Men SLUTA nu vad fan.Zamboni99 skrev:I synnerhet med anledning av den uppgörelse som MN och DIF kom överens om efter domen. Jag tror vi kommer att få se MN i djurgårdströjan igen.pulverapa skrev:Jag har gått vidare... Fler borde göra det.
Daniel Fernholm till DIF
- Jim Morrison
Re: Daniel Fernholm till DIF (enligt Ros)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- SirDIFalot
Alltså ni inser väl att Mackans återkomst till Hovet kommer bli den värsta behandlingen av en motståndare som skådats på flera år?Mattias_87 skrev:Behandla MN som luft istället.
Expert.
"Här dog hockeyn - eller åtminstone Marcus Nilsons ego"SirDIFalot skrev:Alltså ni inser väl att Mackans återkomst till Hovet kommer bli den värsta behandlingen av en motståndare som skådats på flera år?Mattias_87 skrev:Behandla MN som luft istället.

Tyvärr. Den dagen lär jag skämmas över publiken för första gången.SirDIFalot skrev:Alltså ni inser väl att Mackans återkomst till Hovet kommer bli den värsta behandlingen av en motståndare som skådats på flera år?Mattias_87 skrev:Behandla MN som luft istället.

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- SirDIFalot
Jag kan nog komma på en handfull händelser från vår publik senaste åren som varit mer pinsamt än ett utbuande av Marcus Nilson.Godnoken skrev:Tyvärr. Den dagen lär jag skämmas över publiken för första gången.SirDIFalot skrev:Alltså ni inser väl att Mackans återkomst till Hovet kommer bli den värsta behandlingen av en motståndare som skådats på flera år?Mattias_87 skrev:Behandla MN som luft istället.
Expert.
- Jim Morrison
And rightfully so.SirDIFalot skrev:Alltså ni inser väl att Mackans återkomst till Hovet kommer bli den värsta behandlingen av en motståndare som skådats på flera år?Mattias_87 skrev:Behandla MN som luft istället.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lär ju dock bli bra mycket mer än ett utbuande.SirDIFalot skrev:Jag kan nog komma på en handfull händelser från vår publik senaste åren som varit mer pinsamt än ett utbuande av Marcus Nilson.Godnoken skrev:Tyvärr. Den dagen lär jag skämmas över publiken för första gången.SirDIFalot skrev:Alltså ni inser väl att Mackans återkomst till Hovet kommer bli den värsta behandlingen av en motståndare som skådats på flera år?Mattias_87 skrev:Behandla MN som luft istället.
Äh Håkan loob lever än, ska nog mn också göra om än med ett stukat självförtroende som i det närmsta gör att han vill hoppa från västerbron
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Håller sig folk till TOPIC så kan dom få tycka vad som helst.Godnoken skrev:Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.bastis7 skrev:Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Aa nej jag vet inte.. Att pissa på egna spelare & gamla hjältar gör mig spyfärdig. Dessutom helt öppet på forumet.Henke_F skrev:Håller sig folk till TOPIC så kan dom få tycka vad som helst.Godnoken skrev:Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.bastis7 skrev:Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
+1Godnoken skrev:Aa nej jag vet inte.. Att pissa på egna spelare & gamla hjältar gör mig spyfärdig. Dessutom helt öppet på forumet.Henke_F skrev:Håller sig folk till TOPIC så kan dom få tycka vad som helst.Godnoken skrev:Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.bastis7 skrev:Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
Alla har (en så länge) rätt att tycka vad dom vill, att bua o vissa sitt missnöje är också (än så länge)tillåtet, om jag utgår från mig själv så är burop något han bör få höra, han VAR en hjälte tills han som enda spelare (trots att flera kunde) valde att stämma DIF efter en skada han till stor del bidragit till.Godnoken skrev:Aa nej jag vet inte.. Att pissa på egna spelare & gamla hjältar gör mig spyfärdig. Dessutom helt öppet på forumet.Henke_F skrev:Håller sig folk till TOPIC så kan dom få tycka vad som helst.Godnoken skrev:Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.bastis7 skrev:Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
Du förstod inte riktigt vad jag menade. Vad är trådens topic? hur mycket handlar tråden om D.F?Godnoken skrev:Aa nej jag vet inte.. Att pissa på egna spelare & gamla hjältar gör mig spyfärdig. Dessutom helt öppet på forumet.Henke_F skrev:Håller sig folk till TOPIC så kan dom få tycka vad som helst.Godnoken skrev:Men för fan. Visst att folk kan få tycka precis som de vill om Nilson men det hjälper inte att ni skriver på forumet hur mycket han svikit DIF blablabla. Onödigt snack. Pinsamt.bastis7 skrev:Han ska absolut få en chans! Tackla sönder nummer 4 i Hv så blir han en favorit!
Nu var det dig jag citerade, även om det inte var ditt fel att tråden gick offside, men skapa en ny trådjävel om ni skall snacka annat!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Ja skapa en ny tråd som bör heta något i stil med "Hur ska vi bemöta horungen MN när han beträder Hovets is"