt bättre tålamod med importer jämfört med konkurrenterna, eller har jag fel där?mb81 skrev:Sen har inte Robban haft något val. Men tror ingen spelare sitter säkert när(kommer väl ändå aldrig hända) laget är skadefritt.Benjamin L. Willard skrev:Ja, juniorerna har verkligen tagit vara på chansen och tycker de ska få fortsatt förtroende när spelare är tillbaka. Säcken var ju extremt dålig på att ge juniorer fortsatt förtroende men verkar som Ohlsson har en annan syn.mb81 skrev: Helt oroligt. Men kan vi klara den här tunga skadeperioden med att det ramlar in lite poäng kan det vara väldigt mycket värt att vi fått lufta så mycket juniorer.
-
SHL: HV71 - Djurgårdens IF 8/10-2016
Tambellini verkar inte vara skadad, bara bänkad
Verkar svårt de där med att ställa upp i anfallszon i pp