Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Helt ofärtjänt! Men tackar tackar Honken härligt skott!
- Jim Morrison
Skadan på Heinerö? Allvarligt? Vad hände?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vadå oförtjänt? Vi äger ju matchen!?
Ser ut som att det är Ahlén-Honken-Hagelin nu!
Ser ut som att det är Ahlén-Honken-Hagelin nu!
Senast redigerad av ciirree den 2013-11-25 19:21:24, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Fram tills 1-0 är SSK bättre, nog det han menarciirree skrev:Vadå oförtjänt? Vi äger ju matchen!?
Är det Kalin som spelar nu istället med Honken och Hagelin när Heinerö är borta?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag kom på det, haha!Lee Harvey Oswald skrev:Fram tills 1-0 är SSK bättre, nog det han menarciirree skrev:Vadå oförtjänt? Vi äger ju matchen!?
Är det Kalin som spelar nu istället med Honken och Hagelin när Heinerö är borta?
Nu ja inte de första fem! Då var obehagligt dålig hockey och inget av lagen förtjäna mål! Herregudciirree skrev:Vadå oförtjänt? Vi äger ju matchen!?

Ja och nu känns de som om vi är tillbaka där, väldigt haffsigt spel!bastis7 skrev:Nu ja inte de första fem! Då var obehagligt dålig hockey och inget av lagen förtjäna mål! Herregudciirree skrev:Vadå oförtjänt? Vi äger ju matchen!?
- Lee Harvey Oswald
Usch, passningsspelet är som från en annan värld (Uganda).
Men 1 mål på 2 chanser måste ses som godkänt.
Klagade för nåt år sedan på underhållningsvärdet när DIF fotboll spelade nån cupmatch (tror jag).
Drog till med att en storhandling på ICA MAXI var med upphetsande.
Nu är ni när att tangera det DIF, även på is
Men 1 mål på 2 chanser måste ses som godkänt.
Klagade för nåt år sedan på underhållningsvärdet när DIF fotboll spelade nån cupmatch (tror jag).
Drog till med att en storhandling på ICA MAXI var med upphetsande.
Nu är ni när att tangera det DIF, även på is
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Tycker vi gör en bra första period. I stort sett en målchans för SSK, efter en rejäl tabbe från Arnesson (tror jag). Annars spelar vi kontrollerat och bra.
Sista 15 är dock förvånande tryggt att se (även om det kanske brister något i underhållningssyfte, öl och chipsmatch), en del förändringar i grundspelet kan ändå skönjas. Kan man lägga detta som lägstanivå i grundspelet framöver så ligger vi bra till.bastis7 skrev:Nu ja inte de första fem! Då var obehagligt dålig hockey och inget av lagen förtjäna mål! Herregudciirree skrev:Vadå oförtjänt? Vi äger ju matchen!?
Skönt med lite fysisk hockey också!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Då spelar även SSK rätt bra försvar, de vann nämligen skotten med 4-3. Älskar den här serien. Älskar SSK.Metal Machine skrev:Tycker vi gör en bra första period. I stort sett en målchans för SSK, efter en rejäl tabbe från Arnesson (tror jag). Annars spelar vi kontrollerat och bra.
En tråkig första period men så länge som vi vinner så är jag nöjd.
Än så länge.
Än så länge.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Vafan åkte Johner på!?
-
Självklart ska han vända på det, livsfarligt o tycka att DIF behandlats orättvist ...