Jim Morrison skrev:Sjukt tråkig match dock, och den förvärras av att sändningen är RIKTIG katastrof.
Allvarligt, betalar ni 400 spänn/månad för csports? Helt otroligt.
Det är den sämsta skiten som finns. Beställt därifrån en gång trots varningar om att det så gott som alltid krånglat. Och vad hände? Jo sändningen funkar inte alls.
Trots ett långt och välskrivet mail från mig får jag inte någon respons överhuvudtaget utan fick finna mig i att ha betalat skiten.
Hela Canal+paketet kostar ju fan inte mycket mer och då är det garanterat krångelfritt.
Tur att vi möter ett Hv helt ur form, sämsta perioden jag sett på väldigt länge, från båda lagen.
Knappt en passning rätt nånstans (Brodins typ).
Detta stinker verkligen serielunk, illa
Har dock svårt att se 2 till såna här perioder från hv, så....dags att vakna till nu DIF lagom tills 2:a startar.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Överlag en helt okej förstaperiod av DIF. Har fått matchen precis dit man vill så här långt. Och jag skiter ärligt talat fullständigt i om vi spelar "en underhållande hockey" eller inte, det viktigaste är att vi åker därifrån med tre poäng.
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2011-12-01 19:49:06, redigerad totalt 2 gång.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård