Riktigt kul match att se, även om tempot stundtals var ganska lågt.
Målvakt. Tim spelade stabilt i målet tycker jag och är detta hans lägstanivå så har vi en bra ersättare till Wesslau. Någon retur hit och dit som var felstyrd men sånt händer.
Ska man se något negativt i backarna, så tycker jag det var lite för mycket felpass, ibland gick det så långsamt att dom satte sig själva i press och blev av med pucken. Salzburg checkade högt i banan vilket gjorde att misstag uppstog från backarna. Sen tycker jag inte att våra backar höll blå tillräkligt bra vilket gjorde att det skapades för myckey fri yta efter blå för Salzburg.
Forwards. Har inte så mycket att säga om dessa mer än att dom gjorde en stabil match i sin helhet. Dock gillade jag inte Cehlins interference 18:30 in i 3:e. Onödigt i detta läge med tek i anfallszon, annars gjorde han en bra match.
Tycket dock fortfarande att vi missar målet på tok för mycket när vi skjuter, det var ett par PP där vi var bedrövliga. Nu hängde vi ju 2 mål i denna spelform så man kanske inte ska klaga allt för mycket.
Nu vet jag att det är tidigt på säsongen och att det varit ett tuft schema så halshugg mig inte för detta.

Jag är inte arg, och inte besviken.