Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Re: Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Imorgon hoppas jag att vi i klacken drar igång lite sånger redan innan match!
Skulle sitta fint med en "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" i den "döda" tiden efter att uppvärmningen är slut och det är typ 15 min kvar till match! Jag och några polare kommer i alla fall dra igång den ifall inte Martin gör det. Är det någon som vet ifall vi har någon på räcket imorgon?
Skulle sitta fint med en "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" i den "döda" tiden efter att uppvärmningen är slut och det är typ 15 min kvar till match! Jag och några polare kommer i alla fall dra igång den ifall inte Martin gör det. Är det någon som vet ifall vi har någon på räcket imorgon?
Losing all hope was freedom.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sitter på B11 imorgon, hoppas på extremt stor DIF-anslutning på de närliggande sektionerna bredvid klacken.
Börjar...bli....nervös.
Börjar...bli....nervös.
Nervösa är vi nog alla....
Ni som är på plats, gör DIF stolta nu och visa hur man skapar den ultimata stämningen! Fy fan det är ungefär 23 timmar kvar tills derby. En sak är säker, råttorna kommer inte höras hur många dom än på sin sektion, FORZA DIF!
Ni som är på plats, gör DIF stolta nu och visa hur man skapar den ultimata stämningen! Fy fan det är ungefär 23 timmar kvar tills derby. En sak är säker, råttorna kommer inte höras hur många dom än på sin sektion, FORZA DIF!
-
Om någon av någon anledning har en plåt över är jag väldigt tacksam...
Kan mötas upp i sthlm imorgon.
Kan mötas upp i sthlm imorgon.
Fan nu läste jag artikeln om TIFOna, och som ett jävla njurslag blev jag nå fruktansvärt taggad!
Det pirrar i magen nu.. Det kommer bli sjukt imorrn.. Den som har rösten kvar på onsdag är gnagarsvin!
På ett sätt så jävla härligt att det är bortaderby.. Globen fyllt med äckliga råttor som tror de ska sjunga ut oss.. Jag längtar oooh nåt så fruktansvärt till vårt första måljubel med en knäpptyst gnagarklack mittemot.
TAGGA
Det pirrar i magen nu.. Det kommer bli sjukt imorrn.. Den som har rösten kvar på onsdag är gnagarsvin!
På ett sätt så jävla härligt att det är bortaderby.. Globen fyllt med äckliga råttor som tror de ska sjunga ut oss.. Jag längtar oooh nåt så fruktansvärt till vårt första måljubel med en knäpptyst gnagarklack mittemot.
TAGGA
Du är med oss överallt, Stefan.
Du behöver inte ha medlemskort för att lösa ut biljetterna.Ja-ke den andre skrev:En fråga bara. Jag har köpt landsortsbiljetter till klacken och jag ska hämta ut biljetterna i Djurgårnsbutiken i Globen. Men måste jag ha ett medlemskort för att hämta ut dessa? Står inget om det men eftersom medlemsskap krävs för att köpa klackplåt i butiken så blir jag lite fundersam.
22 timmar kvar tills nedsläpp. Känn taggen komma gott folk!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Ja-ke den andre
Okej, perfekt! Tack. Börjar bli riktigt nervös. Tror Cehlin och Brodin-linan kommer att avgöra imorgon.kotten skrev:Du behöver inte ha medlemskort för att lösa ut biljetterna.Ja-ke den andre skrev:En fråga bara. Jag har köpt landsortsbiljetter till klacken och jag ska hämta ut biljetterna i Djurgårnsbutiken i Globen. Men måste jag ha ett medlemskort för att hämta ut dessa? Står inget om det men eftersom medlemsskap krävs för att köpa klackplåt i butiken så blir jag lite fundersam.
22 timmar kvar tills nedsläpp. Känn taggen komma gott folk!
DIF!
- SirDIFalot
Flytta upp Brodin och Cehlin-linan i tredjekedjan och flytta ner Kempe och Tim som inte gjort ett skit.
Sen rotera lite bland Jimmie, Otto, Widing, Krüger, Tjärnqvist, Ekman. Så löser det sig nog!
Sen rotera lite bland Jimmie, Otto, Widing, Krüger, Tjärnqvist, Ekman. Så löser det sig nog!
Expert.
Om ni vill ha lite kvällsunderhållning så är det bara läsa hybris-Hultas inlägg på flashback. Herregud, är alla gnagare likadana?
Hultas är alltid lika underhållande! Hans hybris är i en klass för sig, och säger man något till honom så blir det bara "ajk berjöj".Kentta skrev:Om ni vill ha lite kvällsunderhållning så är det bara läsa hybris-Hultas inlägg på flashback. Herregud, är alla gnagare likadana?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Alltså, förstår ni hur jävla sjukt det kommer vara imorgon?! Kommer inte kunna sova, så jäkla taggad är jag! 

Såhär har min dag sett ut:
Vaknat
Skola
Hem till dator
Öppna firefox
Flik 1 - facebook , Flik 2 - difhockey.se, Flik 3 - flashback(supportertråden), Flik 4 - sportbladet, Flik 5- hockeykanalen, Flik 6- youtube med massa klipp från slutspelet.
Avd: Derby-abstinens
Vaknat
Skola
Hem till dator
Öppna firefox
Flik 1 - facebook , Flik 2 - difhockey.se, Flik 3 - flashback(supportertråden), Flik 4 - sportbladet, Flik 5- hockeykanalen, Flik 6- youtube med massa klipp från slutspelet.
Avd: Derby-abstinens
Losing all hope was freedom.
KOM IGEN NU DJURGÅRN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nervös inför utgången.
Ständigt pigg.
Konstant tänkande på nästa match och olika scenarion som kan inträffa.
Fipplar med saker.
Jag känner igen det här, nu är det dags.
HATA AIK!
Ständigt pigg.
Konstant tänkande på nästa match och olika scenarion som kan inträffa.
Fipplar med saker.
Jag känner igen det här, nu är det dags.
HATA AIK!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Remy Lebeau
Ruskigt kul med derby igen. Är inte ett dugg orolig över utgången av matchen efter att ha sett aik - ssk. Herregud.
Det som oroar mest är att aik startar kravaller på läktarna. Trillar puckarna in bakom Fasth/Heino lär det dessvärre inte dröja innan det händer grejor.
Trots detta är det synd att man inte är där.
Det som oroar mest är att aik startar kravaller på läktarna. Trillar puckarna in bakom Fasth/Heino lär det dessvärre inte dröja innan det händer grejor.
Trots detta är det synd att man inte är där.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore