Mäklaren skrev:Att alltid Tim ska få en massa skit, oavsett vad tråden handlar om, måste folk flika in med en massa Tim-kritik. Och då blir jag tvungen att kontra...
Tim Eriksson är en av få som kan hålla i pucken, hitta smarta passningar och lugna ner spelet. Det tycker jag räcker som motivering till att han är given i startuppställningen.
Den där beskrivningen borde komma om man frågar Eniro vem Tim Eriksson är... +1
Tim är en ytterst begränsad hockeyspelare. Jag förväntar mig att Petr kan skapa ytor åt spelare som t.ex. Åberg så att denne får tid på sig att placera sitt fina skott.
Men hallå... hade ju varit en perfekt mening om du avrundat den med "sitt NHL-skott".
Hahaha... Fattar inte hur man kan missa/avstå från ett sånt läge!
Lakrisal skrev:Efter att ha sett honom en träning så verkar det Challe sagt stämma. Det är lite Ölvestad över honom. Hade ett förvånansvärt bra skott också
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Hoppas han kan bli vad Ölvestad var för oss 09/10.
Åsikterna verkar gå isär hur vida han kommer kunna bidra poängmässigt dock. Hoppas din analys av hans skott stämmer.
7 sidor om Kalus från Modo-tiden. Mycket tjafs till en början om vilken sopig värvning men konsensus i slutändan verkar vara att folk var nöjda med honom.
Finns också uppgifter om hans lön (från Ros's twitter) på 4000 euro för 2 månaders spel. Om det stämmer vet jag inte men kan tänka mig han inte kostat för mycket nu heller. Tror mycket väl vi kan ha gjort ett kap. Hoppas kan man väl åtminstone få göra.
Gillar hans spelstil, han jobbar hårt och delar ut massvis med hårda tacklingar. Synd bara att han inte fick göra mål igår, lite smådåligt att missa så öppet mål som han gjorde
Rix skrev:Gillar hans spelstil, han jobbar hårt och delar ut massvis med hårda tacklingar. Synd bara att han inte fick göra mål igår, lite smådåligt att missa så öppet mål som han gjorde
Det såg ju ut som han försökte begå självmord efter den missen. Jäklar vilken macka av Linkan.
Men jag gillar det jag ser initialt. Satt och funderade på vad svagheterna kan vara då han har gjorts tillgänglig för oss, jag menar jag har sett betydligt sämre spelare i elitserien.
Rix skrev:Gillar hans spelstil, han jobbar hårt och delar ut massvis med hårda tacklingar. Synd bara att han inte fick göra mål igår, lite smådåligt att missa så öppet mål som han gjorde
Det såg ju ut som han försökte begå självmord efter den missen. Jäklar vilken macka av Linkan.
Men jag gillar det jag ser initialt. Satt och funderade på vad svagheterna kan vara då han har gjorts tillgänglig för oss, jag menar jag har sett betydligt sämre spelare i elitserien.
Han ska ju vara typ handikapp med klubban, men på den här nivån borde han räcka till. Han kan ju inte skjuta sämre än Hank eller Tim.
Mäklaren skrev:Att alltid Tim ska få en massa skit, oavsett vad tråden handlar om, måste folk flika in med en massa Tim-kritik. Och då blir jag tvungen att kontra...
Tim Eriksson är en av få som kan hålla i pucken, hitta smarta passningar och lugna ner spelet. Det tycker jag räcker som motivering till att han är given i startuppställningen.
Ja, det bedrivs en häxjakt modell större. Kommer nog inte ge sig förrän han lämnar oss.
Såg att någon funderade på att vilja bänka honom inför gårdagens match. Löjligt.
Han får inget beröm av somliga även när han avgör matcher åt oss.
Tim har tillhört våra bästa spelare även denna säsong.
Menmen, låt en del hålla på. Tränarna berömmer honom och de bestämmer tack och lov att han ska spela.
Bättre att vara i moståndarnas sarghörn än i den egna försvarzonen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja, det bedrivs en häxjakt modell större. Kommer nog inte ge sig förrän han lämnar oss.
Såg att någon funderade på att vilja bänka honom inför gårdagens match. Löjligt.
Menmen, låt en del hålla på. Tränarna berömmer honom och de bestämmer tack och lov att han ska spela.
Har precis sett matchen igår och Tim Eriksson är återigen precis så stabil som bara han kan vara. Kan inte minnas en match där han varit på den svagare halvan av laget! Fruktansvärt jämn, spelar laget dåligt är han bra, spelar laget bra är han minst lika bra. En unik spelare som vi ska vara rädda om!
Med andra ord, den som ville bänka honom är förmodligen förståndshandikappad och borde bannas med omedelbar verkan Tycker det är lite för lite Gestapo över forumet, SirDIFalot, Magnutz prestrera eller avgå....
Har precis sett matchen igår och Tim Eriksson är återigen precis så stabil som bara han kan vara. Kan inte minnas en match där han varit på den svagare halvan av laget! Fruktansvärt jämn, spelar laget dåligt är han bra, spelar laget bra är han minst lika bra. En unik spelare som vi ska vara rädda om!
Med andra ord, den som ville bänka honom är förmodligen förståndshandikappad och borde bannas med omedelbar verkan Tycker det är lite för lite Gestapo över forumet, SirDIFalot, Magnutz prestrera eller avgå....
Ja, det är verkligen otroligt att just Tim får skit. Hur kan man missa att han bär upp anfallen i sin kedja match efter match.
äh, "Hä gå in´t förklar för dem som in´t begrip" Ingemar Stenmark (för er som minns)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm