TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16
Re: TACK FÖR ALLT KUNG FALK #16
Djurgården utan Falk är som en elefantunge utan sin mor.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Djurgården utan Falk är som en elefantunge utan sin mor.
Det finns bara en Falk!
Niklas falk nummer 1
Tack #16!

Nån som vet om det finns tankar på att hissa #16?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Pallar inte ditt fejjs. Banna ploxz.
- SirDIFalot
Redan gjort.lajjnus skrev:Pallar inte ditt fejjs. Banna ploxz.
Expert.
Och f*n va kul att du blir kvar i Djurgårdens IF Hockey. Du är en kulturbärare som inte kan ersättas. 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SkönaDjurgårn
Fett.Magnutz skrev:Och f*n va kul att du blir kvar i Djurgårdens IF Hockey. Du är en kulturbärare som inte kan ersättas.

- -daniel-
Falks professionella inställning och engagemang borde definitivt komma till nytta för alla ungtuppar. Bara hoppas han kommer brinna för det här lika mycket som att spela själv, under de förutsättningarna kommer detta bli en klockren lösning.
Det som händer, tror jag, är att DIF inte blir av med ett viktigt stående inslag i organisationen. Ni vet säkert själva hur konstig man blir när någon (och ibland något) försvinner från ens omgivning. Falk bidrar med mycket bara genom att vara på plats i lokalerna. Fan, jag vill skaka hans hand och säga: "Tack. Tack som fan!"-daniel- skrev:Falks professionella inställning och engagemang borde definitivt komma till nytta för alla ungtuppar. Bara hoppas han kommer brinna för det här lika mycket som att spela själv, under de förutsättningarna kommer detta bli en klockren lösning.
- -daniel-
Ja, det skadar inte att ha en legend som Falk i organisationen! Men det jag menar är att ifall han av någon anledning går in i det här lite halvhjärtat så skulle det inte få samma genomslag. Vet inte varför men fick lite vibbar att han blev övertalad att börja i den här rollen. Fast Stoppel säger ju att han hade uttryckt "en stark vilja" (eller något liknande) om att han ville fortsätta i organisationen så borde väl egentligen vara tvärlugnt.Magnutz skrev:Det som händer, tror jag, är att DIF inte blir av med ett viktigt stående inslag i organisationen. Ni vet säkert själva hur konstig man blir när någon (och ibland något) försvinner från ens omgivning. Falk bidrar med mycket bara genom att vara på plats i lokalerna. Fan, jag vill skaka hans hand och säga: "Tack. Tack som fan!"-daniel- skrev:Falks professionella inställning och engagemang borde definitivt komma till nytta för alla ungtuppar. Bara hoppas han kommer brinna för det här lika mycket som att spela själv, under de förutsättningarna kommer detta bli en klockren lösning.
På många sätt är Nichlas Falk en symbol för vad jag tycker är en riktig Djurgårdare. Inget halvdant. En riktig järnkamin.-daniel- skrev:Ja, det skadar inte att ha en legend som Falk i organisationen! Men det jag menar är att ifall han av någon anledning går in i det här lite halvhjärtat så skulle det inte få samma genomslag. Vet inte varför men fick lite vibbar att han blev övertalad att börja i den här rollen. Fast Stoppel säger ju att han hade uttryckt "en stark vilja" (eller något liknande) om att han ville fortsätta i organisationen så borde väl egentligen vara tvärlugnt.Magnutz skrev:Det som händer, tror jag, är att DIF inte blir av med ett viktigt stående inslag i organisationen. Ni vet säkert själva hur konstig man blir när någon (och ibland något) försvinner från ens omgivning. Falk bidrar med mycket bara genom att vara på plats i lokalerna. Fan, jag vill skaka hans hand och säga: "Tack. Tack som fan!"-daniel- skrev:Falks professionella inställning och engagemang borde definitivt komma till nytta för alla ungtuppar. Bara hoppas han kommer brinna för det här lika mycket som att spela själv, under de förutsättningarna kommer detta bli en klockren lösning.