Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/5
Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 26/1 2012 Derby 4/
Är det så jävla lite sålt? Ska jag t.o.m behöva åka in? med mina mil i häcken.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Yes. Med "lefflan" på läktaren så blir det vinst. Utan blir det knivigt.lefflan skrev:Är det så jävla lite sålt? Ska jag t.o.m behöva åka in? med mina mil i häcken.
Kämpa.
-daniel- skrev:Yes. Med "lefflan" på läktaren så blir det vinst. Utan blir det knivigt.lefflan skrev:Är det så jävla lite sålt? Ska jag t.o.m behöva åka in? med mina mil i häcken.
Kämpa.
Jaa eller så får jag helt enkelt surra på mig grillorna så får vissa chipsfetton lämna plats och ta en hamburgare med Mäklaren på O.
- -daniel-
Japp, de gör de så gärna så. Gärna två.lefflan skrev:-daniel- skrev:Yes. Med "lefflan" på läktaren så blir det vinst. Utan blir det knivigt.lefflan skrev:Är det så jävla lite sålt? Ska jag t.o.m behöva åka in? med mina mil i häcken.
Kämpa.
Jaa eller så får jag helt enkelt surra på mig grillorna så får vissa chipsfetton lämna plats och ta en hamburgare med Mäklaren på O.
-
Ikväll ska det köras av bara satan! Inget jävla "men, åh, fan vad dåligt, SKJUT! MEN VARFÖR SKÖT HAN FÖR, JÄVLA PUCKO!!!", som senast. Eller bortförklaringar som "jag var nervös". Nevös?! Vad fan tror du jag är??? Sjunger jag ändå? JA! Vi är där för att stötta laget, så gör då fan det! Annars kan man lika bra stanna hemma.
- -daniel-
Jaaa, nu skall det bli gung...
Vinner vi ikväll kommer det vara den skönaste segern på hela säsongen.
Losing all hope was freedom.
- SkönaDjurgårn
Bra översikt ju, man behöver inte få blodstänk på kragen för att platserna ska kännas bra.Ruinex skrev:Kan nån hitta en ett klipp på youtube där man ser sikten från familje platserna? Vore snällt!

Herregud, 500 sålda ikväll.. Solna kommer håna oss hela natten för att de inte är så insatta i hela situationen..ryktet att djurgården bara har medgångssupportrar kommer få ännu mer kött på benen.
Helvete.
Så jävla typiskt att denna DIF-säk sörja händer precis när DIF behöver publiken som mest

Helvete.
Så jävla typiskt att denna DIF-säk sörja händer precis när DIF behöver publiken som mest

- Daniel942
Men vem fan bryr sig om vad råttorna tycker?Raus skrev:Herregud, 500 sålda ikväll.. Solna kommer håna oss hela natten för att de inte är så insatta i hela situationen..ryktet att djurgården bara har medgångssupportrar kommer få ännu mer kött på benen.
Helvete.
Så jävla typiskt att denna DIF-säk sörja händer precis när DIF behöver publiken som mest![]()
DIF!
Det är mycket prestige på läktarn också. Hatar bara att stå på andra sidan och bli fullkomligt förnedrad.Daniel942 skrev:Men vem fan bryr sig om vad råttorna tycker?Raus skrev:Herregud, 500 sålda ikväll.. Solna kommer håna oss hela natten för att de inte är så insatta i hela situationen..ryktet att djurgården bara har medgångssupportrar kommer få ännu mer kött på benen.
Helvete.
Så jävla typiskt att denna DIF-säk sörja händer precis när DIF behöver publiken som mest![]()
Både förhoppningsvis och förmodligen kommer en och annan banderoll upp under kvällen. Tror även att de flesta engagerade råttor har en hyfsad koll på vad som hände förra derbyt, flertalet av dem blev också behandlade som skit, men inte tillnärmelsevis i lika hög grad.
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Jag frågade den biljett ansvarige via mail hur många biljetter som har sålts i DIF klacken och han sa 900 av 1000