Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Solna Aik IF Hockey - Djurgårdens IF, 15/2 2011
Ryktas att firman har laddat med gröna laserpekare (som det var ett sådant liv om i media tidigare) för att störa vår målvakt (OBS extremt löst rykte som plockats upp på någon forumkommentar).
http://www.dn.se/nyheter/sverige/gron-l ... penklassas
Inte mig emot, det får dom så gärna göra. För att om grön laser förekommer så kommer matchen att brytas tills varje pekare är beslagtagen, vilket innebär att de aikarna som lyser med pekarna blir tagna och döms enligt strålningslagen för misshandel/försök till misshandel.starvin_marwin skrev:Ryktas att firman har laddat med gröna laserpekare (som det var ett sådant liv om i media tidigare) för att störa vår målvakt (OBS extremt löst rykte som plockats upp på någon forumkommentar).
Och om dom inte blir tagna, ja då kommer matchen med all säkerhet inte att spelas färdigt (deras "fest blir förstörd och vi tilldöms segern).
Det är med andra ord en win-win situation för oss.
Så bring it on, råttjävlar!
Väl talat!Salas skrev:Inte mig emot, det får dom så gärna göra. För att om grön laser förekommer så kommer matchen att brytas tills varje pekare är beslagtagen, vilket innebär att de aikarna som lyser med pekarna blir tagna och döms enligt strålningslagen för misshandel/försök till misshandel.starvin_marwin skrev:Ryktas att firman har laddat med gröna laserpekare (som det var ett sådant liv om i media tidigare) för att störa vår målvakt (OBS extremt löst rykte som plockats upp på någon forumkommentar).
Och om dom inte blir tagna, ja då kommer matchen med all säkerhet inte att spelas färdigt (deras "fest blir förstörd och vi tilldöms segern).
Tror ni att vi får vallgravar runt klacken? För om vi inte får det, jävlar vilken förnedring och diskriminering det blir

- Daniel942
Båda klackarna kommer ha vallgravar.Mash skrev:Väl talat!Salas skrev:Inte mig emot, det får dom så gärna göra. För att om grön laser förekommer så kommer matchen att brytas tills varje pekare är beslagtagen, vilket innebär att de aikarna som lyser med pekarna blir tagna och döms enligt strålningslagen för misshandel/försök till misshandel.starvin_marwin skrev:Ryktas att firman har laddat med gröna laserpekare (som det var ett sådant liv om i media tidigare) för att störa vår målvakt (OBS extremt löst rykte som plockats upp på någon forumkommentar).
Tror ni att vi får vallgravar runt klacken? För om vi inte får det, jävlar vilken förnedring och diskriminering det blir
DIF!
Det kommer att vara vallgravar vid vår och sorkarnas klack samt en "duk" på båda sidorna bredvid vår klack efter vallgraven för att göra det 110% omöjligt att komma över.Mash skrev:Tror ni att vi får vallgravar runt klacken? För om vi inte får det, jävlar vilken förnedring och diskriminering det blir
Riktigt bra är det, dels för att det blir säkert men framförallt för att sorkarna torskar ungefär ca 1500 långesidebiljetter (350 x 1500 = 525 000:-).
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8566072.ab
Ha ha ha ha ha... Vilken sork hade dom tänkt skulle göra mål nu då?
- SkönaDjurgårn
Med tanke på att han gjort ETT mål i år så fattar jag inte riktigt vad du menar här...Salas skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8566072.ab

Jag har nog inte varit så här nervös inför ett derby sen typ höstderbyt 2007 och innan dess får vi nog gå tillbaks till cupfinalen 2002.
Jag tror vi torskar säsongens viktigaste match med 6-0 och det är det som gör mig så nervös. Jag har de senaste dagarna blivit så jävla säker på förlust att jag inte kan se någon annan utgång en råtorsk i den här matchen.
Gnaget spelar, både för publik och spelare den viktigaste matchen för säsongen. Gnagets spelare kommer vara så übertaggade då Melin verkligen matat på med hur viktig den här matchen är och Gnagets fans lär ju vara så övertaggade det bara kan bli. De firar 120 liksom.
Hardy går runt i omklädningsrummet och hävdar att det här är "en match som alla andra". Jag ska (och det här vet jag att jag kommer få skit för på det här forumet) ärligt säga att jag hellre vinner den här matchen än tar SM-guld i vår men för Hardy och de andr ai laget är det här bara "en match som alla andra".
Vi har spelat så totalt jävla genomuselt de sista omgångarna att jag inte ens orkade titta på skiten. "Vi gjorde match av det sista 5". Herregud vad pinsamt det var efteråt. Att man inte gör mål och målvaktsspelet inte fungerar men när ingen ens vill vinna då är det tamejfan skandalöst.
Gnaget har fått tillbaka en Viktor Fasth i superslag som kommer vara den stora skillnaden och jag är tämligen övetygad om att han kommer hålla nollan i morgon. Gnagets försvarsspel har faktiskt sett helt okej ut på slutet också. Dock har vårat varit snudd på ännu värre än vanligt.
