Det har jag också hört, och nu var det ju perfekt att Nordkorea gjorde mål, för då kan dom ju helt enkelt klippa bort Brasiliens och helt plötsligt är matchen vunnen med 1-0.sthlm_dif skrev: Av vad jag har hört så visade man inte matchen live heller. Man ska tydligen ha väntat och granskat hela matchen för att klippa/redigera i matchen så att inte något sorts budskap skulle kunnas ge till de Nordkoreanska invånarna.
Fotbolls-VM 2010
Re: Fotbolls-VM 2010
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAALLLLAAAAAASSSOOOOO!
1-0 Schweiz!!!
Så kan det gå era spanska svin!
1-0 Schweiz!!!
Så kan det gå era spanska svin!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Hahahahahaha, jag är fan ärligt talat tveksam på om dom gjorde det.Edin skrev:Det har jag också hört, och nu var det ju perfekt att Nordkorea gjorde mål, för då kan dom ju helt enkelt klippa bort Brasiliens och helt plötsligt är matchen vunnen med 1-0.
Dom har ju ljugit om sånt förr så varför inte nu igen? Nordkoreas ledare har ju enligt Nordkorea ett x antal världsrekord (samma polare som sa att dom visar matchen i efterhand sa detta. Kan vara ett rykte eventuellt, men det hade fan inte förvånat mig)

Dom är fan helt sjuka. Försöker få sig själva att se bäst ut. Jag undrar vad dom har matat folket med angående Europa och USA... Vi svenskar lär väl vara lönnmördare hela bunten och USA försöker nog ta över hela världen genom krig med kärnvapen.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Glöm inte att den store ledaren har gått en golfrunda, 18 hål på 21 slag. Sicken kille! 

Han är också väldigt musikalisk, han har komponerat X antal musikaler och han anses (I Nordkorea) vara en av världens största poeter!Enbom skrev:Glöm inte att den store ledaren har gått en golfrunda, 18 hål på 21 slag. Sicken kille!
Lyckliga Nordkoreaner som får ha en sådan ledare!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Dagens matcher och resultat:
13.30: Argentina-Sydkorea 2-2
16.00: Grekland-Nigera 0-1
20.30: Frankrike-Mexico 1-0
Allez les bleus!
13.30: Argentina-Sydkorea 2-2
16.00: Grekland-Nigera 0-1
20.30: Frankrike-Mexico 1-0
Allez les bleus!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Tippar följande:
Argentina-Sydkorea, 3-1
Greklnad-Nigeria, 0-1
Frankrike-Mexiko, 1-2
Någon mer än jag som tycker att det har varit jävligt svårtippat i VM?
Argentina-Sydkorea, 3-1
Greklnad-Nigeria, 0-1
Frankrike-Mexiko, 1-2
Någon mer än jag som tycker att det har varit jävligt svårtippat i VM?

