Djurgårdens IF - Brynäs IF, 22/1 2010
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 22/1 2010
Haha, roligt att dom drar igång klockan slår. =D
-
Även om det är OT skulle jag bara vilja säga att fyf*n vad gött att Frölunda och SSK vann i dag.
Eller kanske snarare att LHC och Färjestad förlorade.
OnT: Hur ser det ut för Dif ikväll? Kunde dessvärre inte ta mig till Hovet i dag. Statistiken ser ju inte helt rolig ut. Två skott på 13 minuter är långt ifrån godkänt.

OnT: Hur ser det ut för Dif ikväll? Kunde dessvärre inte ta mig till Hovet i dag. Statistiken ser ju inte helt rolig ut. Två skott på 13 minuter är långt ifrån godkänt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi har inte gjort en bra period, vi var helt otroligt nära ett mål dock. Men det var nog bara en enda bra målchans i första.Metal Machine skrev:Även om det är OT skulle jag bara vilja säga att fyf*n vad gött att Frölunda och SSK vann i dag.Eller kanske snarare att LHC och Färjestad förlorade.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Kan nån vänlig (men bestämd) person upplysa laget i röda tröjor om att MATCHEN HAR BÖRJAT!
Har Nilson smittat ner hela laget med okänt magvirus? man ser oroväckande tröttkörda ut.
Pinsamt enkelt stänger Bif mittzon, 0-0 måste ses som bonus efter denna usla förstaperiod.
Har Nilson smittat ner hela laget med okänt magvirus? man ser oroväckande tröttkörda ut.
Pinsamt enkelt stänger Bif mittzon, 0-0 måste ses som bonus efter denna usla förstaperiod.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Varför är det inget drag här ikväll? Är alla och ser matchen på Hovet?
Mattias: Okej, då förstår jag.
Mattias: Okej, då förstår jag.
Tror måldomaren på hovet har något mot Djurgården. Känns som domsluten gått mot Djurgården flera gånger på hemmaplan den här säsongen fast det ser ut som mål.
Vad fan sysslar vi med i 5-3 lägen? Vad är problemet?
-
tomten: Det är även min uppfattning. Extra konstigt blir det om man dessutom har i åtanke att AIK flera gånger har fått måldomarnas beslut med sig på Hovet. Hmm...
Allting går ju sjukt långsamt! 5-3 känns inte ens farligt!V-sign skrev:Vad fan sysslar vi med i 5-3 lägen? Vad är problemet?
Härliga Djurgår´n
Tja, jag vill ju ändra åsikt gällande bomull men han ger mig ingen ro. Blandar hejdlöst bra spel med totalt huvudlöst dito. Stay focused nån gång!! ...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Solklart mål av Hannula! Vad dömdes det bort för?
Pucken var långt inne innan målburen flyttade sig. Hannula var ju knappt på Svedberg-horan. Pucken var dessutom långt förbi Svedberg när de touchade. Skandal!
Pucken var långt inne innan målburen flyttade sig. Hannula var ju knappt på Svedberg-horan. Pucken var dessutom långt förbi Svedberg när de touchade. Skandal!
Vi får inte med oss något extra den saken är helt klar!pulverapa skrev:Solklart mål av Hannula! Vad dömdes det bort för?
Hur många PP har DIF tänkt kasta iväg idag??
SKÄRPNING NU!!!
Domaren verkar ha bra koll....NOT!
SKÄRPNING NU!!!
Domaren verkar ha bra koll....NOT!
Senast redigerad av Bigge den 2011-01-22 19:54:46, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är domarn redan full eller vafan är det frågan om!??
Spela fult