Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 8/12 2013
Men sluta krama vänster stolpe.
Pudelfrissan har bra koll. De måste väl ändå ha kollat om buren var ur läge och inte spark?
Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 8/12 2013
Den var det väl endå inget fel på? Klart han måste förflytta sig till vänster då pucken går dit, men Troja spelaren kommer ju i asbra fart och bara ändrar riktingen litegrann! Vilken målvakt som helst hade släppt in den!Malto skrev:Men sluta krama vänster stolpe.
Ungefär lika bra koll som innan då han sa att Guter var skyttekung med 8 mål! Tydligen så gills inte Johners 10Malto skrev:Pudelfrissan har bra koll. De måste väl ändå ha kollat om buren var ur läge och inte spark?

Vi leder med 5-1 och det är helt dött på Hovet.
Sv: Re: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 8/12 2013
Tack styrelsenStaten skrev:Vi leder med 5-1 och det är helt dött på Hovet.
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Sv: Djurgårdens IF - IF Troja-Ljungby 8/12 2013
Sämsta domaren på länge. Han åker runt och chansar...
- Jim Morrison
Man orkar inte ens kommentera domarinsatserna i denna serie längre. Det har bara blivit slentrian nu sorgligt nog.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-12-08 17:29:52, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re:
Morwin skrev:Utvisning? wtf
Sent from my C6603 using Tapatalk
Sett den två gånger nu i slow motion och kan inte ens objektivt få det att vara en billig utvisning utan det känns mer som "Någon ramlar vi tar en kompensation bara för att som vi alltid gör i denna serie när vi känner för det"
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Kanske därför de leder.Staten skrev:Vi leder med 5-1 och det är helt dött på Hovet.
Jo, där var jag nog lite tarvlig.ciirree skrev:Den var det väl endå inget fel på? Klart han måste förflytta sig till vänster då pucken går dit, men Troja spelaren kommer ju i asbra fart och bara ändrar riktingen litegrann! Vilken målvakt som helst hade släppt in den!Malto skrev:Men sluta krama vänster stolpe.
Asså, haha. Kommentatorn i S24 avslutar inte sin mening innan han blir för excited till nästa: "Här kan de bli spel 4 mot 4 men Saviano missar!" .. gissar på att han menar: "Nu är det spel 4 mot 4, Saviano kommer fri men missar!" Legend!
Förstår utvisningen på Amnér, han jör ju faktiskt på Bobbo så han ramlar in i Bengtsberg. Men för tusan, den på Hagelin måste vara en kompensation för att Troja protesterade!
Förstår utvisningen på Amnér, han jör ju faktiskt på Bobbo så han ramlar in i Bengtsberg. Men för tusan, den på Hagelin måste vara en kompensation för att Troja protesterade!
Trojas kapten är bra kaptensmaterial; "matchen är körd"
Men förstår dock vad du menar, min första tanke var densamma, typ förhelvete Adam, förflytta digMalto skrev:Jo, där var jag nog lite tarvlig.ciirree skrev:Den var det väl endå inget fel på? Klart han måste förflytta sig till vänster då pucken går dit, men Troja spelaren kommer ju i asbra fart och bara ändrar riktingen litegrann! Vilken målvakt som helst hade släppt in den!Malto skrev:Men sluta krama vänster stolpe.