CHL: Åttondelsfinal: Djurgårdens IF - Lukko Rauma
Re: CHL: Åttondelsfinal: Djurgårdens IF - Lukko Rauma
Intervju med Fällström i paus, inte ens då lyckas man ge några besked om vad han har för status på skadad.
Han kommer ju inte spela något i år iallafall.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ja, jag vet att det bara är för CHL, därför det står "en vecka". Nu kan man ju inte se hur många minuter han får spela ikväll, men jag ifrågasatte helt enkelt att det skulle vara bättre för honom att spela fem minuter ikväll mot Lukko än 25 minuter ikväll mot aik i hockeyallsvenskan. Men det är ingen stor grej. Är säkert kul för honom att få komma upp och känna sig som en i laget.SirDIFalot skrev:Westlund ska väl bara spela CHL? Han är ju registrerad där så varför inte.kaminor skrev:Vad är ens vitsen med att ta hem Westlund för en vecka när han sannolikt bara blir åttonde back i alla fall. Då kunde han ju lika gärna spelat 25 minuter mot aik. Jaja, får väl se hur mycket speltid han får.
Trist också att Bernhardt inte ens är med i truppen. Då får de börja lira honom i J20 om det ska vara på det viset.
Nopes tror inte jag heller.. han är tyvärr "årets Ferna" ... verkar som vi alltid ska ha en dyr toppvärvning som inte spelar en sekund!Edin skrev:Intervju med Fällström i paus, inte ens då lyckas man ge några besked om vad han har för status på skadad.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skulle vi vinna denna match med ett mål så tror jag ändå vi har en bra chans att gå vidare. Vi vann ju mot Tappara borta och slog ut Växjö så jag är ganska optimistisk.
Avskaffa tre mot tre.
Är Fällström dyr?captcash skrev:Nopes tror inte jag heller.. han är tyvärr "årets Ferna" ... verkar som vi alltid ska ha en dyr toppvärvning som inte spelar en sekund!Edin skrev:Intervju med Fällström i paus, inte ens då lyckas man ge några besked om vad han har för status på skadad.
Fällström är ingen frälsare. Mer och mer övertygad om att han förvandlats till en glaslirare som kommer spöka vidare med enstaka insatser innan han går sönder igen.Edin skrev:Intervju med Fällström i paus, inte ens då lyckas man ge några besked om vad han har för status på skadad.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Var typ fullsatt i finnland mellan Espoo-hiv, bara svenskarna som tycker det är avslaget?minalman skrev:Undrar om det var ett sammanträffande, men samtidigt med målet lyckades kamerakillen hitta publiken, som måste ha varit svår att hitta på läktaren i kväll.
Hej kompensation.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Den här domaren letar ju verkligen efter utvisningar. Typ raka motsatsen mot SHL-domare.
Vet man ens vad det är för skada han har??Praetori skrev:Fällström är ingen frälsare. Mer och mer övertygad om att han förvandlats till en glaslirare som kommer spöka vidare med enstaka insatser innan han går sönder igen.Edin skrev:Intervju med Fällström i paus, inte ens då lyckas man ge några besked om vad han har för status på skadad.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Tellan vill verkligen ha tillbaka förstaspaden.
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Senast redigerad av sauron den 2015-11-03 21:42:04, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
Nej det är mörkat men det luktar ju operation.sensei skrev:Vet man ens vad det är för skada han har??Praetori skrev:Fällström är ingen frälsare. Mer och mer övertygad om att han förvandlats till en glaslirare som kommer spöka vidare med enstaka insatser innan han går sönder igen.Edin skrev:Intervju med Fällström i paus, inte ens då lyckas man ge några besked om vad han har för status på skadad.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
KompensationskompensationPraetori skrev:Hej kompensation.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Då föredrar jag nog ickeblåsningarna i SHL.Vikas skrev:Den här domaren letar ju verkligen efter utvisningar. Typ raka motsatsen mot SHL-domare.
Är domarna medvetna om att det är en herrlagsmatch?