Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Längesen man såg nåt från Tim "Mighty Mouse" Eriksson. Han åker väl runt och tänker på NHL... 

Period 1 avslutad, skönt med 2-1 ledning. Bara fortsätta kriga i nästa period.
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Lite halvseg och ganska dålig början, men i slutet var det mycket bättre. Fimpens balja var ju grymt, vilket skott! 

-
Riktigt fin aktion av Fimpen vid 1-1. Vinner pucken genom hård forechecking och väggspelar sedan med Brodin för själv stänka in den i krysset med ett väldigt fint skott.
Fimpen är en av våra mest underskattade spelare tycker jag. Jobbar alltid stenhårt och har ett riktigt bra skott faktiskt som han utnyttjar för sällan.
En spelare som måste skärpa sig är Bom-Bom. Tappar pucken i egen zon flera ggr. Gjorde likadant mot LHC senast. Om inte Bom-Bom spelar upp sig ska han inte ha nytt kontrakt. Säkert inte billig heller.
Fimpen är en av våra mest underskattade spelare tycker jag. Jobbar alltid stenhårt och har ett riktigt bra skott faktiskt som han utnyttjar för sällan.
En spelare som måste skärpa sig är Bom-Bom. Tappar pucken i egen zon flera ggr. Gjorde likadant mot LHC senast. Om inte Bom-Bom spelar upp sig ska han inte ha nytt kontrakt. Säkert inte billig heller.
En fråga. Står Hardy och pratar engelska i omklädningsrummet, eller bara när dom ska prata med Kyle? 

Troligtvis så är det så att någon spelare får översätta det Hardy säger till Kyle efter när han har gått igenom allt.encore skrev:En fråga. Står Hardy och pratar engelska i omklädningsrummet, eller bara när dom ska prata med Kyle?
Bortsätt från ett ibland förvirrat försvarspel så spelar vi nu den hockey detta lag i nuläget är kapabla till. Fortsätter vi så här blir det 3 poäng. Hoppas Otto kommer tillbaka till formen han hade innan uppehållet.
- Remy Lebeau
Boumedienne skall inte ha ett nytt kontrakt även om han spelar som en gud resten av säsongen. Det är på tok för djupa dalar i hans spel, och det håller inte att vara bra var 5:e match.DIF 4 EVER skrev: En spelare som måste skärpa sig är Bom-Bom. Tappar pucken i egen zon flera ggr. Gjorde likadant mot LHC senast. Om inte Bom-Bom spelar upp sig ska han inte ha nytt kontrakt. Säkert inte billig heller.
Josef är ett bra exempel på en spelare som kostar allt för mycket sett till prestation.
Med tanke på att han inte knöt skridskorna för under 200 000/månaden i SSK tvivlar jag på att han tjänar sämre hos oss.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
hahahah det där såg nästan för enkelt ut 

Jag är inte arg, och inte besviken.
Se där ja Sillen kan han med 

JOHN NORMAN!
Jävligt bra av Sillen att stanna upp vid stolpen och vara beredd på en retur, det är så ni ska jobba grabbar!
Se där ja!!! Bra speed på Kempe och Sillen!
Timrå är.. ja..
Timrå är.. ja..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kungligt av Norman och Kempe! Bra mål.