Hmm, undra varför porrsurfar-läge krävs för att se oss lira? Är det för att det handlar om våldtäkt eller?BigJ skrev:Pratade just med CMore som sade att jag skulle pröva starta i inkognitoläge och då gick det!Glory1 skrev:Vafalls. Vill inte öppna någon match för migcaptcash skrev:ja... tyvärr...Glory1 skrev:Funkar csports för er just nu?
SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
Re: SHL: Växjö - Djurgårdens IF 10/1 2015
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är därför jag har svårt för honom, Guter är en innebandyspelare och har hamnat väldigt fel.#10 skrev:Guter är tamejfan den räddaste spelaren som spelat i shl, bort med fjanten!
Spela fult
Men han går ju fan inte in i en närkamp, när han snurrade i zonen och pucken åkte iväg mot sargen så hade han lätt varit först dit men vågade inte utan riskerade en kontring, sånna spelare ska väck, oerhört begränsad spelare.diftobbe89 skrev:Det är därför jag har svårt för honom, Guter är en innebandyspelare och har hamnat väldigt fel.#10 skrev:Guter är tamejfan den räddaste spelaren som spelat i shl, bort med fjanten!
Växjö leker ju bara med oss.
Eller för att vi vänder upp röven....captcash skrev:Hmm, undra varför porrsurfar-läge krävs för att se oss lira? Är det för att det handlar om våldtäkt eller?BigJ skrev:Pratade just med CMore som sade att jag skulle pröva starta i inkognitoläge och då gick det!Glory1 skrev:Vafalls. Vill inte öppna någon match för migcaptcash skrev:ja... tyvärr...Glory1 skrev:Funkar csports för er just nu?
- minalman
- Säsongskort: Ja
Eller för att Stoppel står med byxorna neddragna till knäna.captcash skrev:Hmm, undra varför porrsurfar-läge krävs för att se oss lira? Är det för att det handlar om våldtäkt eller?BigJ skrev:Pratade just med CMore som sade att jag skulle pröva starta i inkognitoläge och då gick det!Glory1 skrev:Vafalls. Vill inte öppna någon match för migcaptcash skrev:ja... tyvärr...Glory1 skrev:Funkar csports för er just nu?
Senast redigerad av minalman den 2015-01-10 19:32:34, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja, någonting gör ju onekligen csports rätt i sin censurering. Jag har plockat bort knatten från TVn, han ska INTE se sådant här förrän han är myndig!BigJ skrev:Eller för att vi vänder upp röven....captcash skrev:Hmm, undra varför porrsurfar-läge krävs för att se oss lira? Är det för att det handlar om våldtäkt eller?...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Man ska inte läsa här under matcher... Negativt värre
Skickas från min iPhone via Tapatalk
- minalman
- Säsongskort: Ja
Byt ut 44 mot 7 i förstakedjan. Kan vara värt att prova nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Helvete vad Norell slänger bort puckar, alltid icing när han har pucken
Ditt valAlltidDIF skrev:Man ska inte läsa här under matcher... Negativt värre
Norrell gjord sin 6e icing för idag...
Men gör inte det då!??AlltidDIF skrev:Man ska inte läsa här under matcher... Negativt värre
Jasså, Samme har klivit av
bastis7 skrev:Ditt valAlltidDIF skrev:Man ska inte läsa här under matcher... Negativt värre
Verkligen, de blir lite väl bara eller är de bara jag som tycker de