SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
- Jim Morrison
Re: SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
Vi spelar ju inte dom roligaste matcherna direkt... 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi får vara glada över att vi fortfarande har ledningen.
Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: SHL: Örebro HK - Djurgårdens IF 5/12 2014
vi har väl 6 st skador oxå?Jim Morrison skrev:Vi spelar ju inte dom roligaste matcherna direkt...
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Han är lite våldsam ibland vilket gör att jag inte begriper varför han förblir så ouppvaktad fysiskt i de flesta situationer ändå.Andspe skrev:Älskar hur samme står upp för laget! Får någon av våra spelare(gärna yngre) en tackling så ligger spelaren ned i nästa situation
För övrigt så fick jag riktiga Nichlas Falk vibbar av Honken. Han gör nästan mer defensivt än offensivt numera. Kanske backmaterial om det kniper?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jovisst, men det är lite av en match i matchen mellan Örebro och Tellan i andra.Blueberry hill skrev:Nja, vi har väl haft våra chanser också !Praetori skrev:Örebro vs Tellan 0-1 ungefär.Vikas skrev:Vårt försvar är fruktansvärt ihåligt i 2:a...ett mirakel att vi har 1-0.
Dock får vi nog en lektion i PP nu.
Men nu får jag hemska minnen från Växjömatchen. Vi kan fan inte försöka spela på en ettmålsledning hela tredje igen.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skola om han till back nästa årPraetori skrev:Han är lite våldsam ibland vilket gör att jag inte begriper varför han förblir så ouppvaktad fysiskt i de flesta situationer ändå.Andspe skrev:Älskar hur samme står upp för laget! Får någon av våra spelare(gärna yngre) en tackling så ligger spelaren ned i nästa situation
För övrigt så fick jag riktiga Nichlas Falk vibbar av Honken. Han gör nästan mer defensivt än offensivt numera. Kanske backmaterial om det kniper?
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Han är ju inte dålig direkt. Vill hemskt gärna ha kvar honom i laget men han är inte vårt vassaste vapen offensivt just nu.hatred skrev:Skola om han till back nästa årPraetori skrev:Han är lite våldsam ibland vilket gör att jag inte begriper varför han förblir så ouppvaktad fysiskt i de flesta situationer ändå.Andspe skrev:Älskar hur samme står upp för laget! Får någon av våra spelare(gärna yngre) en tackling så ligger spelaren ned i nästa situation
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
13min kvar och ett ynka mål i ledning. 

Pust Tellan. Säkert säkert enkelt.
Så jävla orättvist...
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Hockey i ett jävla nötskal. Den där kändes hela vägen från blå. Vi var inte på tårna.sauron skrev:Så jävla orättvist...
Senast redigerad av Praetori den 2014-12-05 20:57:48, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Tjoflöjt. Orättvist? Inte ett dugg.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tidsfråga. Som vanligt när vi spelar defensiv i 20 minuter.
Inte en chans att vi tar poäng nu.
Inte en chans att vi tar poäng nu.
Slappt försvarsspel där, många stillastående spelare som bara står och tittar.
Den där jäkla Viksten...
Den där jäkla Viksten...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Inte var dag man ser Samme slå en indianare.