Den enda positionen som jag idag ser oss som likvärdiga med Gnaget är forwardsuppsättningen men nu saknar vi Krüger. Killen som lyft våran Derbykung. Vem ska nu lira fram Widing? Vi är i och med detta sämre även här.
Dock är det som kommer bli mest pinsamt och se imorgon inställningen. Räkna med hängande huvuden efter ett par minuter och coacher som inte tar time out. Ett antal liggande Djurgårdare redan i första perioden är ingen superskräll direkt.
6-0 smaka på det. Vi kommer få höra det länge, länge.
Jag tror vi torskar säsongens viktigaste match med 6-0 och det är det som gör mig så nervös. Jag har de senaste dagarna blivit så jävla säker på förlust att jag inte kan se någon annan utgång en råtorsk i den här matchen.
Gnaget spelar, både för publik och spelare den viktigaste matchen för säsongen. Gnagets spelare kommer vara så übertaggade då Melin verkligen matat på med hur viktig den här matchen är och Gnagets fans lär ju vara så övertaggade det bara kan bli. De firar 120 liksom.
Hardy går runt i omklädningsrummet och hävdar att det här är "en match som alla andra". Jag ska (och det här vet jag att jag kommer få skit för på det här forumet) ärligt säga att jag hellre vinner den här matchen än tar SM-guld i vår men för Hardy och de andr ai laget är det här bara "en match som alla andra".
Vi har spelat så totalt jävla genomuselt de sista omgångarna att jag inte ens orkade titta på skiten. "Vi gjorde match av det sista 5". Herregud vad pinsamt det var efteråt. Att man inte gör mål och målvaktsspelet inte fungerar men när ingen ens vill vinna då är det tamejfan skandalöst.
Gnaget har fått tillbaka en Viktor Fasth i superslag som kommer vara den stora skillnaden och jag är tämligen övetygad om att han kommer hålla nollan i morgon. Gnagets försvarsspel har faktiskt sett helt okej ut på slutet också. Dock har vårat varit snudd på ännu värre än vanligt.
Den enda positionen som jag idag ser oss som likvärdiga med Gnaget är forwardsuppsättningen men nu saknar vi Krüger. Killen som lyft våran Derbykung. Vem ska nu lira fram Widing? Vi är i och med detta sämre även här.
Dock är det som kommer bli mest pinsamt och se imorgon inställningen. Räkna med hängande huvuden efter ett par minuter och coacher som inte tar time out. Ett antal liggande Djurgårdare redan i första perioden är ingen superskräll direkt.
- DIF_Soldier
erik_dif skrev:Jag har nog inte varit så här nervös inför ett derby sen typ höstderbyt 2007 och innan dess får vi nog gå tillbaks till cupfinalen 2002.
Tack. Nu gjorde du mig lite för nervös.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Jag vet hur det slutar men jag återkommer efter matchen - jag vill ju inte spoila för er genom att berätta vad det blir...
Skämt åsido. Vi vinner. Det enda som fungerar. Vi vinner. Det enda som godkänns. Vi vinner. Tjärna och Widing nätar. Vi vinner. Mark Owuya spikar igen. Vi KROSSAR RÅTTPACKET!!!
annars dör jag. inombords.
Skämt åsido. Vi vinner. Det enda som fungerar. Vi vinner. Det enda som godkänns. Vi vinner. Tjärna och Widing nätar. Vi vinner. Mark Owuya spikar igen. Vi KROSSAR RÅTTPACKET!!!
annars dör jag. inombords.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Galet taggad nu. Vi ses på Östra imorn. Stöd Berit - Hata gnaget!
- Daniel942
- Det är som vanligt och vilken match som helst. Det är fullt fokus, berättar Eriksson i spelargången som leder till omklädningsrummet.
LOVELY.
LOVELY.
DIF!
- Lee Harvey Oswald
Daniel942 skrev:- Det är som vanligt och vilken match som helst. Det är fullt fokus, berättar Eriksson i spelargången som leder till omklädningsrummet.
LOVELY.
-vi laddar som vanligt, det är 3p som det ska spelas om, inget annat.
Alltså samma fantastiska ursinnes-uppladdning som inför 2-5, 2-5-matcherna.
Åååååh vad jag längtar..... (eller...njaa)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Brödgängsmentalitet. Fan. Tagga då!!!Lee Harvey Oswald skrev:Daniel942 skrev:- Det är som vanligt och vilken match som helst. Det är fullt fokus, berättar Eriksson i spelargången som leder till omklädningsrummet.
LOVELY.
-vi laddar som vanligt, det är 3p som det ska spelas om, inget annat.
Alltså samma fantastiska ursinnes-uppladdning som inför 2-5, 2-5-matcherna.
Åååååh vad jag längtar..... (eller...njaa)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.