SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Färjestad 8/3 2016
Re: SHL Omgång 52: Djurgårdens IF - Färjestad 8/3 2016
Detta är så jävla dåligt!!! vi har inget i ett jävla slutspel att göra dessa jävla utvisningar och skit vi tar. spelet från första perren är totalt bortblåst.
Davidsson skrev:Självmålet mot Luleå kommer stå oss dyrt. Där raserades allt vi hade byggt upp efter nyår.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
3-poängs tebjudningen mot KHK kan man väl säga bet oss själva i baken rätt rejält med.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jo men så är det faktiskt, det är vårt usla poängfacit mot bottom4-lagen som gör att vi är där vi är... De bra lagen tappar inte lika mkt poäng som vi gör mot skit.Henke_F skrev:Davidsson skrev:Självmålet mot Luleå kommer stå oss dyrt. Där raserades allt vi hade byggt upp efter nyår.
3-poängs tebjudningen mot KHK kan man väl säga bet oss själva i baken rätt rejält med.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kul att vi har tut nån gång
Tut tut!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Efter 52 omg ljuger inte tabellen, tur och otur jämnar ut sig, men små marginaler med bara 1p mellan 3 lagcaptcash skrev:Jo men så är det faktiskt, det är vårt usla poängfacit mot bottom4-lagen som gör att vi är där vi är... De bra lagen tappar inte lika mkt poäng som vi gör mot skit.Henke_F skrev:Davidsson skrev:Självmålet mot Luleå kommer stå oss dyrt. Där raserades allt vi hade byggt upp efter nyår.
Tur det var Matt som fick läget. De flesta andra hade förmodligen missat. [FACE WITH TEARS OF JOY]
Känns inte som vi är favoriter i en eventuell åttondel mot Örebro.
-
Antar du menar bottom 2. Vi har 24/24 poäng mot lag 11 och 12#10 skrev:Efter 52 omg ljuger inte tabellen, tur och otur jämnar ut sig, men små marginaler med bara 1p mellan 3 lagcaptcash skrev:Jo men så är det faktiskt, det är vårt usla poängfacit mot bottom4-lagen som gör att vi är där vi är... De bra lagen tappar inte lika mkt poäng som vi gör mot skit.Henke_F skrev:Davidsson skrev:Självmålet mot Luleå kommer stå oss dyrt. Där raserades allt vi hade byggt upp efter nyår.
Röven och knäna Luleå,,, akta! Det ser ut som det skaver som fan där i dag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ja sorry, asså Modo o KHK... skåne älskar jag denna säsongen!South_Exil skrev:Antar du menar bottom 2. Vi har 24/24 poäng mot lag 11 och 12#10 skrev:Efter 52 omg ljuger inte tabellen, tur och otur jämnar ut sig, men små marginaler med bara 1p mellan 3 lagcaptcash skrev:Jo men så är det faktiskt, det är vårt usla poängfacit mot bottom4-lagen som gör att vi är där vi är... De bra lagen tappar inte lika mkt poäng som vi gör mot skit.Henke_F skrev:Davidsson skrev:Självmålet mot Luleå kommer stå oss dyrt. Där raserades allt vi hade byggt upp efter nyår.
Forsberg gör mål 

Johan Forsberg(!) av alla ger oss hopp. 3-1 Växjö.
Man ser att spelarna är ungefär lika uppgivna som oss.
Hemarbetet i det här PP:et slutar alltså i 2 mot 0 för Färjestad.
Hemarbetet i det här PP:et slutar alltså i 2 mot 0 för Färjestad.