Jag kan inte förstå hur Hardy tänkt, även fast jag trodde det. Även fast Nisse är sjuk så är det ingen anledning till att gå tillbaka till den gamla första kedjan. Jimmie - Fimpen - Brodin har varit farliga och pressat ner rejält.
Tim - Otto - Nilson skulle vara intressant att se, tror det kunde gå långt.
Mash skrev:Jag kan inte förstå hur Hardy tänkt, även fast jag trodde det. Även fast Nisse är sjuk så är det ingen anledning till att gå tillbaka till den gamla första kedjan. Jimmie - Fimpen - Brodin har varit farliga och pressat ner rejält.
Förstår inte alls, hur har du tänkt nu Hardy?
Big deal? 8 man borta, svårt att kritisera hur man formerar allting då. Tryggheten i Jimmie-Otto-Nilson som förstakedja är väl inte konstigt att man lutar sig mot när man har 8 man borta..
Mash skrev:Jag kan inte förstå hur Hardy tänkt, även fast jag trodde det. Även fast Nisse är sjuk så är det ingen anledning till att gå tillbaka till den gamla första kedjan. Jimmie - Fimpen - Brodin har varit farliga och pressat ner rejält.
Förstår inte alls, hur har du tänkt nu Hardy?
Big deal? 8 man borta, svårt att kritisera hur man formerar allting då. Tryggheten i Jimmie-Otto-Nilson som förstakedja är väl inte konstigt att man lutar sig mot när man har 8 man borta..
Ja det har du rätt i. Fast jag förstår fortfarande inte, fanns en trygghet i Jimmie - Fimpen - Brodin som första kedja också. Det var mer fart än med Jimmie - Otto - Nilson.
Hoppas att detta går vägen, jag tror det blir svårt ikväll. Antingen vinner vi med udda målet eller så förlorar vi stort.
Nej fy fan va tråkigt att höra, vill det sig riktigt illa kan han bli borta från hockeyn för gott men det vill jag inte ens tänka på. Men iaf, Krya på dig Nisse, du har inte gjort din sista match i DIF tröjan än.
Det är katastrof för Gnaget att ha 9 spelare borta. Jag tror vi vinner med 8 borta.
Det är fan det sjukaste jag varit med om med tanke på att vi var i princip skadefria för två dagar sen. Vad har dom gjort - studiebesök i McDonalds bollhav?