Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
- Jim Morrison
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 3/1 2014
Dålig inramning, dåliga lag, dåliga domare. Klassisk match i HockeyAllsvenskan?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Junior VM har verkligen sabbat allt, vill inte se en sekund till just nu av denna sorgliga soppa som mest liknar allmänhetens åkning
Usch
Usch
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Håller med synd att man sett några matcher i Jvm och sett riktig hockey. Vet nästan snart inte varför man plågar sig själv med att se hockey som är lika bra och spännande som den lokala rinkbandyserien som spelas i ishallen mellan 21 och 23 frdag och lördagskvällar. Tror nästan känslorna är högre där. Men på nåt konstigt sett så hoppas hjärnan på nåt konstigt sett att det ska bli bättre och inte sämre med djurgårdens spel så man sitter ändå och glor på skiten.Lee Harvey Oswald skrev:Junior VM har verkligen sabbat allt, vill inte se en sekund till just nu av denna sorgliga soppa som mest liknar allmänhetens åkning
Usch
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är precis som om domarn tänker ''Vad arg Ribbenstrand blev, det måste varit något fult med den tacklingen, jag tar matchstraff''
Möjligen en tvåa för charging eller liknande, medans Ribbenstrand ska ha en femma, och den andre Mora spelaren en tvåa.
Tvåorna ska kvittas och vi ska spela 5min PP!!!!
Möjligen en tvåa för charging eller liknande, medans Ribbenstrand ska ha en femma, och den andre Mora spelaren en tvåa.
Tvåorna ska kvittas och vi ska spela 5min PP!!!!
Spela fult
-
Som vanligt, DIF verkar inte ha någon gameplan, tuta o kör och hoppas på en individuell prestation som utvecklas till mål, jäkligt rörigt och nord/syd spel, mora är verkligen inte något att hänga i julgranen, eller det är kanske där de ska va.
Nu har de 4 backar kvar, det måste vi kunna utnyttja
- minalman
- Säsongskort: Ja
Konstigt med de här NHL-klippen i pausen på viaplay.
De borde ju ha bättre målvakter och backar där än de lag vi möter. Men i NHL verkar de ju göra mål jätteenkelt. Varför gör inte vi det då?
De borde ju ha bättre målvakter och backar där än de lag vi möter. Men i NHL verkar de ju göra mål jätteenkelt. Varför gör inte vi det då?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
För att göra mål så måste man sluta skjuta Armalis i bröstet! Speglar fan hela säsongen i kategorin "Bra skottläge"
Ja, det är inte första gången som Jocke Eriksson uppträder så här, han är lite för överskattad av många.
- diftobbe89
Tuta och köra? BIK och Karlskrona kör på den metoden, vilket bevisligen är rätt lyckat i denna ligan.Blueberry hill skrev:Som vanligt, DIF verkar inte ha någon gameplan, tuta o kör och hoppas på en individuell prestation som utvecklas till mål, jäkligt rörigt och nord/syd spel, mora är verkligen inte något att hänga i julgranen, eller det är kanske där de ska va.
Vi gör något eget som är mittemellan allting och blir mest bajs.
Spela fult
Tyvärr alldeles för slarviga passningar. Hoppas Jakobs kan tillföra lite spets för nu är det för jävla trubbigt.
Varför ställer ens Honken upp på intervju?
Hahaha Honken kör lite allmänt dryg stil 

Fyfan vad den här matchen suger
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Ja, att man har kollat JVM under ledigheten ledde inte till direkt euforiska känslosvallningar när HA startade igen. Jobbigt att genom JVM få smak på det som kunde varit, men inte är.Lee Harvey Oswald skrev:Junior VM har verkligen sabbat allt, vill inte se en sekund till just nu av denna sorgliga soppa som mest liknar allmänhetens åkning
Usch
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16