Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Zabel drar ett tungt lass i DIFhockey just nu. Efter bussresan/flygresan hem från Örnsköldsvik så tränade han på kvällen J20-laget. Undrar om han kör sovsäck i hovets katakomber nu.
Född till sportchef.
Åh herre min gud vad vi kommer åka på stryk, vi har ju elitseriens överlägset sämsta lag.
Dra åt helvete Järlefelt, din sopa!
Dra åt helvete Järlefelt, din sopa!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Låter ju helt sjukt...eller så fanns det en baktanke med det med vårt prekära frånvaroläge (få koll på vilka juniorer som ser stekheta ut).android skrev:Zabel drar ett tungt lass i DIFhockey just nu. Efter bussresan/flygresan hem från Örnsköldsvik så tränade han på kvällen J20-laget. Undrar om han kör sovsäck i hovets katakomber nu.
- Jim Morrison
Apropå het så vill jag verkligen se Tobias Liljendahl få en chans. Stor, stark och smart center i Mats Sundin-format.-daniel- skrev:Låter ju helt sjukt...eller så fanns det en baktanke med det med vårt prekära frånvaroläge (få koll på vilka juniorer som ser stekheta ut).android skrev:Zabel drar ett tungt lass i DIFhockey just nu. Efter bussresan/flygresan hem från Örnsköldsvik så tränade han på kvällen J20-laget. Undrar om han kör sovsäck i hovets katakomber nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Djurgården Hockey @difhockeyse
Många skador i dag gör att Sebastian Persson från J20 gör elitseriedebut i kväll. Lycka till! #DIFHockey #twittpuck
Sebastian Persson blir det alltså. Hoppas verkligen det går bra för den killen som haft det jävligt tufft vid sidan av ishockey närmaste tiden... Förtjänar framgång.
Många skador i dag gör att Sebastian Persson från J20 gör elitseriedebut i kväll. Lycka till! #DIFHockey #twittpuck
Sebastian Persson blir det alltså. Hoppas verkligen det går bra för den killen som haft det jävligt tufft vid sidan av ishockey närmaste tiden... Förtjänar framgång.
Expert.
Hoppas att han får en centerroll. Som ytter tror jag att han kan få lite problem, men vem vet.SirDIFalot skrev:Djurgården Hockey @difhockeyse
Född till sportchef.
- SirDIFalot
Zabel har nog koll på det. Dessvärre känns det alltid som att unga spelare får spela forwards, även om de är mer bekväma och gör sig bättre som centrar. Mindre känsligt att peta in någon på en forwardsplats än att ge en ung kille centeransvar.android skrev:Hoppas att han får en centerroll. Som ytter tror jag att han kan få lite problem, men vem vet.SirDIFalot skrev:Djurgården Hockey @difhockeyse
Expert.
Finns det någon här inne som helt ärligt tror på en chans till 3 poäng ikväll?
i
Jag blir helt otroligt nöjd om vi tar en poäng eller gör 2 mål. Det skulle kännas som en vinst.isolerad skrev:Finns det någon här inne som helt ärligt tror på en chans till 3 poäng ikväll?
Om man ska se det positivt så kommer uppehållet väldigt lägligt.
Verkligen.sthlm19 skrev:Om man ska se det positivt så kommer uppehållet väldigt lägligt.
Ingen form av protestaktion eller dylikt att vänta i kvällens drabbning?
Banderoller eller sånger med krav om valfri styrelseledamots avgång?
Saknar Jimmie.

Nu är även Carlsson skadad, 11st 90-talister på isen idag.. Kan förvisso inte bli sämre än vanligt, så jag tror fortfarande på stor DIF-seger.
KÖVI!
KÖVI!
Nilson-Ottosson-Kempe
Åberg-Fimpen-Tim
Norman-Weigel-Cehlin
Blomstrand-Persson-Brodin
Något sådant skulle jag tänka mig att formera laget... Skrämmande för motståndarna.
Åberg-Fimpen-Tim
Norman-Weigel-Cehlin
Blomstrand-Persson-Brodin
Något sådant skulle jag tänka mig att formera laget... Skrämmande för motståndarna.
Född till sportchef.
Finns ingen som är mer värd en plats i laget idag än Sebastian Persson!
Han är en smart tvåvägscenter som jag tycker påminner om Engqvist.
Nu kör vi Basse!
Han är en smart tvåvägscenter som jag tycker påminner om Engqvist.
Nu kör vi Basse!
Brynäs har väl 10st 90- talister i laget och det har ju gått vägen. Kommer bli riktigt spännande att gå på hovet ikväll.