Startar en kanalsökning. Dock så pratade kommentatorerna svenska till cyklingen. Borde det inte vara svenska E2 då?ciirree skrev:Kollar du via Digital TV? Då måste du göra en kanalsökning så du får in en Svensk E2.B.I.B.A skrev:Det är cykel när jag slår på Eurosport 2 ? Någon som vet varför?
CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Avgå Jocke.
Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Nu jävlar kör vi!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tror faktiskt att vissa sändningar i den europeiska kan finnas på svenska.B.I.B.A skrev:Startar en kanalsökning. Dock så pratade kommentatorerna svenska till cyklingen. Borde det inte vara svenska E2 då?ciirree skrev:Kollar du via Digital TV? Då måste du göra en kanalsökning så du får in en Svensk E2.B.I.B.A skrev:Det är cykel när jag slår på Eurosport 2 ? Någon som vet varför?
Krångar det fortfarande så visar Magine matchen nu. Gratis att signa upp sig.
Kanalsökningen gjorde ingen skillnad, tack för hjälpen ändå!ciirree skrev:Jag tror faktiskt att vissa sändningar i den europeiska kan finnas på svenska.B.I.B.A skrev:Startar en kanalsökning. Dock så pratade kommentatorerna svenska till cyklingen. Borde det inte vara svenska E2 då?ciirree skrev:Kollar du via Digital TV? Då måste du göra en kanalsökning så du får in en Svensk E2.B.I.B.A skrev:Det är cykel när jag slår på Eurosport 2 ? Någon som vet varför?
Avgå Jocke.
Köpte matchen för 69 kr när den var gratis på ett annat ställe..
Samuelsson, Lauritzen och Tellqvist spelar inte..
0-1 i baken direkt..
Kan bara bli bättre härifrån?
0-1 i baken direkt..
Okej. Synd.B.I.B.A skrev:Kanalsökningen gjorde ingen skillnad, tack för hjälpen ändå!ciirree skrev:Jag tror faktiskt att vissa sändningar i den europeiska kan finnas på svenska.B.I.B.A skrev:Startar en kanalsökning. Dock så pratade kommentatorerna svenska till cyklingen. Borde det inte vara svenska E2 då?ciirree skrev:Kollar du via Digital TV? Då måste du göra en kanalsökning så du får in en Svensk E2.B.I.B.A skrev:Det är cykel när jag slår på Eurosport 2 ? Någon som vet varför?
Men signa upp dig på Magine och se den där. Den visas

- Jim Morrison
Ändå skumt av att inte spela Tellan i rent marknadsföringssyfte. Första publikmatchen och allt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alla våra bästa spelare spelar inte.
Mål bakåt det första som händer.
Och där tar Nordlund återigen en korkade utvisning. 2+2
Ridå?
Edit. OCH DEN DÄR JÄVLA TRUMMAN!
Ridå?
Edit. OCH DEN DÄR JÄVLA TRUMMAN!
Lägg till trumman också.. jisses..Vikas skrev:Alla våra bästa spelare spelar inte.
Ridå?
- Jim Morrison
Helt seriöst, ta sönder den där jävla trumman. Fyfan vilken stämningsdödare.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Asså trumman? Helvete. Vem är ansvarig för att se till detta trumförbud? Släng den åt helvete! Hoppas verkligen detta skärps till när SHL börjar.
Själv har jag full förståelse för att Säcken vill pröva båda målvakterna i "heta matcher".
Kan väl antagligen utgå från att Tellan står nere i Berlin istället.
Dock kanske det hade varit lite mer strategiskt att spela Tellan på hemmais.
Kan väl antagligen utgå från att Tellan står nere i Berlin istället.
Dock kanske det hade varit lite mer strategiskt att spela Tellan på hemmais.
Så fruktansvärt efterblivet att använda trummor på det sättet.
Precis som mig, men jag kollar matchen på Magine.com ändå. Mycket bättre kvalitet.Staten skrev:Köpte matchen för 69 kr när den var gratis på ett annat ställe..
0-1 i baken direkt..