Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Jim Morrison skrev:
SirDIFalot skrev:Att Hovet buade ut Bom-Bom efter deras mål så fort han hade pucken är det lägsta vi sjunkit på länge. Bra taktik. Att bua ut en enskild spelare pga dålig prestation. Patetiskt. Chanserna att han gör något vettigt med pucken när halva hovet buar åt honom är väl ganska små? Brutalt pinsamt och det pissar på vårt goda rykte från de senaste säsongerna. Usel reklam för ev. framtida värvningar.
Du är verkligen en Djurgårdensapologist. Du VÄGRAR att kritisera Djurgården, laget, men SÅ FORT VI PUBLIKEN gör NÅGONTING negativt så är du på som en jävla rabieshund och skäller. Patetiskt? Vet du vad som är patetiskt? Djurgårdens IF denna säsong.

Efter alla Boumediennes missar och hans kontinuerliga skitspel så förtjänar han det fan. Hoppas det funkar då Hardy Nilsson vägrar skälla på honom eller bänka sopan.
Jag skrek som fan på BomBom. Jag vill inte ha Hardy kvar. Jag vill ha in Linkan. Har kritiserat DIFs värvningar hela sommaren även när andra lät sig hjärntvättas med att vi skulle vinna på "hårt jobb". Har ingen aning vad du snackar om.

Men att bua ut en enskild spelare...? Allvarligt. Lägre går inte att sjunka.
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Djurgårdens IF - HV71, 27/10 2011

Inlägg av Jim Morrison »

SirDIFalot skrev:
Jim Morrison skrev:
SirDIFalot skrev:Att Hovet buade ut Bom-Bom efter deras mål så fort han hade pucken är det lägsta vi sjunkit på länge. Bra taktik. Att bua ut en enskild spelare pga dålig prestation. Patetiskt. Chanserna att han gör något vettigt med pucken när halva hovet buar åt honom är väl ganska små? Brutalt pinsamt och det pissar på vårt goda rykte från de senaste säsongerna. Usel reklam för ev. framtida värvningar.
Du är verkligen en Djurgårdensapologist. Du VÄGRAR att kritisera Djurgården, laget, men SÅ FORT VI PUBLIKEN gör NÅGONTING negativt så är du på som en jävla rabieshund och skäller. Patetiskt? Vet du vad som är patetiskt? Djurgårdens IF denna säsong.

Efter alla Boumediennes missar och hans kontinuerliga skitspel så förtjänar han det fan. Hoppas det funkar då Hardy Nilsson vägrar skälla på honom eller bänka sopan.
Jag skrek som fan på BomBom. Jag vill inte ha Hardy kvar. Jag vill ha in Linkan. Har kritiserat DIFs värvningar hela sommaren även när andra lät sig hjärntvättas med att vi skulle vinna på "hårt jobb". Har ingen aning vad du snackar om.

Men att bua ut en enskild spelare...? Allvarligt. Lägre går inte att sjunka.
Som jag skrev nyss i en annan post;
Jag tycker fan att buandet är befogat när den riktar sig mot just Boumedienne efter ett sådant misstag. Vilken annan spelare som helst i Djurgården så hade jag hållt med att det skulle vara riktigt dumt. Men när till och med Hovetpubliken buar så vet man att det är risigt alltså.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Jim Morrison skrev:Jag tycker fan att buandet är befogat när den riktar sig mot just Boumedienne efter ett sådant misstag. Vilken annan spelare som helst i Djurgården så hade jag hållt med att det skulle vara riktigt dumt. Men när till och med Hovetpubliken buar så vet man att det är risigt alltså.
Vad blir bättre av att bua ut honom? Han blir sämre. Och det sabbar både Djurgården och fanses rykte.

Vilken spelare vill spela i en klubb där fansen tycker det är befogat att bua ut en spelare som bågår ett misstag? Spaghettiben på varenda spelare i så fall. Varenda jävla människoundersökning som finns säger att stöd är bättre än att häckla någon om man vill att de ska bli bättre.
Expert.
Användarvisningsbild
DrDyngrak

Inlägg av DrDyngrak »

Buandet är befogat... hur kunde vi släppa Lassen han ligger ju på 2 mål efter 13 matcher.
Douglas Murray and Dan Boyle go together like peanut butter and jelly...
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Bua ut Hardy istället, säsongens loser #1.

Fan vilket uselt PP vi har, otroligt pinsamt.
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Får man bua ut C+? Inte ens bild från 1:a halvlek igår mellan Liverpool v Stoke och nu detta. Avgå hela jävla TV4!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Nähä Järlan du har ju helt rätt. Med den här kreativa offensiva spelet och effektiviteten så skulle Linkan absolut inte skulle behövas - fantastiskt spel i PP av din stjärnvärvning Almtorp by the way.

Och Bom Bom din jävla sopa nu gör du rätt för dig! Du gör ingenting bättre än Holm/Claesson så hugg nu i lite.
Senast redigerad av Fricke den 2011-10-27 18:54:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

SirDIFalot skrev:
Jim Morrison skrev:Jag tycker fan att buandet är befogat när den riktar sig mot just Boumedienne efter ett sådant misstag. Vilken annan spelare som helst i Djurgården så hade jag hållt med att det skulle vara riktigt dumt. Men när till och med Hovetpubliken buar så vet man att det är risigt alltså.
Vad blir bättre av att bua ut honom? Han blir sämre. Och det sabbar både Djurgården och fanses rykte.

Vilken spelare vill spela i en klubb där fansen tycker det är befogat att bua ut en spelare som bågår ett misstag? Spaghettiben på varenda spelare i så fall. Varenda jävla människoundersökning som finns säger att stöd är bättre än att häckla någon om man vill att de ska bli bättre.
Boumedienne kan inte bli sämre. Han har ju uppenbarligen inte blivit bättre trots att Hardy (förhoppningsvis) har skällt ut honom/pratat med honom utan fortsätter göra samma misstag på misstag - varför lönar det sig inte då att försöka med att bua ut honom istället? Se om han vaknar på det sättet istället. Ingenting annat verkar fungera.

Och jag skrev ju i posten som du citerade; "Vilken annan spelare som helst i Djurgården så hade jag hållit med". Hade Sillen lagt den mackan hade jag AVSKYTT om någon buande, men nu var det just Boumedienne. Igen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

SkönaDjurgårn skrev:Bua ut Hardy istället, säsongens loser #1.

Fan vilket uselt PP vi har, otroligt pinsamt.
Hardy kan otroligt mycket hockey, så är det. När jag ser honom i båset blir jag dock lite orolig. Han verkar inte kommunicera med spelarna?! Gör man inte det som coach? Jag vet ju inte så det är skitsvårt att säga om han gör fel eller inte. Det ser lite för distanserat ut kan jag tycka..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
super djurgårn

Inlägg av super djurgårn »

Jag tycker aldrig att sparka tränaren är det bästa men i det här fallet är det kanske det som behövs
Senast redigerad av super djurgårn den 2011-10-27 18:55:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Montén har åtminstone det goda omdömet att inte flina i intervjun inför andra.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Någon som har fått csports-sändningen att fungera ännu?
Staten

Inlägg av Staten »

Ingen jävla chans att jag betalar för nåt som inte fungerar! Csports är gnagare hela bunten.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Jim Morrison skrev:Någon som har fått csports-sändningen att fungera ännu?
Troligt...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Stulle »

Montén inser i allafall hur illa det ser ut vilket är positivt. Önskade bara att resten av ledarstaben såg likadant.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Skriv svar