Vem som helst kan sticka upp, men vi är nummer ett!
- Lee Harvey Oswald
Det stämmer, varje omgång känns som ett lotteri.Kire skrev: Någon mer än jag som tycker att det har varit jävligt svårtippat i VM?
Nån mer än jag som är besviken på spelkvalitén hittills?
Endast Tyskland,Chile & Uruguay har visat upp ett spel som påminner oss om att det är VM.
Vet inte hur många för hårt slagna dåligt tajmade passningar jag sett, måste vara den nya "Statoil-bollen"
Argentina-Sydkorea 2-1
Grekland-Nigera 0-1
Frankrike-Mexico 0-1
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Chile har jag tyvärr inte sett men Uruguay & Tyskland är de enda som visat någon slags anfallsfotboll. Men jag har en känsla av att tyskarnas ego kommer att ha blåsts upp kapitalt efter 4-0 vinsten i premiären. Frågan är om de är lika vassa i nästa match...?
Tips för dagens rundor:
Argentina-Sydkorea 2-1
Grekland-Nigera 0-0
Frankrike-Mexico 1-1
Tips för dagens rundor:
Argentina-Sydkorea 2-1
Grekland-Nigera 0-0
Frankrike-Mexico 1-1
- Lee Harvey Oswald
Ja alltså, hade Chile bara kunnat omsätta en bråkdel av alla sina skapade chanser i mål skulle det snarare blivit typ 5-0.-daniel- skrev: Chile har jag tyvärr inte sett men Uruguay & Tyskland är de enda som visat någon slags anfallsfotboll. Men jag har en känsla av att tyskarnas ego kommer att ha blåsts upp kapitalt efter 4-0 vinsten i premiären. Frågan är om de är lika vassa i nästa match...?
Tips för dagens rundor:
Argentina-Sydkorea 2-1
Grekland-Nigera 0-0
Frankrike-Mexico 1-1
Ruskigt imponerad av deras fantasifulla & tempostarka spel.
Honduras hade väl typ ett skott på mål, en frispark.
Sista omgången i den gruppen kan bli en höjdare,
Ett Spanien i förmodat stort poängbehov ställs mot detta högoktaniga Chile.
Men som vanligt i VM vinner ju inte laget som spelar roligast, så Chile ryker väl i Åttondelen...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Såg inte matchen, men var Honduras lika dåliga som jag hade tänkt mig att de var, eller var det helt enkelt så att Chile gjorde dem så dåliga som jag trodde att de var?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Lee Harvey Oswald
Förmodligen precis som i Tyskland-Australien, en kombination.Snazzi skrev:Såg inte matchen, men var Honduras lika dåliga som jag hade tänkt mig att de var, eller var det helt enkelt så att Chile gjorde dem så dåliga som jag trodde att de var?
Chile var med sin ungdomliga entusiasm lita naiva i vissa delar av matchen .
Det bjöds på fina möjligheter för snabba spelomställningar & kontringar men Honduras har helt enkelt inte verktygen att lösa sånt på ett konstruktivt vis.
Honduras känns som ett av VM:s svagaste lag
- -daniel-
Intressant med Chile!
Vore roligt om dom / Uruguay eller något annat sydamerikanskt lag (som inte är Bra / Arg) går långt. Vet inte ett skit om Chiles nutida landslag - har de någon spets? Tycker ändå Uruguay har ett jäkligt kompetent lag som har potential att klara sig förbi någon slutspelsrunda. När Forlán är så bra som han kan vara (och var igår...) så går inget annat lag säkert. Bra målvakt, stabil backlinje och 3 spelare framåt som levererar. Det kan fan räcka långt.
Vore roligt om dom / Uruguay eller något annat sydamerikanskt lag (som inte är Bra / Arg) går långt. Vet inte ett skit om Chiles nutida landslag - har de någon spets? Tycker ändå Uruguay har ett jäkligt kompetent lag som har potential att klara sig förbi någon slutspelsrunda. När Forlán är så bra som han kan vara (och var igår...) så går inget annat lag säkert. Bra målvakt, stabil backlinje och 3 spelare framåt som levererar. Det kan fan räcka långt.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Som du säger vore det riktigt kul om något av de andra sydamerikanska länderna går långt.
Chilenarna hade ju någon spontansamling på plattan igår och sjöng, träffade några riktigt sköna på tuben också, en gratis corona tackar man för.
Olé, Olé Olé Olé, Chiiileeee, Chiiileeee!
Chilenarna hade ju någon spontansamling på plattan igår och sjöng, träffade några riktigt sköna på tuben också, en gratis corona tackar man för.
Olé, Olé Olé Olé, Chiiileeee, Chiiileeee!
Lycka är att vara Djurgårdare.
- Lee Harvey Oswald
Samma här, det gör det hela ännu roligare.-daniel- skrev:Intressant med Chile!
Vore roligt om dom / Uruguay eller något annat sydamerikanskt lag (som inte är Bra / Arg) går långt.
Vet inte ett skit om Chiles nutida landslag - har de någon spets? Tycker ändå Uruguay har ett jäkligt kompetent lag som har potential att klara sig förbi någon slutspelsrunda. När Forlán är så bra som han kan vara (och var igår...) så går inget annat lag säkert. Bra målvakt, stabil backlinje och 3 spelare framåt som levererar. Det kan fan räcka långt.
Men som sagt, deras lite naiva offensiv kommer straffa sig längre fram.
Uruguay däremot har nog alla verktygen för att kunna plocka vilket lag som helst egentligen.
Man tål dock ingen skada/avstängning på Forlán.
Har sett honom prestera på topp förut ett flertal tillfällen men aldrig så bra som igår.
Snudd på övermänsklig...