K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011
Re: K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011
Fan vad härligt det ska bli med halsdukar idag! Barcelona-style!
Någon som vet något om allsång i kvällens match?
Hoppas att samtliga som går på matchen idag verkligen ger gärnet för att skapa en otrolig stämning och det ska reportrarna fan veta, att vi är bäst i stan både på läktarna och planen!
Hoppas att samtliga som går på matchen idag verkligen ger gärnet för att skapa en otrolig stämning och det ska reportrarna fan veta, att vi är bäst i stan både på läktarna och planen!
Är så sjukt nervös att jag knappt kan fokusera på jobbet... Måste hinna hem och ta några lugnande whiskeys innan man sticker till Hovet! Detta är en helt galet viktig match, 0-2 i matcher och det ser förjävla mörkt ut, 1-1 i matcher och vi har bra chans att chocka Luleå i nästa match och vända allt till vår fördel!
Måååår såååå sjukt illaaaaaa!
Vinn för faaan DIF!
Måååår såååå sjukt illaaaaaa!

Vinn för faaan DIF!
- Jack Daniel
Stämningen ikväll måste "skrämma" Luleå - den måste vara kraftfull, inte bara av kärlek till Djurgårn.
Nervös inför drabbningen, känns osäkert om vi verkligen vinner med tanke på hur det såg ut sist. Laget har ju stor potential och det är verkligen dags att plocka fram det.
Viktiga blir dom äldre spelarna typ Otto, Mackan Nilsson, Widing, Holmqvist.
KOM IGEN NU.

Nervös inför drabbningen, känns osäkert om vi verkligen vinner med tanke på hur det såg ut sist. Laget har ju stor potential och det är verkligen dags att plocka fram det.
Viktiga blir dom äldre spelarna typ Otto, Mackan Nilsson, Widing, Holmqvist.
KOM IGEN NU.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ingen 51:a med i dagens match, "upper body injury" även om undertecknad gissar på ljumskarna.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- SirDIFalot
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8693672.abFrasse skrev:Ingen 51:a med i dagens match, "upper body injury" även om undertecknad gissar på ljumskarna.
Nackspärr enligt Sportbladet.(och kommer spela) Det vore ju mycket bättre än ljumskarna i alla fall...
Expert.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De senaste ryktena gör gällande att Ölvestad med all säkerhet kommer att göra comeback i K3 på lördag, kanske t.o.m. redan i kväll! (dock ej särskilt troligt).
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2011-03-10 16:37:53, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Hoppas åtminstone att Ölvestad är med som extra spelare och slängs in för att åka och tackla något byte om det behövs lite fart!
-
Usch. Så totalt jävla oladdad på match att det finns bara inte.
Trött.
Huvudvärk.
På väg att bli sjuk igen.
För mycket att göra på universitetet.
Dessutom hela den här halsdukshistorien som tagit bort mycket av laddningen från mig och många jag pratat med.
Ska kolla lite youtube så blir det nog bättre.
Trött.
Huvudvärk.
På väg att bli sjuk igen.
För mycket att göra på universitetet.
Dessutom hela den här halsdukshistorien som tagit bort mycket av laddningen från mig och många jag pratat med.
Ska kolla lite youtube så blir det nog bättre.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Hur man kan hänga upp sig på en jävla halsduk's vara eller icke vara när det är en sjukt viktig slutspelsmatch på G är för mig en gåta... men men.. sitt och tjura över den istället för att fokusera på vad som är det viktiga (dvs HOCKEYN)... jag är iaf sjukt taggad och förbannat nervös!
KÄMPA DIF!! 1.5h till nedsläpp!

Det är inte just halsduken det är fel på, det är hela grejen.Capcash skrev:Hur man kan hänga upp sig på en jävla halsduk's vara eller icke vara när det är en sjukt viktig slutspelsmatch på G är för mig en gåta... men men.. sitt och tjura över den istället för att fokusera på vad som är det viktiga (dvs HOCKEYN)... jag är iaf sjukt taggad och förbannat nervös!
Läktaren tillhör oss supportrar. Vill Djurgården att vi ska arrangera något så får de mer än gärna skänka pengar till Fabriken. Nu inkräktar de på vår mark, igen. Det var inte sålänge sedan som de gick in och stoppade ett tifo.
Det är så plastigt och äckligt när en klubb betalar och arrangerar en egen koreografi. NHL-klubbar och fotbollslag som Barcelona gör detta för att de inte har tillräckligt med engagerade/organiserade fans som har någon vilja att skapa stämning kring matcherna.
Fyfan vad man mår dåligt...
Inget fel med halsdukar! Är du gnäggare?
FabbeK skrev:Det är inte just halsduken det är fel på, det är hela grejen.Capcash skrev:Hur man kan hänga upp sig på en jävla halsduk's vara eller icke vara när det är en sjukt viktig slutspelsmatch på G är för mig en gåta... men men.. sitt och tjura över den istället för att fokusera på vad som är det viktiga (dvs HOCKEYN)... jag är iaf sjukt taggad och förbannat nervös!
Läktaren tillhör oss supportrar. Vill Djurgården att vi ska arrangera något så får de mer än gärna skänka pengar till Fabriken. Nu inkräktar de på vår mark, igen. Det var inte sålänge sedan som de gick in och stoppade ett tifo.
Det är så plastigt och äckligt när en klubb betalar och arrangerar en egen koreografi. NHL-klubbar och fotbollslag som Barcelona gör detta för att de inte har tillräckligt med engagerade/organiserade fans som har någon vilja att skapa stämning kring matcherna.
http://www.youtube.com/watch?v=-b-BUGyI ... re=related
Loopa 2:40-2:55.
Och med det vill du säga?pulverapa skrev:FabbeK skrev:Det är inte just halsduken det är fel på, det är hela grejen.Capcash skrev:Hur man kan hänga upp sig på en jävla halsduk's vara eller icke vara när det är en sjukt viktig slutspelsmatch på G är för mig en gåta... men men.. sitt och tjura över den istället för att fokusera på vad som är det viktiga (dvs HOCKEYN)... jag är iaf sjukt taggad och förbannat nervös!
http://www.youtube.com/watch?v=-b-BUGyI ... re=related
Loopa 2:40-2:55.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men orka gnälla på halsdukarna! Det är inte DIF som förstör stämningen/laddningen - det är ni själva! Hur fan kan man ens ta upp sånt oväsentligt skit i matchtråden till den hittills viktigaste matchen för säsongen. Jävla låtsasdjurgårdare. Håll upp dukjäveln i tio sekunder och skrik sen fram DIF till vinst.