SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 27/1 2015
Jepp. Tack vare de 113 miljoner som hockeyturismen årligen drar in till Leksands kommun.Kebabtallrik skrev:Har skolan öppnat igen?Leksand skrev:Ironiskt nog är vi det enda laget ni möter i år som INTE är kommundopat.captcash skrev:Skiter i hur det går mot Lyxfällan, vet att vi fixar detta när säsongen är slutspelad iallafall och äckliga kommundopade skitlaget åker ner där de hör hemma! Dagens match kommer inte påverka sluttabellen så jag är lugn!

Men hör med Växjö och Skellefteå. De får mer kommundoping än vad ni har i spelarbudget.
Men kanske inte rätt tråd för det. Snart nedsläpp. Må sämsta lag vinna.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det kan ha varit den mest vettiga kommentaren här i år. Håller med dig till 110%.Godnoken skrev:
De här reaktionerna vid skitsaker saknar jag i årets lag. Tellqvist har fått bra mycket värre med stryk den här säsongen än vad Pickard någonsin fick i Djurgården och det händer knappt någonting.
Saknar Kalus. Skön kille. Tigerbalsam.
Chet var en rolig prick han också.
Basse och Fällström salnas. Cirkulerar vi nu när vi har så många forwards?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är inte det där något man alltid inbillar sig bara? Vi är ju bäst i serien på att inte släppa in folk på vår målvakt.MarcusDaze skrev:Det kan ha varit den mest vettiga kommentaren här i år. Håller med dig till 110%.Godnoken skrev:
De här reaktionerna vid skitsaker saknar jag i årets lag. Tellqvist har fått bra mycket värre med stryk den här säsongen än vad Pickard någonsin fick i Djurgården och det händer knappt någonting.
Expert.
- SirDIFalot
Då vore det högst märkliga val av spelare att sätta åt sidan. Är nog tyvärr skador på Laurtizen och Fällström.mb81 skrev:Basse och Fällström salnas. Cirkulerar vi nu när vi har så många forwards?
Expert.
Men sluta, ni är världens mest fakeade ekonomiska lag och det spelar ingen roll hur mycket du vänder o vrider på det.... era sk "113m hockeyturism" (big fucking lol) är bara sifferfiffel som vanligt. Inse att ni får Man City att verka som fucking Robin Hood.Leksand skrev:Jepp. Tack vare de 113 miljoner som hockeyturismen årligen drar in till Leksands kommun.Kebabtallrik skrev:Har skolan öppnat igen?Leksand skrev:Ironiskt nog är vi det enda laget ni möter i år som INTE är kommundopat.captcash skrev:Skiter i hur det går mot Lyxfällan, vet att vi fixar detta när säsongen är slutspelad iallafall och äckliga kommundopade skitlaget åker ner där de hör hemma! Dagens match kommer inte påverka sluttabellen så jag är lugn!![]()
Men hör med Växjö och Skellefteå. De får mer kommundoping än vad ni har i spelarbudget.
Men kanske inte rätt tråd för det. Snart nedsläpp. Må sämsta lag vinna.
F.ö. så borde laget vara i konken för länge sedan så er "hockeyturism" (antar att det är Berra från Karlskoga som köper varmkorv) skulle inte ens existera.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- MarcusDaze
Kan vara inbillning men jag kan knappt minnas senaste gången det var gruff nivå värre? Tycker vi är för snälla. Jag hade gärna sett att vi kör lite Karlskoga hockey emellanåt.SirDIFalot skrev:Är inte det där något man alltid inbillar sig bara? Vi är ju bäst i serien på att inte släppa in folk på vår målvakt.MarcusDaze skrev:Det kan ha varit den mest vettiga kommentaren här i år. Håller med dig till 110%.Godnoken skrev:
- SirDIFalot
För att vi väldigt sällan släpper in folk på vår målvakt ja. Kan knappt minnas att det hänt den här säsongen.MarcusDaze skrev:Kan vara inbillning men jag kan knappt minnas senaste gången det var gruff nivå värre? Tycker vi är för snälla. Jag hade gärna sett att vi kör lite Karlskoga hockey emellanåt.SirDIFalot skrev:Är inte det där något man alltid inbillar sig bara? Vi är ju bäst i serien på att inte släppa in folk på vår målvakt.MarcusDaze skrev:Det kan ha varit den mest vettiga kommentaren här i år. Håller med dig till 110%.Godnoken skrev:
Expert.
Vi får ju inte glömma Chet som snor klubban i översta klippet. En klassikerSirDIFalot skrev:För att vi väldigt sällan släpper in folk på vår målvakt ja. Kan knappt minnas att det hänt den här säsongen.MarcusDaze skrev:Kan vara inbillning men jag kan knappt minnas senaste gången det var gruff nivå värre? Tycker vi är för snälla. Jag hade gärna sett att vi kör lite Karlskoga hockey emellanåt.SirDIFalot skrev:Är inte det där något man alltid inbillar sig bara? Vi är ju bäst i serien på att inte släppa in folk på vår målvakt.MarcusDaze skrev:Det kan ha varit den mest vettiga kommentaren här i år. Håller med dig till 110%.Godnoken skrev:

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Jim Morrison
Jag tror Lauritzen gick av efter första förra matchen. Att man knappt märkte det säger väl en del om hans inverkan den här säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
Du har delvis rätt där, ja vi släpper sällan in folk på mål men Tellan har bland annat fått flera rapp över plockhandsken och liknande små förseelser. Jag ser gärna att vi visar upp en nolltolerans mot sådant och tuffar till oss lite.SirDIFalot skrev:För att vi väldigt sällan släpper in folk på vår målvakt ja. Kan knappt minnas att det hänt den här säsongen.MarcusDaze skrev:Kan vara inbillning men jag kan knappt minnas senaste gången det var gruff nivå värre? Tycker vi är för snälla. Jag hade gärna sett att vi kör lite Karlskoga hockey emellanåt.SirDIFalot skrev:Är inte det där något man alltid inbillar sig bara? Vi är ju bäst i serien på att inte släppa in folk på vår målvakt.MarcusDaze skrev:Det kan ha varit den mest vettiga kommentaren här i år. Håller med dig till 110%.Godnoken skrev:
Jag saknar att få skriva: Det gör ont att möta Djurgårn.
Samma sak sa Landeskogs pappa när jag träffade honom på jobbet för något år sedan.mårten skrev:När ni ändå pratar om Gustafsson så träffade jag honom av bara en händelse för en vecka sen. Pratade givetvis lite hockey och DIF, kan bara säga att styrelsen borde verkligen ta sig en funderare hur man hanterar fd Djurgårdare.
Nu får ni inte vara kritiska mot styrelsen!Sjöwall skrev:Samma sak sa Landeskogs pappa när jag träffade honom på jobbet för något år sedan.mårten skrev:När ni ändå pratar om Gustafsson så träffade jag honom av bara en händelse för en vecka sen. Pratade givetvis lite hockey och DIF, kan bara säga att styrelsen borde verkligen ta sig en funderare hur man hanterar fd Djurgårdare.

Jag tror att vi tar detta faktiskt. Eller egentligen inte.
Jag vet inte längre... Känner bara att grundserien borde ta slut snart.
Sorry boys jag har en såndär skitdag idag då man vet att det inte kan vända till något positivt, så det blir torsk idag