IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 1/2 2014
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 1/2 2014
Ska bli intressant att se vad en ny tränare har för input, en säckond opinion liksom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Snälla ge oss en liten winning-streak nu.
Avskaffa tre mot tre.
Skönt scenario vore ju om Rögle tappade poäng i Ljungby och Malmö mot Asplöven. Just nu 2-2 respektive 1-3.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Troja leder juciirree skrev:Skönt scenario vore ju om Rögle tappade poäng i Ljungby och Malmö mot Asplöven. Just nu 2-2 respektive 1-3.

Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 1/2 2014
Vaa?? Är helt säker på att jag kollat samtidigt som min bror på samma konto. Har det ändrats nyligen?ciirree skrev:Ringde och kollade detta.ciirree skrev:Någon snäll Djurgårdskompis som kan låna mig Viaplay idag? Jag har lånat ut förut, så jag vet att man kan se samtidigt utan att det laggar. Vore skitschysst!
EDIT: Man kan maila Viaplay och rensa enheter efteråt också så ni vet att jag inte fortsätter använda kontot!
Man kunde ha 4 enheter registrerade men bara kolla på en åt gången. Men sen är det bara ringa och avregistrera en, behöver inte vänta 90 dagar.
Aja synd.
Men är det någon som inte ska använda sitt idag så skriv gärnaannars får jag glatt följa det på Swestats, yey!
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Ja såg de nuMattias_87 skrev:Troja leder juciirree skrev:Skönt scenario vore ju om Rögle tappade poäng i Ljungby och Malmö mot Asplöven. Just nu 2-2 respektive 1-3.

Nu har jag visserligen inte använt samma konto för en match på två adresser samtidigt men jag vet att konton kan användas på två ställen för att spela upp olika matcher åtminstone. Har en polare som lånat någon gång för att kolla Newcastle samtidigt som vi haft hockey eller fotboll.ciirree skrev:Ringde och kollade detta.ciirree skrev:Någon snäll Djurgårdskompis som kan låna mig Viaplay idag? Jag har lånat ut förut, så jag vet att man kan se samtidigt utan att det laggar. Vore skitschysst!
EDIT: Man kan maila Viaplay och rensa enheter efteråt också så ni vet att jag inte fortsätter använda kontot!
Man kunde ha 4 enheter registrerade men bara kolla på en åt gången. Men sen är det bara ringa och avregistrera en, behöver inte vänta 90 dagar.
Aja synd.
Men är det någon som inte ska använda sitt idag så skriv gärnaannars får jag glatt följa det på Swestats, yey!
Sent from my iPad using Tapatalk
Re: Sv: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 1/2 2014
Tydligen så går det att göra så, men dem kan inte garantera att kontot fungerar normalt när det använts två samtidigt, jag har också gjort de förut och det fungerade kanon.Godnoken skrev:Vaa?? Är helt säker på att jag kollat samtidigt som min bror på samma konto. Har det ändrats nyligen?ciirree skrev:Ringde och kollade detta.ciirree skrev:Någon snäll Djurgårdskompis som kan låna mig Viaplay idag? Jag har lånat ut förut, så jag vet att man kan se samtidigt utan att det laggar. Vore skitschysst!
Aja synd.
Japp, som sagt, det går att använda samtidigt, för vissa, sa han i telefonen, men det kan lagga och loggas ut! 4 enheter kan man dock registrera sig på och regeln innan om att vänta 90 dagar innan man kan byta enhet är borttagen 

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaha, som vanligt. Efter junior-VM tappar de formen eller går sönder resten av säsongen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kan vi inte ta hit Francois Bouchard? Fina vibbar på det namnet.
Härligt Ljungh.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säck-effekt. Ljungh hade aldrig satt den pucken under Zabels styre.
Viktigt!!!