Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Re: SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Det finns absolut NOLL kreativitet i det här laget. Det enda vi gör i 5 mot 3 är att skjuta alibiskott från blå.
Avgå vem som nu är ansvarig.
Avgå vem som nu är ansvarig.
Nepp, han åkte på en solklart tvåa för närkamp i situationen precis innan.Kall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Avgå Jocke.
Nej, det var ett bra försök att få med sig motståndaren i båset.Kall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nej men han gjorde en eftersläng som domaren sågKall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Varför tek i mittzon efter att en difspelare blev utvisad? Precis före 1-2-målet.
Efter att Brodins (tror jag) klubba hållits i typ 10 sekunder en halv meter bort.Donkels skrev:Nej men han gjorde en eftersläng som domaren sågKall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Så sant men det ursäktar ändå inte korkade hämndaktionerMalto skrev:Efter att Brodins (tror jag) klubba hållits i typ 10 sekunder en halv meter bort.Donkels skrev:Nej men han gjorde en eftersläng som domaren sågKall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Vad är ditt problem? Vadå korkat? Han fick nästan med sig en motståndare i utvisningsbåset.Donkels skrev:Så sant men det ursäktar ändå inte korkade hämndaktionerMalto skrev:Efter att Brodins (tror jag) klubba hållits i typ 10 sekunder en halv meter bort.Donkels skrev:Nej men han gjorde en eftersläng som domaren sågKall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bara glömma den match som blir helt förstörd , fan vilka pajasdomare.
Hämndaktioner? Han hade redan åkt ut i en annan sekvens, fick ingenting för den "korkade" sekvensen, det vsr ett jävligt bra försök som även om den inte fick motståndaren till utv.bås så satte van respekt i motståndaren. Gillar sånt där, det är småfult men inte smutsigt.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Vänd nu detta så är helgen fulländad
Jag hade velat ha ut Växjöspelaren också. Han har klubban fasthakad vid Armalis hals och försöker rycka bort den.sensei skrev:Nej, det var ett bra försök att få med sig motståndaren i båset.Kall-El skrev:Falk åkte väl inte på crossen eller?Donkels skrev:Tack Falk för den där meningslösa crosscheckingen
Man är ansvarig för egen klubba brukar det heta.
Men satans helvetes jävla slarv
Sämst.....
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05