Haha fick mig ett gott skratt där. Fyfan för S24! Vidrigare jävla sändningar får man fan leta efter..SkönaDjurgårn skrev:Hahaha, I feel you brocaptcash skrev:Underbar känsla att idag kunna stänga ner sitt abonnemang på S24, hej då skit AB (kommer dock sakna Michael Bolton lite)!
Fan kan det inte bara bli höst snart, skita i denna meningslösa sommar! :/
SHL 2014-15
Re: SHL 2014-15
Hade inga som helst problem med att se matchen på S24 istället för viasat. Visst, ingen studio och inga analyser och annat men kvalitén på bild var ju nästan lika bra som viasat. Dessutom hade S24 bättre ljud från Hovet (mer ljud från publik) vilket var uppskattat från en som inte kan gå på så många hemmamatcher. Alternativet hade ju varit hockeyallsvenskan play och det var ett icke-alternativ.XantE skrev:Haha fick mig ett gott skratt där. Fyfan för S24! Vidrigare jävla sändningar får man fan leta efter..SkönaDjurgårn skrev:Hahaha, I feel you brocaptcash skrev:Underbar känsla att idag kunna stänga ner sitt abonnemang på S24, hej då skit AB (kommer dock sakna Michael Bolton lite)!
Största födelen med s24 är ju Michael Bolton som ju har en oerhört meriterande frilla. Ganska bra som kommentator också. Kanske dags för nästa karriärdrag och höra av sig till CMore nu, Bolton?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Är glad över att vi är tillbaka på Cmore, för Lasse G, Wikegård och Sanny är fan så mkt bättre än Jihde, Tornberg och Lückner!
Re: Sv: SHL 2014-15
skulle inte wikegård få sparken?bastis7 skrev:Är glad över att vi är tillbaka på Cmore, för Lasse G, Wikegård och Sanny är fan så mkt bättre än Jihde, Tornberg och Lückner!
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Var väl från det där rådet som han satt i hos oss?Morwin skrev:skulle inte wikegård få sparken?bastis7 skrev:Är glad över att vi är tillbaka på Cmore, för Lasse G, Wikegård och Sanny är fan så mkt bättre än Jihde, Tornberg och Lückner!
Börjar inse hur jobbig den här sommaren kommer att bli. Kom på mig själv nu, när jag sitter och växlar mellan Sportbladet och Sportexpressen för nya intressanta läsningar om Djurgården Hockey. Något som kommer att dröja... länge.
Hockeyabstinensen kommer att bli brutal den här sommaren.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi slipper ångesten iallafall. Så dåligt jag har mått dom två sista somrarna så längtar jag efter en skön glad semester.Salas skrev:Börjar inse hur jobbig den här sommaren kommer att bli. Kom på mig själv nu, när jag sitter och växlar mellan Sportbladet och Sportexpressen för nya intressanta läsningar om Djurgården Hockey. Något som kommer att dröja... länge.
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag förstår inte det här, S24 var ju SÅ såsigt risigt? Urusel bild, laggigt och allmänt segt (trots snabba uppkopplingar och utmärkt hårdvara), patetiskt usla kommentatorer.Staten skrev:Hade inga som helst problem med att se matchen på S24 istället för viasat. Visst, ingen studio och inga analyser och annat men kvalitén på bild var ju nästan lika bra som viasat. Dessutom hade S24 bättre ljud från Hovet (mer ljud från publik) vilket var uppskattat från en som inte kan gå på så många hemmamatcher. Alternativet hade ju varit hockeyallsvenskan play och det var ett icke-alternativ.XantE skrev:Haha fick mig ett gott skratt där. Fyfan för S24! Vidrigare jävla sändningar får man fan leta efter..SkönaDjurgårn skrev:Hahaha, I feel you brocaptcash skrev:Underbar känsla att idag kunna stänga ner sitt abonnemang på S24, hej då skit AB (kommer dock sakna Michael Bolton lite)!
Fanns ingenting som gjorde sändningen värd priset. En av de stora fördelarna med SHL är att man just slipper det här eländiga hattandet mellan att inte veta vart matchen ska sändas osvosv. Grymt jävla glad över det!
Tyvärr gör man ju inte det, iaf inte under slutspelet. Kanal 9 som gäller idag tex. Inte HD direkt. Men visst, det blir bättre.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk
Från en serie med bondelag till en annan. Lite bättre hockey bara.
Kom då, bonnjävlar.
Kom då, bonnjävlar.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det har han fått för länge sedan, men han vet inte om det och ingen vågar ta ifrån honom passerkortet.Morwin skrev:skulle inte wikegård få sparken?bastis7 skrev:Är glad över att vi är tillbaka på Cmore, för Lasse G, Wikegård och Sanny är fan så mkt bättre än Jihde, Tornberg och Lückner!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Så var det inte för alla.-daniel- skrev:Jag förstår inte det här, S24 var ju SÅ såsigt risigt? Urusel bild, laggigt och allmänt segt (trots snabba uppkopplingar och utmärkt hårdvara), patetiskt usla kommentatorer.Staten skrev:Hade inga som helst problem med att se matchen på S24 istället för viasat. Visst, ingen studio och inga analyser och annat men kvalitén på bild var ju nästan lika bra som viasat. Dessutom hade S24 bättre ljud från Hovet (mer ljud från publik) vilket var uppskattat från en som inte kan gå på så många hemmamatcher. Alternativet hade ju varit hockeyallsvenskan play och det var ett icke-alternativ.XantE skrev:Haha fick mig ett gott skratt där. Fyfan för S24! Vidrigare jävla sändningar får man fan leta efter..SkönaDjurgårn skrev:Hahaha, I feel you brocaptcash skrev:Underbar känsla att idag kunna stänga ner sitt abonnemang på S24, hej då skit AB (kommer dock sakna Michael Bolton lite)!
Fanns ingenting som gjorde sändningen värd priset. En av de stora fördelarna med SHL är att man just slipper det här eländiga hattandet mellan att inte veta vart matchen ska sändas osvosv. Grymt jävla glad över det!
Sedan andra matchen mot Oskarshamn tror jag det var så hade jag kanonbild, alltså Viaplay-klass.
Däremot håller jag med om att man slipper hela tiden leta var den ska sändas och betala för 3 abbonemang och urusla kommentatorer.
Hockeyabstinensen behöver inte vänta till slutet på September iallafall. Vi har ju CHL den 21 Augusti. Störtskönt!
Nu när vi klivit upp i SHL, betyder det att dessa jävla klappor som förekommer överallt i SHL för att "höja" stämmningen, kommer att delas ut på hovet? Hehe!