Welcome Chet Pickard!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Welcome Chet Pickard!

Inlägg av android »

Mäklaren skrev:
SirDIFalot skrev:Synd att Fimpen verkar ha bestämt sig för att vara en gnuggare som inte gör så mycket annat. Han har betydligt bättre handleder än vad han ger sig själv cred för. Framför allt på allsvensk nivå. Jag är övertygad att han skulle leverera helt okej siffror i en offensivare roll.
Ja, precis. Dessutom besitter han ett bra slagskott, som han borde använda oftare.
Tänkte precis skriva samma sak. Hans slagskott är riktigt vasst.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Bild

Nu på fredag, gör oss stolta!
Bild
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Bild

Nu är det äntligen premiär för Pickard i Djurgårdströjan! Gör oss stolta No. 37!
Bild
Användarvisningsbild
android

Welcome Chet Pickard!

Inlägg av android »

Snygga bilder Rockan!
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

android skrev:Snygga bilder Rockan!
Tack som fan android! :D Tänk han höll nollan i sin första match, grymt!
Bild
hocki

Inlägg av hocki »

AktivSittplatsare

Inlägg av AktivSittplatsare »

Gillar hans attityd, som känns väldigt kanadensisk med att det är laget som räknas, laget ska vinna, jag gör min del osv. Han känns verkligen som en lagspelare. Tyckte att han spelade bra idag; snabb och aktiv med klubban.
"There is no I in team, but there is a U in cunt, so don't be one!"
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

AktivSittplatsare skrev:Gillar hans attityd, som känns väldigt kanadensisk med att det är laget som räknas, laget ska vinna, jag gör min del osv. Han känns verkligen som en lagspelare. Tyckte att han spelade bra idag; snabb och aktiv med klubban.
Min sammanfattning är att han i likhet med väldigt många andra kanadensare är extremt medietränad. Inget fel med det dock.

Skön match för honom i dag; såg stundtals lite nervös ut i början för att lossna rejält i takt med räddningarna. Riktigt trevligt med en bra start. Kanske precis vad han behöver? Snabb i sidledsförflyttningarna, såg stor ut och placerade sig bra. Släpper en del returer men verkar tämligen duktig på att fånga upp dem direkt. Bra plock.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Så länge han inte floppar fullständigt bara så borde vi ta oss till kvalserien med det här laget. Inget snack.

Tippar på att de står ungefär hälften av matcherna vardera. Sedan blir det en Wesslau/Riddarn situation från 09/10 när Challe får visa fingertoppskänsla över vem man ska satsa på i en eventuell kvalserie.
Expert.
Grimster

Inlägg av Grimster »

SirDIFalot skrev: Tippar på att de står ungefär hälften av matcherna vardera. Sedan blir det en Wesslau/Riddarn situation från 09/10 när Challe får visa fingertoppskänsla över vem man ska satsa på i en eventuell kvalserie.

Jo det känns ju rätt troligt. Inledningsvis så verkar ju båda målvakterna ge ett stabilt intryck och fortsätter dom så kommer det vara skönt för laget att det finns någon där back som ger dom trygghet och stabilitet i buren.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

SirDIFalot skrev:Så länge han inte floppar fullständigt bara så borde vi ta oss till kvalserien med det här laget. Inget snack.

Tippar på att de står ungefär hälften av matcherna vardera. Sedan blir det en Wesslau/Riddarn situation från 09/10 när Challe får visa fingertoppskänsla över vem man ska satsa på i en eventuell kvalserie.
Som jag sagt tidigare " ES nästa år " vi har ett riktigt bra lag i år synd bara att vi fick 4a skador första matchen :(
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Manijock

Inlägg av Manijock »

Hold your horses.. Papper har ingen betydelse i den här serien. Förbered er på den tuffaste säsongen någonsin! Tippar inte DIF till kvalserien första året...
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

Manijock skrev:Hold your horses.. Papper har ingen betydelse i den här serien. Förbered er på den tuffaste säsongen någonsin! Tippar inte DIF till kvalserien första året...
Vem är du ? Vi kommer upp till ES nästa år end of story. Du är ju tydligen ingen Djurgårdare så att bye
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Manijock

Inlägg av Manijock »

Morwin skrev:
Manijock skrev:Hold your horses.. Papper har ingen betydelse i den här serien. Förbered er på den tuffaste säsongen någonsin! Tippar inte DIF till kvalserien första året...
Vem är du ? Vi kommer upp till ES nästa år end of story. Du är ju tydligen ingen Djurgårdare så att bye
Haha för att jag inte har hybris så är jag inte Djurgårdare? :lol: Gullig kille!

Mitt namn är Jocke och jag är Djurgårdare. MEN allsvenskan är en träskliga utan dess like. Kommer bli den tyngsta säsongen någonsin. Alla vill slå DIF, det är verkligen alla mot Djurgården. Inga sympatier alls. Behöver vi sympatier? Kanske inte, det får tiden utvisa.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Morwin skrev:
För fan upp i nivå. Är du tolv eller?
Jag tror vi går till kvalserien, men inte att vi går upp.
Skriv svar