Tobbe_Gotland skrev:Nu är de dags o göra som "Herr" Sörenesen säger i intervjun.
Skall fortsätta ge 100% i varje byte...
Synd att det bara finns några såna i laget just nu.
Kämpa!
Borde snarare vara: "Nu ska vi BÖRJA ge 100% i varje byte".
Kom igen nu Djurgården, jag vill inte gråta blod idag igen!
KÄMPA DIF!!!
Han ser ut att tänka på andra som inte ger - eller verkar ge - 100% i varje byte. Sörensen visar med hela sitt väsen att insatsen ska se ut på ett sätt. 100% krig. Skillnaden mellan honom och övriga blir påtaglig när han byter in, proppar kille i offensiv zon, tar pucken, passar/skjuter och proppar en till INNAN medspelare ens reagerat på att det finns puck i anfallszonen.
Han är grym.
Och likförbannat var han kritiserad här ett tag OCKSÅ.
Han övertände tyvärr under en kort period. Det blev lite för mycket 2or - sånt reageras det på.
Han ville nog bara tända laget och det ska han fan ha ett pris för.
Jag känner precis som i bortamatchen mot leksand i KS förra året. Idag tar det slut i praktiken.
Tror grishockey är framtiden. karlskoga går fram med tre raka och vi hjälper grisarna till KS genom att slå oink och nöffebro.
Sedan slaktas de av rövlaget nr. 1 från ängleholm i KS.
Vi möter bik igen i höst med eget grisspel då Challe köpt hela släkten Kalus.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Känns som det enbart finns 2 möjliga scenarion i denna match. Antingen blir vi förnedrade, utspelade och bortspelade från KS eller så chockar DIF oss genom att kriga sönder BIK och vi alla sitter som fågelholkar och undrar vad fan som precis hände. Tyvärr tror jag på det förstnämnda Krampaktigt, slött och ingen som orkar kriga. Panik i egen zon, några tidigt insläppta puckar och onödiga utvisningar i jakten på reducering/kvittering. Och där tar säsongen slut.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
DIF#1 skrev:Känns som det enbart finns 2 möjliga scenarion i denna match. Antingen blir vi förnedrade, utspelade och bortspelade från KS eller så chockar DIF oss genom att kriga sönder BIK och vi alla sitter som fågelholkar och undrar vad fan som precis hände. Tyvärr tror jag på det förstnämnda Krampaktigt, slött och ingen som orkar kriga. Panik i egen zon, några tidigt insläppta puckar och onödiga utvisningar i jakten på reducering/kvittering. Och där tar säsongen slut.
Som i leksand i KS förra året alltså... Vi står med damaskerna vid fotknölarna.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
DIFference skrev:Hoppas att vårat skitlag skräller idag och tar 3 p.
+1
Nån som vet om några DIFare kommer att vara på plats i skogen idag? Jag tänkte själv åka dig men blev så förbannad och besviken igår att jag inte pallade att åka dit för ytterligare ett nederlag.
Ser mer fram emot Detroit-Columbus ikväll än DIF-matchen, ungefär så mycket tror jag på denna match, nu är säsongen över nu tyvärr.
Som någon annan sa, spelar #56 så stänger jag av direkt. Sätt in Otto som back, vi behöver STABILITET bakåt.
Tycker såhär:
Otto (offensiv) - Falk
Granath - Lidström
Arnesson - Holm
DIF#1 skrev:Känns som det enbart finns 2 möjliga scenarion i denna match. Antingen blir vi förnedrade, utspelade och bortspelade från KS eller så chockar DIF oss genom att kriga sönder BIK och vi alla sitter som fågelholkar och undrar vad fan som precis hände. Tyvärr tror jag på det förstnämnda Krampaktigt, slött och ingen som orkar kriga. Panik i egen zon, några tidigt insläppta puckar och onödiga utvisningar i jakten på reducering/kvittering. Och där tar säsongen slut.
Som i leksand i KS förra året alltså... Vi står med damaskerna vid fotknölarna.
Ja, det känns som att det kommer bli något liknande faktiskt Och allt blir bara så oerhört TOMT efter slutsignalen. Man blir paralyserad och kan inte förstå vad som precis hände. Hoppet släcktes och det finns bara mörker
DIFference skrev:Hoppas att vårat skitlag skräller idag och tar 3 p.
+1
Nån som vet om några DIFare kommer att vara på plats i skogen idag? Jag tänkte själv åka dig men blev så förbannad och besviken igår att jag inte pallade att åka dit för ytterligare ett nederlag.