Kommer vi ur denna match med både Holm och Tellan skadade så är det ju helt sjukt... jeopardize:ar hela jävla SHL säsongen för en usel wannabe-turnering som inte en jävel (förutom ekonomiansvarig) bryr sig om... nattsvart!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
captcash skrev:Kommer vi ur denna match med både Holm och Tellan skadade så är det ju helt sjukt... jeopardize:ar hela jävla SHL säsongen för en usel wannabe-turnering som inte en jävel (förutom ekonomiansvarig) bryr sig om... nattsvart!
Tyvärr lär inte heller ekonomiansvarig vara särskilt glad över den, eftersom resekostnaderna i sig överträffar eventuella prispengar och 500 besökare knappast täcker hyran för Hovet. CHL är roligare än vanliga träningsmatcher på försäsongen, men under pågående säsong klarar jag mig gott utan turneringen.
captcash skrev:Kommer vi ur denna match med både Holm och Tellan skadade så är det ju helt sjukt... jeopardize:ar hela jävla SHL säsongen för en usel wannabe-turnering som inte en jävel (förutom ekonomiansvarig) bryr sig om... nattsvart!
Folk blir ju skadade i vanliga SHL-lunks matcher också.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.